פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

שנת 2020 הייתה אמורה להיות ההבטחה הגדולה של המילניום. הרבה ציפיות היו מהשנה עם המספר הנאה והרבה אירועים תוכננו במהלכה אבל הכול ירד לטמיון קצת אחרי תחילת 2020, כשהתפרצה מגפת הקורונה – שמסרבת לדעוך מאז, מותירה אחריה שובל של בעיות בריאותיות, חברתיות וכלכליות.

לצד הפגיעה במורל, יש גם ניצוצות של תקווה – צוותים רפואיים בכל רחבי העולם עומלים מאז פרוץ המגפה על-מנת לייצר נגדה חיסון יעיל וכנראה שלא רחוק היום בו נוכל לשים את תקופת הקורונה או לפחות את השיא שלה, מאחורינו. אבל מה עושה מי שחייו נהרסו בתקופה הזו? למשל – בעלי עסקים שלא הצליחו להתאושש מהמגפה הכלכלית הנלווית לקורונה? פרסום בידיעות אחרונות יכול להיות פתרון מצוין עבורם. על זה במאמר שלפנינו.

פרסום בידיעות אחרונות בזמן מגיפה כלכלית
מקור pixabay

אל תכנסו לסטטיסטיקות העגומות

אם אתם בעלי עסקים, סביר להניח שגם אתם נאבקים בשיניים על-מנת לצלוח את התקופה המאתגרת הזו וכמו כולם, מחפשים דרכים יצירתיות וחדשניות לחדש לקהל הלקוחות שלכם, למכור לו מוצרים שהוא מסוגל להרשות לעצמו בתקופה של מיתון כלכלי וכמובן לשווק את כל אלו בדרך הטובה ביותר. אבל מי אמר שהדרכים המשוכללות ביותר הן הדרכים הטובות ביותר?

שיווק כמו של פעם – עובד גם היום

קחו לדוגמה את הנושא של פרסום בידיעות אחרונות – אחד העיתונים היומיים הנמכרים ביותר בישראל. אם תגידו לקולגות שלכם שאתם מתכוונים לשווק באמצעות פרסום בידיעות אחרונות, סביר להניח שהם יתחילו לדקלם לכם מנטרות מוכרות על-כך שהעולם עבר לדיגיטל וחבל שתשקיעו בפרסום בעיתונות.

בפועל, פרסום בידיעות אחרונות הוא דרך מעולה לשיווק, עם כמה יתרונות מובהקים:

  • גודל המודעה. פרסום בידיעות אחרונות כולל מודעה שגם בגודל המינימלי ביותר שלה, גדולה יותר ממודעה של קמפיין ברשתות החברתיות. יש לכם הזדמנות טובה יותר לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר את המסר שלכם היטב.
  • תשומת הלב של הקוראים. חשבו על המהירות בה אתם גוללים את התוכן באינטרנט וברשתות החברתיות. זו בדיוק המהירות בה קהל היעד שלכם גולל את התוכן שפרסמתם ועובר הלאה, מבלי להתעכב עליו. פרסום בידיעות אחרונות מלכתחילה מיועד לקהל שבשל יותר לקריאה איטית ומעמיקה ולכן יש לכם הזדמנות להבליט את המסר השיווקי שלכם, בין אם הוא נמצא בכתבה עצמה ובין אם במודעה סמוך לה.

פרסום בידיעות אחרונות עובד והוא יסייע לכם ולעסק שלכם לעבור בשלום את תקופת הקורונה, לשמור על תזרים המזומנים העסקי שלכם יציב ולבסס את המותג שלכם בצורה שתשרוד ותשגשג גם הרבה אחרי שהקורונה תיעלם מחיינו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
החשיבות של פנייה אל עורך דין הסכם ממון ראשון לציון
הסכם ממון הוא כלי משפטי חשוב שמסדיר את חלוקת הרכוש...
פינוק גורמה: מארז גבינות בוטיק ונקניקים
מארז גבינות בוטיק – חוויה של טעמים כאשר מדובר ב-מארז גבינות...
פתרונות מימון לעסקים: הדרך שלך להצלחה
הלוואה כנגד נכס היכולת להשיג הלוואה כנגד נכס הופכת לכלי פיננסי...
פתרונות פיננסיים לכולם: הלוואות ובדיקות זכאות שמותאמות לך
הבנקים לעיתים דוחים בקשות להלוואה, מה שמותיר אנשים רבים ללא...
עיצוב פנים במשרדים: המדריך להצלחה  
כאשר מדובר על עיצוב פנים משרדים, מדובר על תהליך מורכב...
פתרון מושלם לחובבי הקפה
אם אתם מחפשים את הדרך האידיאלית להכין קפה בסגנון איטלקי,...
ויטמין סי: המפתח לעור מושלם
סרום ויטמין סי הפך למרכיב מרכזי בשגרת הטיפוח של נשים...
הקלה במכאובים: טיפול בפציעות ספורט ועיסוי בכוסות רוח לכאבי גב
טיפול בפציעות ספורט טיפול בפציעות ספורט הוא שלב מכריע בדרך לחזרה...
ללמוד אנגלית בלי לחץ – יש כזה דבר!
אחד מהדברים שאתם מרגישים כשאתם צריכים לדבר באנגלית זה לחץ?...
המדריך לבחירת תיק לגבר: סטייל, נוחות ופונקציונליות
כיצד לבחור תיק גברי שמשדרג את המראה תיק לגבר הוא הרבה...
דילוג לתוכן