Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ערב שכולו גאווה

ערב שכולו גאווה
עיריית גבעתיים

במסגרת ציון אירועי הגאווה בגבעתיים, נערכה בתחילת השבוע חנוכת גינת הסובלנות והקיימות יחד עם פינת ישיבה להנצחת ניר כץ ז״ל, וביום שלישי (30.6) תושבי גבעתיים התכנסו במרכז הקהילתי בית ראשונים לערב טד מרתק, עם שלוש הרצאות קצרות של 20 דקות בנושאי קהילת הלהט"ב.

ערב שכולו גאווה
עיריית גבעתיים

המרצים הינם אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בתחומם, אשר במהלך הערב סייעו לקהל בניפוץ סטיגמות והקניית ידע אותנטי ומעמיק בנושאים מורכבים של קהילת הלהט"ב. ד"ר חני ישראלי, פסיכולוגית קלינית, עסקה בהתנסות ובאתגרים של הורים לילדים טרנסים, עו"ד שגית ארגמן – הוט מגשרת במרכז הגישור גבעתיים ומתנדבת באגודה לזכויות הלהט"ב, התמקדה בנושא המשפחה הגאה ובכלי הגישור המסייעים בהקמת זוגיות ומשפחה להט"בית, גיא יקר, פסיכולוג חינוכי שיקומי, דיבר על סוגיות אצל בני נוער להט"ב, בהן גיבוש הזהות, סוגי משפחות הקשת הלהט"בית ובני נוער גאים בבתי הספר וד"ר גל וגנר קולסקו, מנהל המרפאה הגאה בקופת חולים כללית גן מאיר ת"א ויו"ר החברה לרפואת הלהט"ב בהסתדרות הרפואית, דן בסוגיות בתחום הבריאות אצל להט״בים.

אור-לי ניב, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הלהט"ב מציינת: "אירועי הגאווה השנה קיבלו אופי שונה בשל מגבלות הקורונה. למרות זאת ובשל חשיבות ציון שבוע הגאווה לא ויתרנו ובחרנו בפעילויות עם תוכן ומשמעות, כאלה שיש להן ערך גדול ביחס של עיריית גבעתיים בפרט, והעיר גבעתיים בכלל, לקהילה הגאה.

חנוכת גינת הסובלנות והקיימות שתהווה מקום מפגש למשפחות להט"ב, הנצחתו של ניר כץ ז״ל, שעת סיפור שכתב תושב העיר על תהליך הפונדקאות שעבר, ערב טד ובו הרצאות מפי טובי המומחים בנושאים החשובים ביותר לקהילה הגאה ועוד….

אני מאמינה שאירועי תוכן שנכנסים ללב ולראש בסופו של דבר ישיגו את המטרה לשמה אנו פועלים- הכרה, הכלה, שיווין ושיווין זכויות לכולם"!

ערב שכולו גאווה
עיריית גבעתיים

הדובדבן של הערב היה מופע סטנד אפ קורע מצחוק, עם אחד הקומיקאים המובילים והמצחיקים בתעשייה – עידן ניידיץ, שכיכב לאחרונה בתכנית "קומדי סטאר" בהנחיית צביקה הדר.

האירוע האחרון יתקיים ביום שני (6.7) בשעה 17:00 במרכז תרבות וקהילה בית ראשונים עם שעת סיפור לילדים "יום של גאווה", המספר על מצעד הגאווה בתל אביב ונפלאות המגוון והשוני הקיימים בעולמנו (מיועד לגילאי 9-4).

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...