Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קבוצת הכנה לצה"ל לתושבי גבעתיים והסביבה

קבוצת הכנה לצה"ל לתושבי גבעתיים והסביבה

קבוצת הכנה לצה"ל נועדה להכין בני נוער לקראת שירות משמעותי, ולא סתם לבזבז 3 שנים. הקבוצה מאמנת את בני הנוער ומעניקה להם כלים כדי להתקבל ליחידות המועדפות עליהם. כלים אלו ישמשו אותם גם בהמשך הדרך, בזמן שירותם הצבאי. הם ילמדו כיצד לבלוט ולהתקדם במערכת, על מנת ששנות השירות שלהם יהיו משמעותיות ויתרמו להם בפן האישי והחברתי. צוות המדריכים בקבוצות אלו, מורכב לרוב מיוצאי יחידות קרביות ומאנשים בעלי רקע צבאי מצטיין. עם זאת יש לשים לב כי הקבוצה שאליה בחרתם להצטרף, מקנה ביטוח לכל אחד מהחניכים. בסופו של יום, מדובר באימונים אינטנסיביים שלעיתים מסתיימים בפציעות, כך שחשוב להיות מכוסים.

מדוע חשוב להצטרף לקבוצת הכנה לצה"ל?

אם אתם מיועדים להתגייס ליחידות קרביות, ואחת כמה וכמה ליחידות מובחרות, קבוצת הכנה לצה"ל היא אחת ההמלצות הכי חמות עבורכם. אומנם תמיד קיימת האופציה להתאמן לבד, אך במקרה כזה אין לכם הכוונה וסרגל מאמצים מדוד ומסודר. אתם מחליטים על דעת עצמכם את צורת האימון, עצימותו ותדירותו. דבר המגדיל את הסיכוי לפציעה ולעומס יתר. האדרנלין, האגו והרצון להגיע כבר ליעד מסוים, גוברים פעמים רבות על שיקול הדעת. פעמים רבות מדובר בפציעות מעיקות, כגון דלקות כתפיים או שחיקת מניסקוס – פציעות אלו ילוו אתכם לאורך זמן. לכן עדיף להצטרף לקבוצה איכותית, בעלת מדריכי כושר קרבי מנוסים ואיכותיים שידעו לנתב אתכם בחוכמה ובזהירות. בצורה כזו תוכלו לשפר את הכושר הגופני שלכם ואת יכולת ההתמדה בצורה הדרגתית, תוך כדי תחושת תחרותיות ויצירת חברים חדשים. בנוסף, קחו בחשבון שלא את כל סוגי האימונים ניתן לבצע לבד, למשל אימוני אלונקות מצריכים מספר אנשים. גם הלחץ הפסיכולוגי והדקויות הקטנות של המגבשים הם עניין שניתן לחוות אותו רק בקבוצת הכנה שנועדה להכין אתכם לעניין הזה בדיוק.

למי מומלץ להצטרף לקבוצה ומתי?

ברמה העקרונית, עדיף להצטרף כשנה – שנתיים לפני הגיוס. תקופת זמן זו תאפשר לכם להסתגל לרעיון של האימונים המפרכים, ותאפשר לגוף שלכם להתעצב בהתאם. לא חייבים להיות קרביים כדי להתגייס לקבוצה, כל אחד שרוצה להתכונן לקראת הגיוס ולהיכנס לכושר מוזמן. קחו בחשבון את עקרון הרצף באימונים. בחופש הגדול ובחגים הקבוצה בדרך כלל לא תהיה פעילה, לכן בזמנים אלו חשוב להמשיך להתאמן לבד. מי שמעביר חודשיים בלי אימונים, מאבד את רוב הכושר הגופני שהוא צבר. לא ניתן לצאת לריצת 6-7 ק"מ, אחרי חודשיים של אכילת במבה ורביצה על הספה. לכן חשוב להקפיד על ריצות לפחות פעמיים בשבוע, ותרגילי כוח בסיסיים כדי לשמור על כושר.

לסיכום, קבוצת הכנה לצה"ל היא דבר מומלץ לכל בני הנוער, גם אלו שלא מיועדים להיות לוחמים. מדובר בקבוצה שמאפשרת תמיכה, עזרה ומוטיבציה להצליח. מעבר לפן הפיזי מדובר גם באספקט חברתי. החברים מהקבוצה ילוו אתכם לאורך כל התהליך, יתמכו ויתנו יד כשצריך.

למידע נוסף ולהצטרפות לקבוצת אדרנלין כושר קרבי באזור בעתיים לחצו כאן

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...