Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צרכנות חכמה בשנת 2020

צרכנות חכמה בשנת 2020
קרדיט pixabay

שנת 2020 כבר כאן ורק נותר לראות מה יוליד יום, אך בדבר אחד ניתן להיות בטוחים: הקידמה תמשיך להשאיר אותנו נדהמים ושלל מהלכים עומדים להיות הרבה יותר פשוטים, נוחים ויעילים, בין אם נבקש לערוך קניות לשבת ובין אם נבקש לבחור את הפנסיה האידאלית ביותר. מכאן שכבר כיום אנו זוכים לראות כיצד הצרכנים דורשים יותר ומקבלים יותר ופה רק נותר להבין כיצד ממנפים זאת. נשמע מעניין? נשמע חשוב!

צרכנות חכמה בשנת 2020
קרדיט pixabay

חיפוש אחר ייחוד ויחס אישי

לצד העובדה שנתוני הרכישה המקוונת רק הולכים וגוברים, מרתק למצוא שדווקא החנויות השכונתיות מקבלות מקום של כבוד, אם כי אנשים מאסו במתחמי הענק ואם כי בעידן המנוכר שבו התרגלנו לחיות (הרבה מצויים במסכים) אנשים נמשכים לתחושה של חום אנושי, ממש כפי שחנות שכונתית יודעת להציע, ועל כן עושה טוב לדעת שעדיין יש מקום לחנות הפיזית שבה מתרחשת אינטראקציה ישירה עם המוצר ועם המוכרת. אי לכך תמצאו שלל חנויות מבוקשות ברמת אביב ובשלל מרכזי שכונות נוספים, ובמיוחד אם מדובר בחנויות בוטיק.

מחדשים הרגלים

אם נעצור במקום הכי בסיסי, נמצא שכבר עתה ניתן למצוא בסופר כלי עזר יעיל עבור בחירת המצרכים שנחשבים יחסית בריאים. אומנם במקרה זה אין מדובר בחידוש טכנולוגי, אך כן מדובר בחידוש תפישתי, וזאת כי בין היתר ניתן לזקוף לטובת העשור החדש מודעות הולכת וגוברת לכל מה שנוגע לבריאות. מכאן שכיום כבר אין צורך לשהות בסופר יותר מהרצוי רק בכדי לבחון מה מכיל המוצר, אלא באמצעות סימון פשוט (וצבעוני) זוכים להבין איזה מזון נחשב מזיק – כזה שמכיל יותר שומן רווי, סוכר ונתרן. אי לכך גם אם עד כה הצרכן נהג לפעול על אוטומט (להיצמד לאותה רשימת קניות), הרי שעתה הוא זוכה לעשות חישוב מסלול מחדש.

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

צרכנות חכמה היא לשלם כמה שרוצים ולקבל בדיוק מה שרוצים ואת המודל הזה עומדת להפנים חברת יבמ. החברה מבינה שללקוח נמאס לרכוש "רכב פשרה" בשל שיקולי תקציב ועל כן היא עומדת להציע תרחיש רכישה מעט שונה. הלקוח יזכה להחליף רכב בכול פעם שיחפוץ, כך שאם עבור היום יום הוא יעדיף רכב משפחתי קטן וחסכוני, הרי שעבור הסופ"ש הוא יוכל לבחור ברכב שטח.

מי שעומד מאחורי ומלפני

כיום בזכות הרשתות החברתיות ניתן להשיג כל פיסת מידע רצויה, ועל כן השירותים שמוצעים ללקוח עומדים להיות הרבה יותר מדויקים ואיכותיים, כי מספיק שהלקוח ייעזר בחוכמת ההמונים, בכדי שהוא יבין היטב במה מדובר. אי לכך הלקוח זוכה להשיג יותר לצד השקעה פחותה ואילו העסקים השונים ימשיכו להשלים פערים, כאשר ידוע שאין להשאיר מאחור לקוח שאינו מרוצה, וזאת כי לקוח לא מרוצה שווה לפגיעה קשה במוניטין (בכוחו של פוסט שלילי לעורר תהודה רבה). מכאן שהצרכנות של שנת 2020 עומדת להיות הרבה יותר חכמה ומתגמלת – יש למה לצפות!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...