Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קרמיקה OUT, זכוכית IN.

קרמיקה OUT, זכוכית IN.
מקור freepik

דמיינו את עצמכם מכינים את הקפה של הבוקר אל מול נופיה עוצרי הנשימה של טוסקנה, מבשלים ארוחת ערב ברקע של שדות רחבי ידיים מידי יום, וכל זה מבלי ממש לצאת מהבית, אלא פשוט לעמוד במטבח שלכם.

המטבח בבית, כחלל מרכזי, דורש השקעה מחשבתית רבה בעיצובו, זהו למעשה החלל שבדרך כלל אנחנו משקיעים בו הכי הרבה כסף, ירידה עד לפרטים הקטנים ונותנים דגש לטעמנו האישי, בעיקר עבור אלו שמבלים זמן רב במטבח.

קרמיקה OUT, זכוכית IN.
מקור freepik

שוק עיצוב המטבחים מתחלף תדיר ומשתנה פעמים רבות על פי טרנדים. המילה האחרונה בתחום כיום היא חיפוי זכוכית לקירות המטבח. חיפו זכוכית מעניק למטבח מראה אלגנטי, יוקרתי ואקסקלוסיבי הודות לאינספור אפשרויות העיצוב המתאפשרות בטכנולוגיית ההדפסה על זכוכית.

חיפוי זכוכית למטבח מחיר זה בעצם תחליף לאריחי הקרמיקה או האבן שבדרך כלל מתקינים בקירות המטבח, למעשה מדביקים משטחי זכוכית על הקירות. מדובר כמובן בזכוכית מחומר מחוסם ועבה ועל כן בטיחותית מאוד לשימוש. אחד היתרונות הבולטים בחיפוי זכוכית למטבח הוא עמידותו בפני רטיבות וכתמים העלולים להופיע בקירות המטבח כתוצאה מהפעילות במתחם. כמו כן, כידוע לגבי חומר הזכוכית, הוא קל מאוד לניקוי ותחזוקה וזה מקנה לו יתרון אדיר על פני האחרים, ובטח על פני אריחי הקרמיקה שביניהם יש חריצים שקשה לנקות בהשוואה למשטח זכוכית שלם.

מחיר של חיפוי זכוכית למטבח הוא אמנם יקר יותר מחיפוי אחר, אך אין לו מתחרים במראה שהוא מעניק לחלל המטבח. חישוב המחיר של חיפוי זכוכית עשוי להשתנות בין זגג לזגג וזה תלוי בדרך שבה הוא נוהג לתמחר את משטחי הזכוכית. כך למשל, זגג המחשב את משטחי הזכוכית על פי רוחב הקיר ידרוש מחיר מופחת מחברו שמתמחר את הזכוכית על פי רוחב וגובה הקיר. קריטריון נוסף שמשפיע על מחיר החיפוי קשור לעיצוב שבו תבחרו, כלומר- חיפוי זכוכית בצבע אחיד יעלה לכם פחות מאשר חיפוי זכוכית עם דוגמאות או תמונות וציורים. המגוון הוא עצום, תוכלו להדפיס על הזכוכית ככל העולה בדעתכם. ניתן לומר שמחירי חיפוי זכוכית בצבע נעים החל מ-700 שח עד לכ-1300 שח, תלוי בתמחור הזגג כאמור, וחיפוי זכוכית בהדפסה עשויה להגיע גם לכ-1800 שח למ\"ר. כמובן שיש לקחת בחשבון עלויות התקנה. חשוב לשים לב טרם ההזמנה שאתם יודעים בדיוק את מיקום השקעים במטבח שכן לאחר חיתוך הזכוכית אין דרך חזרה.

סוג הזכוכית קובע אף הוא את מחיר החיפוי. אמנם הזכוכית שקופה, אך קיימים שני סוגי שקיפות. יש את הזכוכית השקופה שאנחנו מכירים ולה גוון מעט ירקרק הניתן לה מחומר העופרת, זכוכית כזו אינה מומלצת לשימוש בגוונים בהירים ומאימה יותר לגוונים כהים, ויש זכוכית אקסטרה קליר שהיא למעשה זכוכית נקייה מעופרת ולכן היא שקופה לחלוטין ומחירה גבוה יותר.

היכנסו לאתר – https://eurostyle.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
תביעת לשון הרע – מה באמת אומר החוק הנושא?
לא אחת קורה שאנשים נפגעים אחד מהשני, ולעיתים הסיבה לפגיעה...
למה אבטחת מידע לעסק הינה בעלת חשיבות רבה כל כך?
ניהול של עסק מצריך מאיתנו להתעסק בלא מעט נושאים. אחד...
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...