Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פתרונות מיזוג חדשים נגד הקיץ הישראלי

פתרונות מיזוג חדשים נגד הקיץ הישראלי
Credit: Pixabay.com
תכנון מיזוג אוויר
Credit: Pixabay.com

רק כשנוסעים לאירופה, מבינים כמה אנחנו בני מזל שבישראל אין הגבלות על התקנת מזגנים ואנחנו נחשבים אפילו למתקדמים ביותר הודות לשיטות המיזוג השונות שלנו. למעשה, זה בלתי אפשרי לחיות כאן ללא מזגן, כשהטמפרטורות מטפסות משנה לשנה והדבר היחיד שנותר לעשות כיום הוא לבדוק את שיטות המיזוג המתקדמות ביותר ולהחליט איזו מהן מתאימה למפרט הבניין שלכם. זה לא דבר של מה בכך כשרוצים לחסוך בעלויות אנרגיה שונות ולייעל את המיזוג, ובמיוחד כשבונים היום מבנים רבים שאינם פשוטים מבחינה אדריכלית. למעשה, המבנה המודרני והמתוחכם שלהם לוקח בחשבון לפעמים מראש את המיזוג המתקדם ולכן יש יותר מבנים שיכולים להתקין מזגנים שונים בדרך שונה מהמקובל. התקדמנו כבר מהתקנת מזגן בודד להעדפה ברורה של התקנת מזגן מיני מרכזי ודומים לו, ויש לזה סיבות. בחברת רפי כוכבי – כוכב הקור, מציעים ללקוחות אפשרויות אחרות משום שהיום שמים דגש גם על נוחות ואסתטיקה.

תכנון חכם יותר

בבניינים של היום יש דגש ברור גם על קיימות וגם על חיסכון אנרגטי כמו גם חיסכון בעלויות ולכן דיירים רבים יעדיפו את השיטות האלה שגם נותנות לבניין מראה אסתטי יותר. במקום לתלות על בלימה מנוע מזגן מכל חלון כדי להבטיח שהקיץ יהיה קריר בוודאות, אנחנו מוצאים היום מנוע אחד מרכזי ושלוחות של קירור בכל חדר, או מנוע אחד של VRF על הגג כדי לשלוח את המיזוג בצורה חכמה יותר. אדריכלים רבים נעזרים היום באנשי מיזוג מקצועיים למטרת תכנון מיזוג אוויר, או שולחים את הדיירים להחליף את המיזוג שלהם בשיטות מתקדמות יותר שיכולות להיות גם יעילות יותר. זה בלתי נמנע כאשר משקיעים כל כך הרבה כסף בדירת מגורים ולכן הולכים עם זה עד הסוף בכל מה שקשור לרווחה ולאיכות חיים.

יעיל, שקט, חסכוני

אחת השיטות המתקדמות באמת למיזוג שעונה על כל דרישות הזמן המודרני, הוא VRF. מערכות VRF מצטיינות בטכנולוגיה שלהן שעונה על צורכי מיזוג בחלל גדול או מחולק, וזה המאפיין העיקרי של דירות חדשות רבות שבונים היום. היא מאפשרת חיבור יחידות קירור רבות שמתחלקות בין החדרים השונים גם בבניינים מתוחכמים מבחינת המפרט האדריכלי שלהם ולכן מאוד פופולרית בבניינים חדשים. כמובן שהיא אידיאלית גם לבנייני משרדים ולמבנים מסחריים. שיטות הקירור והחימום שלה ויחידות העיבוי והמאיידים שלה פועלות בצורה חסכונית מאוד שלא משפיעה על הסביבה כמו מזגן רגיל ולכן היא פופולרית למי שחשובה לו קיימות. בחברת רפי כוכבי – כוכב הקור רואים עלייה גדולה בביקוש בדיוק בשל כך, ברוח הזמן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...