Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קטלוג דיגיטלי – בניה, עיצוב והפצה

קטלוג דיגיטלי – בניה, עיצוב והפצה
קרדיט לתמונה: https://arcatalogue.co.il

קטלוג דיגיטלי הוא פיתוח חדשני וחכם, מבית היוצר של אלעד רואה, המוביל דרך בעולם השיווק הדיגיטלי, אשר חתום על עשרות פרויקטים ומוצרים ששינו את הכללים בענף. אלעד רואה מאמין בהתאמה של כלים למציאות המשתנה במהירות, לצורך בנגישות, במידע מהיר, במודולריות ובחשיפה רחבה וממוקדת, לעסקים בכל סדרי הגודל.

קטלוג דיגיטלי - בניה, עיצוב והפצה
קרדיט לתמונה: https://arcatalogue.co.il

קטלוג דיגיטלי לעסקים הוא מוצר אשר מספק ללקוחות הפוטנציאלים וקהל היעד חשיפה אל מוצרי בית העסק, תוך יצירת חוויית משתמש אופטימלית, גלישה מהירה, שילוב של תמונות ומידע שיווקי ואינפורמטיבי ממוקד. בניית קטלוג דיגיטלי מתבצעת בידי צוות מקצועי המשלב עבודת תכנות, גרפיקה, עיצוב וראייה שיווקית, במטרה להביא לייחוד ולייצר לבית העסק לידים איכותיים, קשר אינטראקטיבי עם הגולשים ומכירות בפועל.

בעוד שבטרם פרוץ היוזמה והכלי רבים ביקשו יצירת קטלוג PDF המיועד לדפוס, וניסו לשלוח אותו כקובץ מצורף ללקוחות, עיצוב קטלוג דיגיטלי מבית היוצר של אלעד רואה, סיפק חוויית גלישה מהירה, איכותית, חווייתית, מודולרית ומאפשרת. בשונה מקטלוג מודפס, את הקטלוג הדיגיטלי ניתן להפיץ בתפוצה רחבה ולא מוגבלת, ללא עלויות נוספות מעבר לעלות הקמתו. הקטלוג אינו מתבלה, הולך לאיבוד או מאבד מן הרלוונטיות שלו, מאחר והוא ניתן לעדכון ושינוי בכל עת (שינוי במחיר, הוספת מבצעים, עדכוני מלאי, הכנסת מוצרים נוספים).

עיצוב קטלוג דיגיטלי יכול להישען על המיתוג הקיים של העסק, באמצעות עיצוב בצבעי המיתוג הקיים, בלוגו ובמסרים המוכרים, או להתפתח למוצר חדשני הקובע שה עיצובית ושיווקית משלו, בהתאם לצרכי בית העסק וראיית הלקוח.

קרדיט לתמונה: https://arcatalogue.co.il

הפצת הקטלוג מתבצעת באופן עצמאי, ללא מגבלת תפוצה, באמצעות מגוון הכלים הדיגיטליים הקיימים, בפייסבוק, במסנג'ר, בטלגרם, בווטצאפ, אינסטגרם, במייל, בהודעות SMS ובכל דרך דיגיטלית נוספת, באמצעות קישור פשוט לפתיחה וקטלוג מרהיב המספק חוויית משתמש אופטימלית. הקטלוג היום משרת אלפי בעלי עסקים שמצאו בקטלוג הדיגיטלי דרך חדשנית לשיווק המוצרים כמול הלקוחות בצורה מהירה ויעילה תוך לחיצה על כפתור שמקדם את הרכישה של המוצר או השירות שאותו בעל עסק נותן או מציע בנוסף לכך אלעד רואה פיתח אפליקציה חכמה שיודעת לזהות תחילת שיחה או סיום שיחה שבעזרתה ניתן לשלוח את הקטלוג במהלך שיחה לוואטספ של הלקוח ובכך להמשיך ולהוביל את השיחה למכירה מהירה. לבעלי עסקים שבמהלך היום עסוקים שעות רבות בשיחות מול אנשים קטלוג זה הוא פתרון מושלם עבורם בעת כניסת שיחה של לקוח חדש לא רק זה תמצאו בקטלוג המרהיב שאלעד רואה פיתח ניתן גם להוסיף סרטונים של המוצרים או השירותים ואפילו להכניס את למערכת את הפיקסל שלכם בכדי לעשות רימרקטיינג אחר הלקוחות שלכם שמבקרים בתוך הקטלוג אז למה אתם מחכים הצטרפו עוד היום למהפכה של הקטלוג הדיגיטלי שימכור לעסק שלכם יותר 

לאתר אינטרנט : https://arcatalogue.co.il/

פייסבוק : https://www.facebook.com/arcatalouge/

אינסטגרם : https://www.instagram.com/challenge 

טלפון להזמנות : 0505542266

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...