Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פעילויות מומלצות במיוחד לחנוכה

פעילויות מומלצות במיוחד לחנוכה

חג החנוכה מתקרב יחד עם חופשת הילדים. חוץ מלהדליק נרות, לאכול סופגניות ולטגן לביבות החג מציע מגוון רחב של פעילויות ומקומות בילוי לכל המשפחה. חג החנוכה הפך בשנים האחרונות לחג הפסטיבלים ומציע לא מעט הופעות, אבל לא רק. אז אם החלטתם לבלות את החג בחוץ, הכתבה הבאה תעשה לכם קצת סדר.

פעילויות מומלצות במיוחד לחנוכה

מופעים מוזיקליים הפכו בשנים האחרונות לבילוי האהוב על הילדים וההורים עם שלל הופעות מושקעות בהשתתפות כוכבי הילדים והאומנים הבולטים של השנה. המופעים המוזיקליים מיועדים לכל המשפחה. מחירי הכרטיסים מגוונים וניתן להשיג כרטיסים החל מ- 79 ₪ לכרטיס.

למי שיותר מתחבר להצגות ילדים, החג מציע מגוון רחב של הפקות ייחודיות בתחום הצגות ילדים ומופעי מחזמר לכבוד החג, עם כוכבי הילדים האהובים ביותר שלוקחים אתכם למסע בלתי נשכח בסיפורי הילדים האהובים. הצגות הילדים מיועדים לילדים מגיל שנתיים ומעלה ואורכים בדרך כלל כשעה וחצי. מחירי הכרטיסים החל מ- 80 ₪ לכרטיס.

מופעי קרקס אחת האטרקציות לילדים האהובות בקרב ילדים מאוד בשנים האחרונות, היא מופעים מרהיבים המשלבים להטוטים, אקרובטיקה, ליצנות, קסמים ועוד. זה מופע מלא אנרגיה שמלהיב את הצופים לאורך כל המופע. המופע מיועד לכל המשפחה ומיועד לילדים מגיל שנתיים ומעלה. המופעים אורכים כשעה וחצי ומחירי הכרטיסים נעים החל מ-89 ₪ לכרטיס ועד ל- 140 ₪ לכרטיס.

מרכזי מבקרים ומוזאוניםברחבי הארץ מזמינים את ההורים והילדים לפעילויות מיוחדות לכבוד החג, הפעילויות מעשירות מאודוכוללת סיורים חווייתיים והרבה מאוד תוכן , סדנאות יצירה, הדרכות והפעלות לילדים בנושא החג. עלות הסיורים משתנה בהתאם למקום ולפעילות וחשוב לציין כי הפעילות מתאימה לכל המשפחה.

חדרי בריחההם עוד סיבה טובה לצאת ולבלות זמן איכות עם הילדים.ישנם חדרי בריחה המותאמיםבמיוחד לילדים ולמשפחות ומציעות מגוון רחב של פעילויות משותפת כמעט לכל גיל.

בילוי מאוד מומלץ נוסף בתקופת חג החנוכה ומתאים לכל המשפחה הוא הקטיף העצמי, מגיעים

למתחמי הקטיף ברחבי הארץ שבהם ניתן לסייר בחממות, להתנסות בקטיף ולאכול פירות וירקות טריים היישר מהאדמה. זו פעילות מהנה לכל המשפחה המשלבת גם במקומות מסוימים גם הפעלות לילדים. המחירים מתחילים בדרך כלל מ- 20 ₪ לכרטיס.

בילוי וותיק אך אהוב כל כך על הילדים הוא כמובן ביקור במשחקיות. ישנם סוגים רבים של משחקיות בהתאם לגיל הילדים. לפעוטות ותינוקות ניתן למצוא את משחקיות הג'ימבורי ואילו לילדים בגילאי 3 ומעלה, ניתן למצוא מבחר גדול מאוד של מקומות בילוי כמו: פארק טרמפולינות, מתחמי קיר טיפוס, פארק פיינטבול, פארק נינג'ות ומתחמי משחק וידאו משוכללים. פשוט בוחרים את הפעילות המועדפת והולכים יחד כל המשפחה ליום מלא בכיף.

גם בחג החנוכה מקומות הבילוי מציעים לכם שפע של פעילויות לכל המשפחה ולכל גיל ובטווח מחירים רחב. צאו להאיר את היום.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...