Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רגעים מוזיקליים בלתי נשכחים

רגעים מוזיקליים בלתי נשכחים

מוזיקה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחתו של כל אירוע: אם אתם חוגגים את חתונתכם, את בר  או בת המצווה של הילדים, אולי כמנהלי משא"ב ורווחה הרוצים מסיבת חברה מגבשת לכלל העובדים או שמא מתכננים מסיבת יום הולדת מושקעת עם כל המשפחה והחברים – מוזיקה חיה עם להקה מקצועית, תהפוך כל אחד מאירועים אלו להצלחה מסחררת.

מוזיקה היא, כאמור, חלק בלתי נפרד מאירוע בלתי נשכח, אורחים יזכרו לאורך זמן הרבה לפני חווית האוכל, את המוזיקה הטובה, ההופעה שליוותה בהצלחה את האירוע. בין אם אתם מתכננים אירוע עסקי או אירוע פרטי – ליווי מוזיקלי, יכוון, ידבר וירגש כל אחד ואחת מהמשתתפים וימלא את רחבת הריקודים. בבואכם לתכנן את מסיבת האירוע הקרבה, חשוב להסתייע במוזיקה חיה – ולא בהקלטה (ולא בפלייבק!). להקות אירועים, בהתאם, ילוו כל הפקה במקצועיות ויעקבו אחר הקו המוזיקלי הנבחר שלכם – בין אם מדובר במוזיקה מקפיצה לרחבת ריקודים, דאנסים, פופ, רוקנרול, ים תיכוני ואפילו קאברים לשירי עבר, להיטי על מכל הזמנים, או קלאסיקות שנולדות מחדש בעיבוד מקפיץ לרחבת ריקודים.

להקת קאברים אוברטון

לבחור את להקת החתונה

לאורך השנים האחרונות, הולך וצובר תאוצה טרנד משמעותי; טרנד בו להקות מנגנות באירועים שונים בלייב – ובהתאם לקו המוזיקלי הנבחר. במילים אחרות, בין אם מדובר באירוע משפחתי, עסקי או שמא אירוע רב-משתתפים, להקות אלו, הכוללות זמרים, זמרות ונגנים, ישדרגו כל אירוע, יחרטו בזיכרון כולם וינעימו את זמנם של כלל המשתתפים, בערך רב ובלתי ניתן להשוואה למול תקליטיית מחשב כדיג'יי.

נהנים מלהיטי על מכל הזמנים ומקלאסיקות משנים קודמות? להקת קאברים, תשדרג את האירוע שלכם – ותהפוך אותו לשיחת השעה: בשונה מלהקות אירועים המתמקדות בז'אנר מוזיקלי מסוים, להקות אלו ילוו את האירוע ברפרטואר עשיר, אשר יגוון מוזיקלית בהתאם לבחירותיכם, יחד, ולא רק עם שירים ממצעדי הלהיטים הנוכחיים – אלא גם בעזרת שירי עבר, הלהיטים הגדולים משנות ה-60-70-80-90 ועד שנות האלפיים, וכל זה בהתאמה ועיבוד סוחף ומקפיץ לרחבת הריקודים; עיבוד בזכותו השירים פשוט נולדים מחדש וחיים ברוח שנת 2018.

במקביל, אחד מהטרנדים המעניינים ביותר בעולם להקות הקאברים מוקיר תודה לביטלס במופע המותאם למסיבת רחבת ריקודים ברפרטואר הקסום והנצחי של הרביעייה המופלאה מליברפול: בין אם מדובר בליווי מוזיקלי לחתונה או שמא אירוע וועדי עובדים, מחווה לביטלס תלחץ על בלוטת הנוסטלגיה של כולנו, ותרגש כל אחד ממשתתפי אירועים אלו.

לצד אירועי חברה ועסקים, אירוע משמעותי לא פחות – ואף יותר – הינו מיסוד הקשר של זוגות צעירים. הקו המוזיקלי הוא, ללא ספק, אחד ההיבטים שיהפכו ערב זה לאירוע שיישאר בזיכרונותיהם של הזוג, משפחותיהם והחברים שנים רבות לאחר סיומו. בין אם מדובר בדאנסים עדכניים, להיטי גלגל"צ, פופ ים תיכוני, להיטי רוקנרול, מוזיקת פופ או שמא קאברים לשירי אולדיז קסומים – על להקות לחתונה מקצועיות יש את האחריות והניסיון להתאים עצמם לקהל האורחים ולבקשותיהם, ולנגן ולשיר את הסגנון המוזיקלי הרלוונטי. במילים אחרות, להקת חתונות תדע לקרוא נכון את הדופק המוזיקלי של האירוע ובהתאם לכך לנווט את מסיבת רחבת הריקודים – וליצור את האירוע עליו תמיד חלמתם.

להקות לחתונה מובילות - אוברטון

בנוסף, ובמהלכה של פגישת הייעוץ עם הלהקה טרום האירוע, חשוב לדון לא רק בקו המוזיקלי הכללי שלו, אלא לבחור גם בשירים שילוו את שלביו השונים של ערב החתונה. במילים אחרות, בין אם מדובר במופע קבלת פנים קלאסי ואינטימי המשדרג כל תחילת אירוע, בשיר הכניסה לחופה וביציאה ממנה, שיר הסלואו אותו החתן והכלה ירקדו בפעם הראשונה כזוג נשוי ואף בחירת השירים הקצביים שילוו את האורחים על רחבת הריקודים באמצעות מופע הלהקה – השירותים השונים אותה מציעה להקת החתונות יהפכו ערב זה למהנה, בלתי נשכח ועם טעם טוב שאין שני לו.

ליווי מוזיקלי איכותי לכל אירוע

בין אם מדובר בלהקת חתונות מרגשת שתלווה את האירוע כפתרון מוזיקלי איכותי וקסום לאורכה של החגיגה, ובין אם מדובר בלהקות אירועים המבצעות קאברים לשירי קלאסיקות מכל הזמנים ולהיטים חמים עדכניים וחדשים כאחד – על להקה זו לכלול צוות מנוסה שיידע להוביל כל אירוע להצלחה עם רפרטואר מגוון ורחב, לצד איכות מוזיקלית וניסיון בימתי מוכח. מחפשים אחר להקת אירועים שתשיר ותנגן במקצועיות להיטים עכשוויים לצד קאברים מיוחדים? להקת אוברטון היא הבחירה המתאימה עבורכם!

להזמנות התקשרו אלינו 050-4433-222.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...