Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פותחים את הבוקר עם ארוחה טובה

פותחים את הבוקר עם ארוחה טובה

כמה פעמים אמרו לכם שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום ושאסור לוותר עליה? וכמה פעמים הסתפקתם בכוס קפה חפוזה, וכתוצאה מכך נשנשתם שטויות במהלך היום? ובכן, אם אתם מעוניינים לשמור על אורח חיים בריא יותר ולאכול ארוחת בוקר כמו שצריך, מומלץ להתעורר מוקדם ולהכין ארוחה קלה לפתיחת היום. אם אתם לא אנשים של בוקר, ולעמוד להכין את הארוחה הופך למטלה, האפשרות הטובה ביותר היא להתחיל עם ארוחת בוקר בבית קפה, בקרבת הבית או מקום העבודה.

פותחים את הבוקר עם ארוחה טובה

מה בתפריט?

ארוחת בוקר בבית קפה כוללת תפריט מגוון שיכול להתאים לכל אחד. אלה כמה דוגמאות למנות הלקוחות מתפריטים בולטים וערבים לחך:

  • ארוחת בוקר ישראלית – ארוחה בריאה הכוללת סלט ירקות טרי, אומלט עם תוספות, כוס מיץ ושתייה חמה לבחירתכם.
  • ארוחת בוקר זוגית – צריך שניים לארוחת בוקר כדי לקבל בתמורה ארוחה מגוונת יותר. ואכן, אם אתם סועדים בזוגות, תוכלו ליהנות מתפריט עשיר הכולל פלטה גדולה של ירקות חתוכים טריים, סלטים, 2 אומלטים ו-2 תוספות, לחמים טריים מסוגים שונים לבחירתכם, כוסות מיץ תפוזים סחוט ושתייה חמה.
  • ארוחת בוקר בקטנה – אם אתם באים לבית הקפה בגפכם, תוכלו להזמין ארוחת בוקר קטנה יותר ואישית הכוללת סלט טונה, קערית של סלט ירקות, אומלט, לחם טרי ושתייה חמה.
  • מבחר גדול לאוהבי הכריכים – כריך גדול אחד יכול להשביע אתכם לפחות עד הצהריים. בבית הקפה מוצעים לכם כריכים בשלל טעמים וסוגים: אבוקדו, כריך גבינת פטה, אומלט ירוק, סלט טונה, יווני, אנטיפסטי, טוניסאי ועוד.
  • ויש גם מנות מגוונות אחרות – כמו פשטידות בטטה וברוקולי, טוסטים עם ירקות בצד, מוזלי או מאפים.

ארוחת בוקר בבית קפה – למי זה מתאים?

רמת גן מהווה מרכז עסקי וכלכלי שופע, דבר שהופך אותה לעיר מרכזית ודינמית שפועלת ללא הפסקה. כמו בתל אביב, גם ברמת גן תמצאו מגוון רחב של בתי קפה.

ארוחות בוקר ברמת גן אפשר למצוא פרוסות בכל רחבי העיר, מאזור הבורסה ועד השכונות הדרומיות הגובלות בגבעתיים.

אחת הסיבות הנפוצות יותר לאכילת בוקר בבית קפה היא פגישה עסקית. אם אתם נפגשים עם לקוח חדש או עומדים לחתום על עסקה חשובה, ארוחת בוקר בבית קפה ברמת גן היא רעיון נהדר. כך לא תצטרכו לקבוע החלטות חשובות על קיבה ריקה. מעבר לכך, שני הצדדים, שאינם מכירים כל כך זה את זה, יכולים להשתחרר מעט לאחר אומלט ריחני או קפה מהביל.

סיבה נוספת לבוא לבית קפה לארוחת בוקר היא לצורך בילוי. אולי לקחתם לכם יום חופש כדי לבלות עם המשפחה, ואולי אתם זוג צעיר שהחליט על בילוי רומנטי בבית קפה ביום שישי בבוקר. כך או כך, ארוחת בוקר טובה היא דרך נהדרת להתחיל את היום. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מטעמים בעודכם יודעים שאין לכם סידורים ביום זה, ואתם יכולים לצאת לבלות כאוות נפשכם.

מעבר לכך, ארוחת בוקר חלבית בבית קפה מתאימה במיוחד לצמחונים וטבעונים. לצד הגבינות והעוגות החלביות, הטבעונים יכולים ליהנות ממנות איכותיות דוגמת סלטי לביבות וקינואה, סלט יווני הכולל גבינה בולגרית טבעונית, סלט שורש, כריך טבעוני או ירקות מוקפצים באורז.

ארוחת בוקר שאינה דורשת הכנות

המגוון הוא ענק ואתם יכולים להתפנק בארוחה שמתאימה בדיוק לתפריט שלכם. אם אתם צמחונים או טבעונים תוכלו להנות מאומלטים, סלטים, גבינות וכריכים מוגשים לכם תוך זמן קצר. כך שאתם יכולים להירגע ולהתחיל את היום שלכם בכיף.

רוצים לטעום טעם של גן עדן? קפה דבורה הוא קונדיטוריה ובית קפה שכונתי קטן וידוע כשכיית חמדה השמורה כסוד בין מביני עניין. בחיפושכם אחר ארוחת בוקר ברמת גן, היכנסו כדי להתרשם ממבחר המנות הטריות והמבוקשות ביותר בעיר. הזמינו מקום עכשיו ולא תפסיקו ללקק את האצבעות: 03-6745707 כתובתנו: רזיאל 26, רמת-גן.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...