Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צילום משפחה מורחבת – הטרנד החדש שאתם חייבים להכיר

צילום משפחה מורחבת – הטרנד החדש שאתם חייבים להכיר
צילום באדיבות: pixabay

לכל משפחה יש סיפור מרתק, מעניין ומרגש משלה. את הסיפור המקורי חשוב לתעד באמצעות צילומים ובדרכים נוספות, הרצון לתעד את המשפחה ההולכת ומתרחבת הוביל לטרנד חדש ומלהיב של צילומי משפחה. למעשה, ניצני הטרנד החדש החלו כבר בסוף המאה ה-19 כאשר היה נהוג לאסוף את כל המשפחה המורחבת, לרבות סבים וסבתות, הורים, ילדים ונכדים.

בני המשפחה התגנדרו לכבוד האירוע המיוחד, לבשו את מיטב מחלצותיהם, הגיעו לסטודיו של צלם מקצועי או שהצלם הגיע לביתם, והצלם תיעד אותם מבעד לעדשת מצלמתו על מנת ליצור דיוקן משפחתי מרהיב ומרשים.

צילום מקצועי לתיעוד דיוקן משפחתי מדהים

צילומי משפחה הם דרך מקורית ונפלאה לתעד את הדורות השונים וליצור דיוקן משפחתי. למעשה, הצילומים מאפשרים להרכיב מעין פאזל משפחתי מורחב, אפשר להעניק את הצילום המרהיב והמרגש כמתנה מפתיעה להורים, לתלות את הצילום על הקיר בבית וליהנות ממזכרת מרגשת לכל החיים, התיעוד הוא גם בעל חשיבות רבה לדורות הבאים.

מומלץ לבצע צילומי משפחה מורחבת בסטודיו מקצועי ומאובזר המתמחה בנושא. בני המשפחה יכולים להגיע בלבוש מיוחד ומוקפד, אך אפשר לצלם אותם גם באווירה משוחררת ונעימה יותר. אגב, בסטודיו יש אביזרים שונים ומגוונים כך שניתן לצלם את המשפחה המורחבת באווירה הומוריסטית, בצילום אמנותי בשחור לבן, יש משפחות המדפיסות חולצות עם תאריך ושמות כדי להוסיף מימד נוסף לתמונה המיוחדת.

יצירת תסריט מקורי

המשפחה הולכת ומתרחבת עם השנים, תינוקות חדשים מצטרפים למשפחה המורחבת, בהמשך יש גם נכדים ואפילו נינים. אפשר לתכנן צילום משפחה מורחבת מדי שנה בתאריך מסוים וקבוע, לפני אירועים חשובים או חגים, ובכל זמן אחר. ההתכנסות המשפחתית חשובה לגיבוש בני המשפחה, אחרי יום הצילומים האורך בין שעה לשעתיים, בני המשפחה יכולים להמשיך לבילוי מהנה כמו מסעדה, בילוי בפארק וכדומה.

כדאי לחשוב על תסריט מקורי ומעניין לקראת יום הצילומים, לדוגמה צילום אמנותי, לבוש מיוחד כמו שמלות נשף לנשים וחליפות לגברים, חולצות בגוון דומה לכולם, צילום עם אביזרים מקוריים ועוד.

בעזרת צלמת משפחה המתמחה בצילומי משפחה מורחבת ניתן ליצור תסריט מקורי כדי ליהנות מחוויה מגבשת ומצילום אמנותי ומיוחד. בסטודיו של הצלמת יש את כל הציוד הנדרש, יש גם ארגז עם אביזרים שונים, בגדים מדליקים ואביזרים נוספים. בני המשפחה יכולים לעמוד, לשבת על ספה או להחליט על פוזיציה שונה.

אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל בצילומי משפחה

כדאי לדעת כי צילומי משפחה מורחבת אפשר להתחיל בכל רגע וזמן בחיים, אין כללים כתובים ואין חוקים מחייבים. לכן, כל שעליכם לעשות הוא להחליט על מועד מסוים, לקבוע יום צילומים בסטודיו, לעדכן את כל בני המשפחה ולהגיע לסטודיו בזמן. אחרי יום הצילומים מקבלים אלבום משפחתי מהודר ואפשר גם להגדיל תמונה אחת או יותר ולמסגר אותה, את הצילום אפשר להדפיס על קנבס ועל חומרי גלם נוספים.

צילום באדיבות: pixabay

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...