Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתרונות המימון האידיאליים לעסקים קטנים

פתרונות המימון האידיאליים לעסקים קטנים

95% מהעסקים בישראל מוגדרים כקטנים או כזעירים, כלומר עובדים בהם פחות מ-20 בני אדם ומחזור המכירות שלהם אינו עולה על 25 מיליון ש"ח. החלק שלהם בתוצר הלאומי הוא 33% וכמובן שגם התרומה שלהם לשוק התעסוקה משמעותית מאוד, כך שלמדינה יש אינטרס מובהק לתמוך בהם. התמיכה חשובה במיוחד בכל הנוגע למימון – בגלל הקושי של העסקים הקטנים לקבל אשראי ובפרט בתנאים נוחים. הדרך שבחרה מדינת ישראל היא הקמת קרן שתעניק ערבות להלוואות בסכומים משמעותיים. לקבלת מידע נוסף בנושא זה, ניתן ליצור קשר עם חברת ניהול נכון בראשותו של אמיר פרידברג.

פתרונות המימון האידיאליים לעסקים קטנים

החשיבות של ערבות המדינה

מצד אחד עסקים יכולים לבחור בין שלל מוצרי אשראי, ובהם משכנתאות, ניכיון שיקים, הלוואות מהבנקים, הלוואות של גופים חוץ בנקאיים, הלוואות מקרנות שונות ועוד. מצד שני רבים מהעסקים הקטנים לא מצליחים לקבל את ההון הדרוש להם לצורך הפעילות השוטפת או כדי לממש הזדמנויות להתרחב. הסיבה העיקרית לכך היא הסיכון היחסית גבוה לאי-עמידה בתנאי ההחזר – וערבות המדינה היא כלי אפקטיבי מאוד להתגבר על החסם הזה.

ריבית אטרקטיבית ותקופת החזר ארוכה

הסכום המקסימלי שאותו יכולים העסקים הקטנים שהמחזור שלהם הוא עד 6.25 מיליון ש"ח, או שעדיין לא החלו לפעול, הוא 500,000 ש"ח. ההלוואה ניתנת לפרק זמן של עד 5 שנים. בחצי השנה הראשונה ניתן לשלם רק את הריבית, ללא ההחזרים עצמם.

עוד כדאי לדעת לגבי העלות של הלוואות מדינה לעסקים קטנים היא בדרך כלל נמוכה בהשוואה להלוואות דומות ללא ערבות זו. הריבית הממוצעת (בשנים 2016-2018, שבהן התנהל מחקר של החשב הכללי במשרד האוצר) הייתה פריים = 2.99% לשנה עבור עסק קטן, לעומת כ-3.5-4% עבור הלוואות "רגילות".

סיכוי מקסימלי לתשובה חיובית

המדינה רוצה לעזור לעסקים הקטנים, וגם הבנקים מתייחסים בחיוב לבקשות למתן הלוואות בערבות מדינה. ב-4 השנים שקדמו ליוני 2018 לא פחות מ-15,000 עסקים קטנים קיבלו סכום כסף משמעותי (ביחד עם עוד 900 עסקים בינוניים, כשהסכום הכולל של האשראי דרך הקרן עמד על 7.4 מיליארד ש"ח). יחד עם זאת כמובן שיש גם בקשות שהתשובה עליהן שלילית. כדי למקסם את הסיכוי לאישור ההלוואה, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון בפניות לקרן וגם בייעוץ עסקי. לחברת ניהול נכון 90% הצלחה באישור בקשות להלוואות עם ערבות מדינה, כמו גם ידע רב שמסייע לכל בעל עסק להגיע לפתרון המימון האופטימלי עבורו. בהתאם, הצעד הראשון בדרך לקבלת סכום הכסף הדרוש בתנאים הטובים ביותר הוא לצלצל לטל' 054-4597835

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...