Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עשרות בעיות תשתית, בטיחות וחזות העיר תוקנו מיידית בעקבות יוזמת בן שחר

עשרות בעיות תשתית, בטיחות וחזות העיר תוקנו מיידית בעקבות יוזמת בן שחר

בשבועות האחרונים החל ראש עיריית גבעתיים ראובן בן שחר בסדרה של מפגשי תושבים, אשר מטרתם להביא לפתרון מיידי לבעיות נקודתיות של תשתית, בטיחות וחזות העיר, איתן מתמודדים תושבי העיר מזה תקופה ארוכה. וכך, בעיות אשר לרוב לא טופלו במשך שנים, מקבלות התייחסות מיידית ופתרון מהיר במידת האפשר.

המפגשים הצליחו לייצר התעוררות כה חזקה בעיר, עד שבמפגש התושבים אשר נערך ביום ראשון השבוע, עם חלק מתושבי גבעת רמב"ם זכה ראש העיר למחיאות כפיים מצד התושבים, אשר ברכו על כך שלאחר תקופה ארוכה, פונה אליהם העירייה ישירות ומאפשרת להם לקחת חלק בשיפור סביבת מגוריהם הקרובה.

בין חלק מפעולות העירייה יש לציין את הפעילות ברחובות ילדי טהרן ואפק, שם תוקנו מדרכות מדרכות עקומות אשר סיכנו את הולכי הרגל ומוספת תשתית לכיבוי אש, ברחובות גנסין וההסתדרות הוספה תאורת רחוב באזורים חשוכים כמו גם בבית הספר שמעוני, במקומות בשם שיחקו ילדים בערבים. ברחובות אידמית וההסתדרות הוחלפו מעקות בטיחות ועמודי חסימה עקומים, ברחבי העיר הוחלפו פחי אשפה אשר לא טופלו מזה שנים ומספר כבישים נוקו מאסיבית מפירות עצי הפיקוס. נוסף על כך, בעקבות בקשות האוכלוסייה הבוגרת, הוספו ספסלי ישיבה בדרך רבין והוחל בבחינה מקיפה של פתרונות חנייה במספר רחובות בעיר.

במסגרת תכניתו של בן שחר, חולקה העיר לאזורים, ובתי האב בכל אזור מקבלים הזמנה אישית לביתם, להשתתף במפגש תושבים עם ראש העיר. המפגש, אשר נערך בגובה העיניים ובאווירה בלתי אמצעית, מתקיים באזור המגורים של המוזמנים ולעיתים ממש מתחת לבתים משותפים. התושבים מעלים את הבעיות והצרכים המיידיים בסביבת מגוריהם, באופן ישיר מול ראש העיר והדרג הביצועי בעירייה.

בעיריית גבעתיים מוסרים כי ראש העיר ראובן בן שחר מתכנן לעבור בצורה זו בכל אזורי העיר ולייצר קשר ישיר עם התושבים. בן שחר התייחס לנושא ומסר: "עם בחירתי הגעתי להחלטה שכראש העיר, הקשר ביני לבין הציבור לא יהיה רק באמצעות חיובי הארנונה. אני רואה בהגעה אישית ושיחה בגובה העיניים עם התושבים כשמירת קשר הלכה למעשה ולא רק כסיסמא. אני והצוות המקצועי הבכיר של העירייה נגיע אל התושבים, לשכונה וגם מתחת לבית אם צריך ומה להיעשות באופן מיידי יעשה".

ראש העיר מוביל את המפגשים האלו כאשר בנוסף אליו נוכח במקום כל צוות הניהול הבכיר של העירייה. בעיות תשתית, חזות העיר או בטיחות הדורשות הערכות תקציבית וניתנות לביצוע, מטופלות בטווח זמן של שבועיים לאחר המפגש, ולאחריו, מקבלים התושבים לבתיהם דו"ח מפורט. בדו"ח מצוינים כל הנושאים שהועלו במפגש, כאשר לגבי רובם מצוין כי כבר טופלו ולגבי היתר מצוין סטאטוס ואופי הטיפול בהמשך.

לארבעת המפגשים שנערכו עד עכשיו, הוזמנו כ-6000 בתי אב והשתתפו בהם בפועל כשבע מאות תושבים, אשר שטחו במשך זמן רב בפני ראש העיר בעיות ובקשות לשיפור איכות חייהם. במסגרת ההתערבות המיידית של ראש העיר, טופלו מאות בעיות אשר בדרך כלל לא טופלו או שלוקח זמן רב לפותרן במערכות הביורוקראטיות המקובלות.

עד עתה נפגש ראש העיר עם תושבים מהרחובות ילדי טהרן, אפק, צפרירים, רביבים, גונן, דרך רבין, המאבק, ההסתדרות, קיבוץ גלויות, אידמית משמר הירדן, טייבר, גנסין, המגדל, נגבה, רמז, הצנחנים וגבעת רמב"ם.

בן שחר הוסיף ואמר בנושא כי "אנו בעיריית גבעתיים מייחסים חשיבות עליונה לשיפור חזות פני הרחובות ולשיפוצם. לפיכך, אנו עושים כל שניתן, במסגרת התקציב והזמן העומד לרשותנו על מנת לקדם עניין זה. אני מאמין כי כמשרת ושליח ציבור עלי להיות קשוב לאלו החיים את העיר הזו ומתגוררים בה, כך התושבים והעירייה ישלבו ידיים ויחדיו נשפר עוד יותר את איכות החיים בעיר הותיקה והיפה שלנו".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...