Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קונה רכבים – השירות הזה כאן בשבילכם

קונה רכבים – השירות הזה כאן בשבילכם
קרדיט: freepik

 התחושה שיש לכם כשאתם קונים את הרכב הראשון היא תחושה מדהימה. כל העולם פרוש לרגליכם, ואתם מרגישים שעוד רגע אתם כובשים כל פיסת שטח אפשרית. לא סתם אתם מרגישים כך, להיות בעלי רכב זה מדהים. הרכב לכם הופך בקלות להיות החבר הכי טוב שלכם ומלווה אתכם לכל מקום אפשרי, בכל מצב רוח שלכם, ומכיל אתכם בכל רגע נתון. אך מגיעה סיטואציה, אחרי שנים רבות, שבה כבר הרכב עשה את שלו ומיועד להיות מורד מהכביש. ועם כל הצער והכאב, זאת פעולה הכרחית, שיש לערב בה קונה רכבים על מנת שהרכב יועבר אל מגרש פירוק. זה קשה, זה תהליך, ואנחנו כאן בשבילכם.

קרדיט: freepik

קונה רכבים – מאיפה בכלל מתחילים? 

כשאתם חושבים על הסיטואציה הזאת אתם קצת המומים, ובצדק. לא דמיינתם מעולם שתצטרכו לצור קשר אי פעם עם קונה רכבים לפירוק או לברר על תהליך שבו תצטרכו להוריד את הרכב מהכביש. אך לצערנו, הסיטואציה הזאת קיימת ונקרית בדרכי בעלי רכבים רבים.

חשוב שתדעו שאיש המקצוע שתצרו עמו קשר ומתמחה בכל מה שקשור לרכבים לפירוק, הוא קונה רכבים שמבין אתכם. הוא ילווה אתכם צעד צעד, החל מהרגע שבו תפנו אל משרד הרישוי ועד לרגע שבו תקבלו את הכסף עבור הרכב התקול שכבר אינו בשימוש, והועבר אל מגרש הפירוק.

כשאתם מעבירים את הרכב שלכם אל מגרש הפירוק, אתם בעצם מסייעים ומרוויחים מזה. הרכב, שאינו בשימוש, לא יישב ללא מעשה בחניה ויהווה גורם פוגעני לאיכות הסביבה. הרכב, שהוא תקול, לא יעלה על הכביש ויסכן חלילה אתכם ו/או את הציבור, תתרמו לתעשיית המחזור של המתכת והברזל וגם תקבלו כסף מזומן עבור הרכב.

אם כך, כאשר חושבים על זה, לצור קשר עם קונה רכבים לפירוק הוא רעיון מצוין.

קונה רכבים – זה לא מורכב מדי

את התהליך מתחילים בצעד הראשון, פניה למשרד הרישוי לצורך ביטול הרישום, והורדה שלו מהכביש. חשוב שתדעו שאם ישנו צו עיקול, או שעבוד על הרכב, לא תוכלו להעבירו אל קונה רכבים לצורך פירוק, ולא תוכלו גם להורידו מהכביש.

רכב שמועמד להורדה מהכביש הוא רכב תקול שאין ערך כספי לתקנו, רכב תקול שאין שום יכולת לתקנו, ורכב מושבת שעבר תאונות או תאונה קשה.

מילוי הטפסים וההגשה אל משרד הרישוי לצורך ביטול רישום הרכב חייב להיעשות על ידי בעלי הרכב בלבד, וללא טפסי ייפוי כוח, ועם כל הטפסים המוכיחים שהם אכן בעלי הרכב.

מהרגע שקיבלתם אישור לכך שהרכב ירד מהכביש, תוכלו להמשיך בתהליך. עליכם לוודא כי האדם עמו סגרתם את העסקה, אותו קונה רכבים לפירוק שיעביר את הרכב אל מגרש הפירוק כולל בתוכו גם שירותי גרר. מהרגע שהרכב בוטל ברישום, הוא למעשה ירד מהכביש, ועל כן לא תוכלו לנסוע אתו פיזית אל מגרש הפירוק, וחבל לשלם על שירותי גרר בנפרד.

שי עסקי רכב מתמחה כבר עשרים שנים בתחום קניית רכבים לפירוק, ומלווה לקוחות רבים בדרכם להיפרד מרכבם. אנו נדאג שתקבלו שירות אדיב, מבין, מכיל ומקצועי שיביא לכם את התוצאות המקסימליות מהתהליך ולשביעות רצונכם.

מאמר זה נכתב על ידי שי עסקי רכב. אנו מומחים ומנוסים בתחום הרכב, פועלים במרכז הארץ מזה מספר שנים ובעלים של מגרש רכבים מאובזר העובד על פי כל הנהלים והתקנים הרלוונטיים של משרד התחבורה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...