Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרויקט "אמץ קומפוסטר" ברמת גן

פרויקט "אמץ קומפוסטר" ברמת גן

באפריל 2013 הזמינה עיריית רמת גן את תושביה להשתתף בהשתלמות בנושא איכות הסביבה, קיימות ומחזור. התהליך, אותו הובילו מדריכי חברת Re3, התחיל בהרצאה אודות משבר הפסולת בארץ ובעולם ובעיית ההטמנה, ולאחר מכן הסבירו המדריכים לתושבים אודות שימוש בקומפוסטר. כ-50 תושבי בעלי בתים פרטיים נענו להזמנת העירייה, ולאחר ההדרכה קיבלו קומפוסטר לביתם והחלו להפריד פסולת אורגנית באמצעותו. במהלך תקופת הפיילוט זכו התושבים למספר ביקורים ממדריכי Re3 אשר עזרו לתושבים להשתמש בצורה נכונה בקומפוסטר שברשותם.

לאחר מספר חודשים מוצלחים ראתה העירייה לנכון להרחיב את הפרויקט, ובאוקטובר האחרון הצטרפו 8 בנייני דירות לתהליך. מכל בניין הגיע נציג הדיירים להרצאה והדרכה, ולאחר שקיבל את הסכמת כל הדיירים הוצב קומפוסטר משותף בבניין. בשבועות הקרובים צפויים להגיע מדריכי Re3 לבניינים, לוודא שהשימוש בקומפוסטר מתבצע כהלכה ולסייע למי שצריך עזרה והדרכה נוספת. במקביל לביקור בבניינים ובבתים המשתתפים בפרויקט נציגי Re3 מספקים גם מענה טלפוני ומסייעים בכל שאלה או קושי שנתקלים בו הדיירים.

סיון שלחין, מנהלת מדור הפרדת פסולת בעיריית רמת גן, על הפרויקט: "הפתרון הנכון ביותר מבחינה אקולוגית בבתים צמודי קרקע הוא לטפל בזרם הפסולת הרטובה בחצר הבית ובכך לחסוך את תהליכי השינוע והטיפול הנוספים. בשנת 2013 פתחנו בפני תושבי רמת-גן את תכנית "אמץ קומפוסטר" המאפשרת להם לבצע הפרדה של הפסולת הרטובה בחצר הבית בקומפוסטר הניתן במתנה על ידי העירייה. המפתח להצלחת הפרויקט הוא בתהליך התמיכה והליווי של התושבים. לצורך כך שכרנו את שירותיה של חברת Re3 אשר תומכת בתהליך לכל אורכו- החל מהשתלמות ההסמכה הראשונית שמקבלים המשתתפים, תמיכה בערוצי תקשורת שונים (טלפונית, באימיילים, ניוזלטרים וכו') וכן בקרות יזומות. התגובות שאנו מקבלים הן נהדרות וכל הזמן תושבים נוספים רוצים להיכנס לפרויקט. בשנה הקרובה אנו מתכוונים להמשיך בהגדלת מספר המקמפסטים בעיר".

אודות Re3
Re3 היא חברה לשירותי ניהול פסולת, קידום אורח בר קיימא וצמצום משאבים באמצעות חינוך, הסברה והטמעה בהתבסס על  3 מטרות עיקריות הפחתה, שימוש חוזר ומחזור תוך חסכון מקסימאלי במשאבים ושמירה על הסביבה. Re3 מחויבת לתוצאות ומציעה לרשויות פתרון מלא: מתכנון ועד יישום של פתרונות סביבתיים בשיתוף מלא עם הרשות והתושבים. לאתר החברה: https://Re3.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...