Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ראש עיריית רמת גן ערך סיור לימודי בבני ברק

ראש עיריית רמת גן ערך סיור לימודי בבני ברק

בחלקו האחרון בסיור של ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר בבני ברק עלו המשתתפים לקומה ה- 33 במגדל המשרדים "צ'מפיון", שנבנה לא מכבר, באזור המשרדים והמסחר הצפוני של בני ברק, ומשם השקיפו המשתתפים על האזורים השכנים של הפעילות המסחרית של שתי הערים, והציגו את הצרכים והדרכים לגיבוש פיתרונות מוסכמים ומתואמים, באמצעות גיבוש צוות מקצועי משותף של שתי העיריות.

"הרמה האיכותית והגישה האנושית במסגרת החינוך המיוחד המשולב, הפועל באחד מסניפיו של הסמינר העירוני וולף בבני ברק, מדגישות את היחס היחודי וההשקעה המקצועית הגבוהה של הנהלת ביה"ס והעירייה כלפי ציבור  התלמידות במגמה זו" – כך הדגיש מר ישראל זינגר, ראש עיריית רמת-גן, העיר השכנה, בביקורו בעיר, כאורחו של הרב חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק.

מטרת הביקור והסיור בעיר, שנפתחה בפגישת עבודה בלשכת רה"ע, נועדה להביא לשיתוף-פעולה מקצועי ולגיבוש פיתרונות משותפים בתחומי עבודה של שתי העיריות, ולצורך זה הגיעו למפגש המשותף צוותים עירוניים בכירים משתי העיריות, כשמטעם עיריית רמת-גן הגיעו גם מר משה בודגא, מנכ"ל העירייה; מר ג'קי אביטל, עוזר רה"ע; מר חביב גלילי, יועץ לרה"ע והרב איסר שפריי, המסייע בעירייה לציבור התורתי בר"ג.

מטעם עיריית בני ברק נטלו חלק בפגישה גם הרב אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע; הרב מנחם שפירא, הרב אליהו דדון והרב מנחם מנדל אייזנברג, סגני רה"ע; הרב ישראל דרנגר, רמ"ט רה"ע; אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה; אדריכל ישראל קשטן, מהנדס העירייה; הרב חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ולפיתוח והרב יהודה לוי, המשנה למנהל אגף החינוך ומנהל החינוך המיוחד באגף; הרב ישראל לייזר, מנהל מח' חזות העיר באגף תשתיות ופיתוח והרב יעקב רוזן, מנהל מח' תרבות.

נציגי שתי העיריות סקרו נושאים משותפים כתיאום באזורי התעשיה הצמודים לשתי הערים, סימוני תנועה  מתואמים, חילופי תלמידים, כאשר בביה"ס החרדי "חורב" ברמת-גן לומדים גם תלמידים תושבי בני ברק, ולמסגרות חינוכיות ממ"ד ומ"מ מגיעים גם תלמידים מערים שכנות. בפגישה סוכם על בינוי ופיתוח במבני חינוך, הקולטים בעיר אחת תושבים מעיר אחרת, בפעילות משותפת של שתי העיריות.

בתום פגישת העבודה בלשכת רה"ע יצאו המשתתפים למסגרת היחודית המשולבת של החינוך המיוחד בביה"ס תיכון וסמינר וולף, כאשר מר ישראל זינגר, ראש עיריית רמת-גן, שבעבר ניהל, במשך שנים ארוכות, בהצלחה רבה, את ביה"ס התיכוני בליך ברמת-גן, הביע את התרגשותו לנוכח הפעילות המקצועית העניפה והיחס האנושי המופלא של ביה"ס כלפי התלמידות, וכך פועלות בו מסגרות יחודיות לדוגמא כלימודי קריאה, כישורי חיים, בישול, תפירה, ניהול דירה, מוזיקה, גירוי חושים, ניהול חנות, מכירת חפצים ועוד. דברי הסבר למבקרים השמיעה גב' הניה הופמן, סגנית מנהל ביה"ס ואחראית על אגף חינוך מיוחד בתיכון והצוות המקצועי הבכיר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...