Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרוייקט פארק בבלי: מה כדאי לדעת?

פרוייקט פארק בבלי: מה כדאי לדעת?
קרדיט freepik

אם אתם מחפשים אחר פרויקט מגורים יוקרתי, מרהיב ביופיו, כזה שמספק תחושה של בית, של אורבניזם וקלאסיקה לצד מגורים בעיר תוססת ומלאת חיים – חשוב שתכירו את פרויקט פארק בבלי. 

מדובר על פרויקט מגדלים חדש שנמצא בשכונת בבלי התל-אביבית, שכונה אשר נחשבת לאחד מהאזורים הנכונים ביותר לגור בהם במרכז, בעיקר כאשר מחפשים איכות חיים  במגורים בעיר תוססת ומלאת חיים. 

פרוייקט פארק בבלי: מה כדאי לדעת?
קרדיט freepik

פרויקט פארק בבלי שהוקם על ידי בתו של יצחק תשובה אדריכלית בשם גל נאור שהחליטה לתכנן מבני מגורים עם טוויסט ניו יורקי, משום שיש בתכנון שלה וביצירה של גל המון השפעה מהעיר ניו יורק בה התגוררה האדריכלית מספר רב של שנים. 

נאור החליטה להביא את הרוח ששולטת בעיר הזאת אל תל-אביב ולעשות זאת באמצעות תכנון מספר דירות לדוגמא ויצירת מרחבי מגורים מותאמים אישית. הדירות לדוגמא, מאפשרות התאמה לדייר והן מעוצבות עם יצירות אומנות ורהיטים ייחודיים שמהווים עמון השראה לרוכשי הדירות. 

אז מה עוד צריך לדעת על פרוייקט פארק בבלי?

פרויקט פארק בבלי מכיל עשרות דונמים של חורש טבעי שתוכנן לאפשר לתושבים תחושה של טבע אורבני במקום המגורים שלהם. הדירות נמצאות בתוך פארק ענק שכולל מסלולי ריצה, מסלולי הליכה, חנויות בוטיק, מרכז מסחרי איכותי, חורשים ובעלי חיים מקסימים שנמצאים בפארק. עוד תוכלו להנות מחדר כושר פרטי ובריכת שחייה חצי אולימפית שנמצאת בבניין לשימוש הדיירים בלבד. 

בפארק בבלי נמצאים ארבעה בניינים ויותר שחלקם כבר אוכלסו כאשר מדובר בדירות מעוצבות שעוצבו בסגנונות שונים כדי לאפשר התאמה עבור צרכים של כל דייר ודייר.

כמה עולה דירות בפארק בבלי?

דירות בפרויקט פארק בבלי נמכרות בכמה מיליונים טובים. זה יכול להתחיל מחמישה מיליון ונגמר ב 15 מיליון ויותר, הכול בהתאמה לצרכים של הלקוח ולתקציב. בבניינים תמצאו  דירות בעלות מפלס אחד וכאלו בעלות שני מפלסים וישנה אפילו דירה שנמכרה בחמישה מיליון שקלים עבור משפחה שרצתה לשדרג את אורח חייה. 

הפרויקט של פארק בבלי אינו מסומן דווקא כהכי יקר ששיש, אלא יותר ככזה שמציע איכות חיים לצד מגורים בתל אביב ומאפשר גם לאדם הממוצע את היכולת ליהנות מכל מה שהעיר תל אביב מציעה החל מחופי הים היפים עד חיי לילה שוקקים, מסעדות טובות, תרבות פארק עם אנשי אומנות רוח ואקדמיה שנמצאים באזור וגרים בשכונת בבלי היפה. 

אז אם אתם רוצים לדעת יותר על פרויקט בבלי זה הזמן להציץ בדירות לדוגמא, להבין כיצד גם אתם פנסיונרים/ זוגות צעירים/ בעלי עסקים יזמים וכל אדם שרוצה לגור באיכות חיים -יכולים להשתלב בפרויקט. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...