Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קורסים במחשבים למבוגרים בגבעת שמואל והסביבה

קורסים במחשבים למבוגרים בגבעת שמואל והסביבה

מבוגרים רבים רואים במחשבים סוג של חיה מוזרה שאמנם כולם משתמשים בה, אך נראית מאיימת ומפחידה. אך יחד עם זאת, עם כניסת הטאבלטים לחיינו והטלפונים החכמים שהם, למעשה מחשב נייד קטן, ניכרת מגמה של רצון להתנסות בהכרת המחשב, להתקדם טכנולוגית ולהדביק את הקצב עם הכלל. לשם כך הוצרו חוגים רבים בנושא וכן קורסים במחשבים למבוגרים בפריסה כלל ארצית, החל מהקורס הבסיסי ביותר של הכרת המחשב והפעלתו וכלה בקורסים להכרת האינטרנט ולשימוש שוטף ברשת.

קורסים בסיסיים להכרת המחשב

קורסים במחשבים ברמה הבסיסית נחלקים לכמה נושאים ועשויים לארוך בין שעות בודדות לבין חודשים בודדים, תלוי בכמות החומר הנלמד ורמת הנושאים הנלמדים בו. הנושאים הנלמדים בקורסים הבסיסיים בדרך כלל הם:

1. הכרת המחשב – מסך, מקלדת, עכבר, הדלקה וכיבוי, הפעלה של החלקים השונים של המחשב, מטרות השימוש במחשב וכיצד ניתן לשלב אותו בחיים על מנת להקל בתחומים מסויימים.

2. מערכת ההפעלה – מהי מערכת חלונות ומה מכילה בתוכה? כיצד עובדים עמה וכיצד מעצבים אותה לפי נוחיותנו?

3. מערכת אופיס לתוכנותיה השונות – וורד – כתיבה ועריכה של מסמכים, שמירה פתיחת תיקיות וכו'. אקסל- יצירת טבלאות בסיסיות, העלאת נתונים, שמירה וכו'. פאוורפוינט- יצירת מצגות בסיסיות, בחירת תבניות, הכנסת אלמנטים גרפיים, מוזיקת רקע, מעברים בין שקופיות וכו'. אאוטלוק- שליחה וקבלה של הודעות דואר אלקטרוני, ניהול יומן פגישות ועוד.

4. אינטרנט – מהי רשת האינטרנט? אילו דפדפנים קיימים? מתי וכיצד להשתמש באינטרנט?  חיפוש נושאים במנועי החיפוש המקומיים והעולמיים, כיצד ליצור סימניות של מועדפים, כיצד להבחין בין אתרי חדשות, פורומים, פורטלים גדולים, אינדקסים וכו', היסטוריית גלישה, מהן אותן רשתות חברתיות וכיצד להשתמש בהן?

היכן ניתן למצוא קורסים במחשבים למבוגרים באיזור גבעת שמואל והסביבה?

קורסים במחשבים ניתן למצוא גם במתכונת של חוגים פרטיים אישיים, אחד על אחד או בקבוצות קטנות, המומלצות יותר לגיל הזהב משום שנושאים אלה מאוד חדשים וגורמים לסוג של רתיעה ראשונית ועל כן נדרשת תשומת לב אישית ומתן הסבר מפורט ככל הניתן, דבר שפחות ניתן לביצוע בקבוצה גדולה יותר. כמו כן, ניתן למצוא קורסים בקבוצות גדולות במועדוניות לגיל הזהב,  חוגים המופעלים דרך העירייה, מרכזי הדרכה וכן גם במסגרות כמו מכללות מקומיות ושלוחות של מכללות ארציות, אשר מציעות מסלולי תעודה והכשרה בסיסית להעשרה.

לסיכום

הכרת המחשב היא דבר חיוני ונגיש לכל אדם, בכל גיל, אז נכון שבגיל צעיר יותר ההתמצאות יותר אינטואיטיבית והלמידה יותר קלה, אך אף פעם לא מאוחר ללמוד דבר חדש, טכני ככל שיהיה, אם בסופו של יום הוא עוזר לנו בתחומי החיים, בדיוק כשם שמחשבים מסייעים לנו למצוא דברים ברשת, לכתוב מכתבים, ליצור מצגות, לארגן את ההוצאות שלנו בטבלה, לשמור תמונות או כל שימוש אחר לטובתנו, שווה לצאת קצת מאיזור הנוחות , ללמוד, להתקדם ולהישאר בקצב של כולם.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...