Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קריאטין – מחזירים את האנרגיה לגוף

קריאטין – מחזירים את האנרגיה לגוף

רכיבה על אופניים, ריצה למרחקים ארוכים, משחקי כדור בעצימות גבוהה ולמעשה כל פעילות ספורטיבית שמצריכה את הגוף למאמץ גדול מביאה לעייפות ותשישות ובדיוק ברגעים האלו הגוף חייב את החטיף אנרגיה המיוחד שיחזיר לו את היכולת לחזור לעצמו. קריאטין הוא תוסף מזון מצוין שעיקר תפקידו הוא החזרת האנרגיה לגוף במהלך פעילות מאומצת. לא משנה אם אתם בכושר שיא או רק מתחילים לבנות את הכושר הגופני שלכם, בשלב כזה או אחר של המאמץ הגוף שלכם יאותת לכם שהגיע הזמן ולעצור וזה בדיוק הזמן לקחת חטיף אנרגיה אחד קטן ולהחזיר את הכוח לגוף ובגדול.

קריאטין כתוסף מזון

קריאטין הוא תוסף תזונה שכיח ונפוץ מאוד בקרב ספורטאים הן חובבנים והן מקצועיים. הוא מצוין בעיקר להחזרת האנרגיה לגוף בזמן קצר מאוד וגם מפעיל את השריר ומעלה את נפחו וגודלו. תוסף המזון עוזר לגוף לייצר חלבונים בתוך סיבי השריר ובכך עוזר לשריר לגדול ולהתפתח בצורה טובה יותר. בנוסף, קריאטין גם מגדיל את כמות המים בתאים בגוף וכך נכנסות יותר ויותר חומצות לשרירים. קריאטין טומן בתוכו יתרונות רבים מאוד על פני תוספי תזונה אחרים ולא סתם הוא נחשב ליעיל ומוכר מאוד בעולם הספורט העולמי. יש מגוון רחב מאוד של תוספי תזונה בעולם אך רק תוספי התזונה הטובים ביותר מתקבלים אצל הספורטאים.

אל תפחדו מדרך ארוכה

רכיבה על אופניים, אימון בחדר כושר, שחייה מאומצת או ריצה למרחקים ארוכים הם ענפי ספורט שמתחילים בתנועה אחת פשוטה או צעד אחד קטן. שאנחנו מתחילים את המסלול של הרכיבה על האופניים למשל אנחנו לא מתחילים מהקילומטר ה-50 או ה-60 אלא מהמטר הראשון. הדרך יכולה להיראות מפחידה מאוד בהתחלה אך אם תדעו שגם במהלך הדרך תוכלו לקבל זריקת אנרגיה חדשה תוכלו להיות רגועים מאוד. זה בדיוק התפקיד של הקריאטין שמחזיר לגוף את האנרגיות והכוחות שהיו לו בתחילת המרוץ או המסע וכך אתם יכולים למעשה להיות באותן רמת כוחות כל העת. כמובן שלכושר הגופני ותזונה במהלך השבוע יש אפקט מכריע על האפשרויות שלכם אבל שימוש נכון ומושכל בקריאטין בהחלט יעזור לכם לצלוח גם מרחקים ארוכים מאוד.

אסור לוותר על התזונה

קריאטין או כל תוסף מזון אחר הוא כשמו כן הוא- תוספת לתזונה. כלומר, אם לא תשמרו על תזונה נכונה ואחראית האפקט של הקריאטין תהיה נמוכה מאוד עד לא קיימת. התזונה היא הבסיס לשימוש בתוספי התזונה ואסור לוותר על אכילה נכונה במשך כל הזמן. ספורט ותזונה נכונה הולכים ביחד ואין אפשרות לוותר על אחד מהם אם רוצים לראות תוצאות. קריאטין הוא רק ההשלמה שתביא לתוצאות המושלמות ובוודאי לא המרכיב העיקרי.

המאמר מוגש באדיבות טבע קסטל – רשת חנויות טבע

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...