Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרויקט התחדשות עירונית חדש בגבעתיים: בניין חדש ייבנה ברחוב אילת 16

פרויקט התחדשות עירונית חדש בגבעתיים: בניין חדש ייבנה ברחוב אילת 16
קרדיט נופ הנדסה

חברת נופ הנדסה תהרוס את הבניין הקיים הכולל 3 קומות ו-9 דירות ותבנה במקומו בניין חדש בן 7 קומות שיכלול 18 דירות

הבקשה להיתר הוגשה בהתאם למדיניות העירונית בנוגע לשכונת גבעת רמב"ם, המאפשרת הריסה ובנייה של בניין בודד ומגבילה את גובה הבנייה החדשה ל-7 קומות

אינג' צחי גינזבורג, מנכ"ל חברת נופ הנדסה: "הדיירים נפרדים מבניין ישן ורעוע ויקבלו בניין חדש ומפואר עם דירות חדשות, חניה פרטית תת קרקעית, מרפסת, מחסן ומעלית, שמשמעותם השבחה בגובה מאות רבות של אלפי שקלים"

פרויקט התחדשות עירונית חדש בגבעתיים
קרדיט נופ הנדסה

פרויקט התחדשות עירונית חדש בגבעתיים: בניין ברחוב אילת 16 בגבעת רמב"ם בעיר ייהרס ותחתיו ייבנה בניין חדש במסגרת תמ"א הריסה ובנייה. הבניין הוותיק הוא בן 3 קומות וכולל 9 דירות, והבניין החדש שייבנה יעלה לגובה של 7 קומות ויכלול 18 דירות חדשות, מעלית וחניון תת קרקעי בן שתי קומות. הפרויקט, שיזמה חברת נופ הנדסה, נמצא בשלבי תכנו ואישור מתקדמים ועתיד לעלות לדיון בוועדה המקומית לתכנון ובנייה במהלך הרבעון הקרוב לקראת קבלת היתר בנייה. פרויקט זה מצטרף לפרויקט נוסף של החברה ברחוב אילת 12, אשר נמצא בשלבי גמר אחרונים ובתהליך קבלת טופס 4.

הבקשה להיתר הוגשה בהתאם למדיניות העירונית החדשה בנוגע לשכונת גבעת רמב"ם, המאפשרת הריסה ובנייה של בניין בודד, זאת לעומת שאר העיר שבה קיימת העדפה ודרישה למתחמים שלמים. המדיניות נגזרת מאופי השכונה המתאפיין בבנייה מרקמית וברחובות קטנים, וכן מגבילה את הבנייה החדשה לגובה מקסימלי של 7 קומות ולא תומכת בבניית מגדלים שלא יתאימו לאופי השכונה.

פרויקט התחדשות עירונית חדש בגבעתיים
קרדיט נופ הנדסה

תמהיל הדירות יכלול דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים גדולות במיוחד, אשר יכללו מרפסת שמש, חנייה פרטית ומחסן פרטי לכל דירה בחניון התת קרקעי. הדיירים הקיימים יקבלו תוספת של מרפסת בת 12 מ"ר לדירתם וכן תוספת של חניה תת קרקעית לכל דירה, מחסן, וכמובן בניין חדש ובטיחותי במפרט גבוה. הבניין עתיד להיבנות לפי תקן בנייה ירוקה ולכלול בידוד תרמי משופר, זיגוג כפול ועוד. שיווק הפרויקט יחל לקראת קבלת היתר הבנייה. אדריכל הפרויקט הוא אוהד וסרמן ומייצג הדיירים הוא עו"ד רמי קרגולה.

לדברי אינג' צחי גינזבורג, מנכ"ל חברת נופ הנדסה, "דיירי הבניין הגיעו אלינו לאחר שבדקו את השוק במשך 3-4 שנים וקיבלו הצעות רבות מיזמים. בשלב שאנחנו נפגשנו עמם הם כבר הבינו שהפרויקט יוכל להיות כלכלי ולצאת לדרך רק אם לא תהיה תוספת מטראז' לדירות למעט המרפסת, ובזכות זה יכולנו להתקדם במהירות להסכם. אחת הדירות בבניין נמצאת בבעלות האפוטרופוס הכללי, ונציגיו דרשו דו"חות כלכליים מפורטים עד ששוכנעו שזאת הדרך היחידה להוציא את הפרויקט לפועל. הדיירים נפרדים מבניין ישן ורעוע ויקבלו בניין חדש ומפואר עם דירות חדשות, חניה פרטית תת קרקעית, מרפסת, מחסן ומעלית, שמשמעותם השבחה בגובה מאות רבות של אלפי שקלים".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...