Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינוק מתוק – איך לבחור מתנה מיוחדת ליולדת

פינוק מתוק – איך לבחור מתנה מיוחדת ליולדת
קרדיט לתמונות: רוי שוקולד

בשיתוף רוי שוקולד

אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת ואישית ליולדת, כדאי שתתחילו לחשוב על מארז שוקולדים – כי מה יותר מפנק מרגע אחד של שקט ותענוג מתוק אחרי לילה ללא שינה?

בחיינו יש רגעים מאושרים רבים, אבל אחד המאושרים שבהם הוא הרגע שבו מצטרף תינוק חדש למשפחה. תחושת ההקלה שחשים לאחר הלידה המוצלחת, ההתרגשות העזה מהאירוע המיוחד, התקוות והציפיות לעתיד והמתיקות הבלתי נגמרת של הרך הנולד – לכל אלו שותפים מעגלים רחבים של קרובים וחברים, שכולם רוצים לקחת חלק בשמחה.

במרכז האירוע המרגש הזה עומדת היולדת. לאחר תשעה חודשים של ציפייה ולאחר שעות ארוכות של מאמץ, מגיע הרגע הקסום שבו האם הצעירה אוחזת בתינוקה היקר מכל. מכאן הם יוצאים יחד לדרך ארוכה ומדהימה של הורות והתבגרות, של צמיחה ולמידה ושל המון המון אהבה ודאגה. זהו בדיוק הרגע שאותו אנו רוצים לציין, זהו הרגע לעצור ולהביע את רגשותינו החמים כלפי היולדת בצומת חשוב זה בחייה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מתנה אישית ומחממת לב, ואם אפשר, אז גם מתוקה וטעימה.  

קרדיט לתמונות: רוי שוקולד

שוקולד בהתאמה אישית

קשה להתווכח עם הטענה שכולם אוהבים שוקולד, נכון? אבל האמת היא שלכל אחד יש את ההעדפות האישיות שלו בכל הנוגע לשוקולד. על כן, אם אתם רוצים לשלוח ליולדת הטרייה מארז מתנה, כדאי שתעצרו לחשוב על השוקולדים שישמחו אותה ביותר. 

המגוון הוא עצום – פרלינים במילוי קרמל מלוח או קרם אגוזים, טראפלס וויסקי מריר או קוקוס-לימון, שוקולד מריר במילוי קרם אספרסו או טבלאות שוקולד מפנקות בשלל טעמים. אז נסו לחשוב מה היא אוהבת במיוחד, אילו טעמים ישמחו אותה ביותר ומה הכי מתאים לאופי שלה. אם תקלעו נכון – החוויה שלה תהיה מושלמת.

בנימה אישית

המתנה שלכם ככל הנראה לא תהיה המתנה היחידה שמקבלת היולדת – סביר להניח שהיא מוקפת כעת בבגדי תינוק מתוקים, בזרי פרחים יפים ובדובים פרוותיים ורכים שהוענקו לה על ידי אוהביה וקרוביה. אם אתם רוצים לרגש במיוחד ולהיות מקוריים, מארז השוקולדים הוא המתנה האישית ביותר שתוכלו לבחור בעבור היולדת – מתנה שהיא רק בשבילה, שתמתיק לה את הימים, ובעיקר את הלילות הלא פשוטים הצפויים לה.  

קרדיט לתמונות: רוי שוקולד

במארז השוקולד שתבחרו בעבור היולדת תוכלו לשלב גם מסר אישי מתוק ומיוחד שיודפס על גבי פרלינים או על גבי שוקולד על מקל. תוכלו לכתוב את שמה של היולדת לצידו של שם התינוק, לשלב כיתובים משעשעים כמו "שינה זה לחלשים" או לכתוב ברכה מלב אל לב שרק היא תבין. כך תוכלו להעלות חיוך של הפתעה על פניה או לתת לה מילת עידוד גם ממרחק, לפחות עד שהכול ייאכל בהנאה.

בימים שבהם אנו חייבים לשמור על ריחוק מהאנשים שאנחנו אוהבים, כולנו חשים צורך מיוחד להרגיש קרובים, במסגרת המגבלות. אז עד שתוכלו לעטוף בחיבוק אוהב את היולדת, שלחו לה אהבה ותשומת לב עד לביתה או עד למחלקת היולדות שבה היא שוהה – החיוך שיעלה על פניה למראה מארז שוקולדים מפנק שהוכן במיוחד בשבילה יהיה התודה הטובה מכולן.

היכנסו לרכישת מארז ליולדת בחנות האונליין באתר רוי שוקולד המציע מארזים מושקעים, מחממים את הלב ועם מסר אישי  

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...