Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עצות לעיצוב חדר אמבטיה

עצות לעיצוב חדר אמבטיה
התמונה באדיבות ארטן בטונדה

חדר הרחצה והאמבטיה נחשב לאחר החדרים החשובים בבית, הוא משמש אותנו לשמירה על היגיינה, למקלחת חמה בבוקר או אחרי העבודה, לצחצוח שיניים, לאיפור, לגילוח וכדומה. כדי ליהנות ממקלחת מרגיעה ונעימה כדאי להשקיע בעיצוב חדר האמבטיה, העיצוב צריך להיות בהרמוניה עם קונספט העיצוב העיקרי בבית. אנו עושים שימוש בחדר האמבטיה כל היום, ולמעשה זהו החדר הראשון שאנו נכנסים אליו בבוקר ובלילה אנו מצחצחים שיניים ורק אז הולכים לישון.

אסתטיקה גבוהה ותחושת ניקיון

בחדר האמבטיה יש להקפיד על ניקיון וסטריליות, לכן חשוב לבחור חומרי גלם איכותיים ועמידים, יש לשים לב לנושא העמידות בפני מים ולחות גבוהה ולנושא נוחות הניקיון והתחזוקה השוטפת. לכן, כאשר בוחרים קונספט עיצוב לחדר האמבטיה יש להתחשב בנושא חוזק ועמידות חומרי הבנייה, מומלץ לבחור אריחי חיפוי מעוצבים ממותג מוכר ואמין, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי כדי לבחור קרמיקה ופריטי ריהוט המיועדים לחדרי אמבטיה ולסביבה רטובה ורוויה בלחות.

תכנון שטחי האחסון

התמונה באדיבות ארטן בטונדה

כאשר מתכננים לעצב מחדש את חדר האמבטיה או בוחרים עיצוב בשלב תכנון הבית או הדירה, כדאי להשאיר מקום פנוי בחדר הרחצה כדי לנוע בחופשיות וליהנות ממקום מרווח, בעיקר אם חדר האמבטיה קטן. בעת תכנון העיצוב של חדר האמבטיה יש להחליט על פתרונות אחסון מתאימים, לכל אדם יש צרכים מעט שונים לכן חשוב לתכנן מראש את גודל הארון, האם צריך מדפים, היכן להניח את השמפו והסבון הנוזלי, איפת נתלה את מגבות וחלוקי הרחצה וכדומה.

את ארון האמבטיה ושאר אמצעי האחסון יש להתאים לשאר הפריטים בחדר, הארון צריך להשתלב עם אריחי הריצוף והחיפוי, אפשר לעצב את חדר האמבטיה באמצעות חיפוי מיקרוטופינג מבטון וליצור חללי אחסון בחומר הגלם העמיד ולשלב ארון מעץ מלא, כדאי לדעת כי חיפויי בטון לחדר הרחצה עמידים לאורך זמן, אפשר לבחור מתוך קשת רחבה של גוונים וטקסטורות, על הרצפה מורחים חומר מיוחד נגד החלקה לשמירה על בטיחות הדיירים.

תאורה חמה ונכונה

לתאורה יש תפקיד מרכזי בעיצוב חדרי האמבטיה, ניתן להתקין גופי תאורה חבויים כדי ליהנות מאסתטיקה גבוהה, חשוב לפזר את גופי התאורה בחלל החדר כדי ליהנות מאור שווה בכל החלל, בהתאם למידות חדר האמבטיה. כמו כן, מעבר לתאורה הראשית והמרכזית בחדר האמבטיה כדאי להתקין גופי תאורה בצדי המראה, עדיף להתקין את התאורה בצד ולא מעל המראה.

בחירת גוונים לחדר האמבטיה

יש מגוון סגנונות ואפשרויות לתכנון חדרי אמבטיה מעוצבים, הכלל המנחה הוא התאמת העיצוב לאורח החיים של הדיירים. לכן, ניתן להחליט על עיצוב מודרני בעל אסתטיקה גבוהה וקווים ישרים ונקיים, במידה והבית מעוצב בסגנון כפרי כדאי לשלב חומרי גלם טבעיים כמו עץ מלא. אפשר לבחור בגוונים מקוריים לעיצוב חדר האמבטיה, ישנם טרנדים שונים אך כדאי לבחור בקונספט המתאים לשנים רבות, כאשר את הצבע אפשר להוסיף באמצעות שטיח ססגוני, וילון צבעוני למקלחת, תמונה וכדומה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...