Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"קרב בלימה על איכות החיים בגבעתיים"

"קרב בלימה על איכות החיים בגבעתיים"

ראש העירייה ראובן בן שחר: "לצד עידוד הפעילות העסקית בעיר, אנו לא נאפשר לאינטרסנטים להפוך את גבעתיים לשוק. אנו מנהלים קרב בלימה על איכות החיים בגבעתיים, לא ניתן לגורמים פוליטיים ועסקיים לעשות הון או הון פוליטי על גבם של תושבי העיר הזכאים ליהנות מסופי שבוע שקטים ושלווים"

עיריית גבעתיים הוציאה בסוף השבוע צו סגירה בסופ"ש לסניף טיב טעם אשר נפתח לפני מספר ימים בלב העיר ולמרות מספר התראות של העירייה עוד מלפני פתיחת הסניף, הוא נשאר פתוח גם במהלך הסופ"ש וזאת במרכז העיר, אשר הנה אחת מהצפופות בארץ.

כמו כן, בתחילת חודש מרץ הגישה התובעת העירונית של גבעתיים כתב אישום כנגד סניף AM:PM בגבעתיים בשל פתיחת עסק ללא רישיון. הדיון בבית המשפט נקבע לתחילת חודש אפריל. כידוע, הליך רישוי בית עסק ובפרט עסק אשר נמכרים בו מוצרי מזון כולל כללים הבאים להגן על בריאות ובטחון הציבור.

כזכור, לפני מספר ימים אף שלחה העירייה התראה לבעלי מספר מרכולים בעיר אשר פועלים בסוף השבוע וזאת בניגוד לחוק. פעולה זו של העירייה באה לאור "מלחמת רשתות" בין מספר מרכולים אשר המשיכו בפעילות מסחרית בסופי השבוע וזאת בניגוד לחוק העזר העירוני בדבר פתיחת עסקים וסגירתם בימי מנוחה.

בין המרכולים שהוזהרו, יש לציין את AM:PM ועוד מספר פיצוציות ותיקות אשר הגדילו משמעותית את מרכולת החנות והפכו בכך למכולות לכל דבר. לאחרונה גם החלו בעלי ירקניות ברחובות הראשיים בעיר לשקול לפתוח את עסקיהם בסופ"ש וזאת בתגובה למלחמת המרכולים.

יש לציין כי בימים אלה וככל הנראה כתגובה לפתיחת סניף טיב טעם בוויצמן, מתכננת AM:PM לפתוח סניף נוסף, הפעם בלב העיר, ממול טיב טעם ובסמוך לסופרמרקט מגה, כאשר הסניף החדש היה אף הוא אמור להיות פתוח בשבת. עיריית גבעתיים הודיעה מפורשות לרשת בכתב כי היא מתנגדת לפתיחת המרכול בסוף השבוע. זאת נעשה גם לאחר שהרשת נענתה לדרישת העירייה כי סניפה בכצנלסון ייסגר בחצות ככל שאר העסקים כדוגמתו בעיר.

לאחרונה אף החלה התארגנות בעלי עסקים, בעיקר מהרחובות הראשיים בעיר, במטרה למנוע פתיחת עסקים בסופ"ש, זאת עקב החשש שהקניון, אשר סגור בסוף השבוע וזאת עקב מדיניות רבת שנים של העירייה הבאה לשמור על השקט בסופ"ש בעיר הצפופה, יפתח גם הוא בשבת, דבר העלול להוות מכת מוות לעסקים בעיר.

ראש עיריית גבעתיים ראובן בן שחר התייחס למדיניות העירייה ואמר: "לצד עידוד הפעילות העסקית בעיר, אנו לא נאפשר לאינטרסנטים להפוך את גבעתיים לשוק. אנו מנהלים קרב בלימה על איכות החיים בגבעתיים ונמשיך לשמור על השקט, השלווה ומרקם החיים בעיר. אני מקווה כי גורמים פוליטיים ועסקיים בעיר לא ינסו לעשות הון או הון פוליטי על גבם של תושבי העיר – הזכאים ליהנות מסופי שבוע שקטים ושלווים".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...
גם לגברים מגיע
תחום טיפוח הגוף מזמן כבר אינו נחלתם הבלעדית של הנשים...