Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ריצוף חוץ לחצר

ריצוף חוץ לחצר
קרדיט לתמונה: ערוגת הבושם – שירותי גינון, פיתוח סיבבתי והקמת בריכות שחיה.

עיצוב סביבת החצר של חלל הבית תהייה חשובה לא פחות מהעיצוב הפנימי. החצר שלנו היא לחיצת היד הראשונה לכל אדם שחודר לשטח האישי שלנו. היא זו שתכתיב את הטון העיצובי של החלל ותזמין כל אחד בברכה ובנעימות להיכנס פנימה. חצר מעוצבת למשעי תשפיע על מצב הרוח ועל החדווה להגיע הביתה לאחר יום ארוך בחוץ. באמצעות ריצוף איכותי נוכל להעניק לחצר מראה אקסקלוסיבי ומרשים שיספק מסגרת הרמונית לכל מתחם הבית שלנו.

ריצוף חוץ לחצר
קרדיט לתמונה: ערוגת הבושם – שירותי גינון, פיתוח סיבבתי והקמת בריכות שחיה.

כיצד בוחרים ריצוף לחצר?

לפני שנחליט על הריצוף שמתאים לנו, יש להבין שלכל בחירה של ריצוף בחלל הבית תהיינה השלכות לבחירה של הריצוף החיצוני. כמו כן, יש לזכור שיש הבדל בין ריצוף פנים לריצוף חוץ ויש סוגי ריצוף חוץ שמתאימים לריצוף שמיועד לחלל המרפסת, ריצוף שמתאים מסביב לבריכה, לאזור מבואת הכניסה, ריצוף שמיועד לגג וכדומה. בנוסף, כל ריצוף חוץ עליו להיות עמיד מול כל נזקים והשפעות מזג האוויר, עמיד מול לחות גבוהה, מול שריטות של ריהוט ובכך להצליח לשמור על הגוון, על הברק והצורה שלו לאורך זמן.

בטחון מעל הכל

בכל בחירה שלכם יש גם לקחת בחשבון שהריצוף עומד בכל דרישות התקן. שהוא מונע החלקה ונפילה. במקרה שמדובר באריחי אבן עם בליטות יש לוודא שהבליטות כשירות ולא מהוות סכנה, כך גם לגבי שקעים וחריצים. חשוב להכיר בשמש החמה שיכולה לחמם את האריחים ביום קיצי לוהט או במקרה של גשם שוצף שעלול לגרום להחלקה ולהעדיף אריחים שמאזנים את הטמפרטורה בחוץ ומאפשרים הליכה בטוחה עליהם.

בנייה של דק מעץ טבעי

לא פעם נתלבט בין סוגי אריחי ריצוף החוץ הקיימים לבין בנייה של משטח דק מעץ. כולם אוהבים את המראה הטבעי של העץ, אך בטרם נחליט יש לזכור שלבניה של משטח דק יהיו משמעויות שונות והתחזוקה שלו עשויה להיות תובענית יותר. עץ טבעי יצריך הרבה יותר שמירה ותחזוקה על מנת להצליח לשמור על המראה הטבעי שלו. בשל שינויי אקלים ולחות מרובה, יכולים להיווצר בין לוחות העץ רווחים שביניהם יכולים להסתתר חפצים. בנפח שנוצר יכולים לחדור גם מזיקים שעלולים להזיק לעץ ולכן יש לדאוג למרוח את המשטח בחומרי הדברה מתאימים.

אריחי גרניט פורצלן לחצר

אריחי גרניט פורצלן נחשבים לאריחים מבוקשים כיום בכל הקשור לפונקציונליות (עמידות ואורח חיים), הם עמידים במיוחד מול כל פגעי מזג האוויר, הם מונעים החלקה והם אינם דורשים תחזוקה מרובה ביחס לריצופי חוץ אחרים. כיום ניתן למצוא אריחי גרניט פורצלן שמדמים בצורה מושלמת את העץ הטבעי, זאת במידה וממש תרצו מראה טבעי של עץ עם מינימום תחזוקה. יצירת משטח מרוצף באריחי גרניט עם מראה אותנטי של עץ טבעי, יספקו לכם את מלוא היתרונות של אריחי חוץ.

טיפים לבחירת ריצוף חוץ מתאים

  • רצף עיצובי –  בכל בחירה שלכם רצוי לעשות התאמה עיצובית ורצף חזותי בין ריצוף הפנים לריצוף החוץ, כדי לא ליצור סתירה גדולה ביניהם. ניתן לעשות זאת על ידי בחירת חומר גלם דומה או גוון זהה, טקסטורה דומה וכדומה.
  • ריצוף חוץ כהה יותר – יחד עם זאת, על מנת ליצור הבדל בין הריצוף הפנימי לחיצוני, יש לבחור ריצוף כהה יותר, כך תיווצר תחושה מעט יותר מוארת בחלל הפנימי. סיבה נוספת לאריחים כהים יותר בריצוף חיצוני, היא שהלכלוך לא ניכר עליהם.
  • צרו עניין ומקוריות – כדי ליצור חזות מקורית לחלל החיצוני שלכם, תוכלו לבחור באריחים שאינם סימטריים ולשלב ביניהם בצורה מעניינת ולא שגרתית.

המאמר נכתב באדיבות ערוגת הבושם – שירותי גינון, פיתוח סיבבתי והקמת בריכות שחיה
https://www.pond.co.il/ טלפון: 050-7490049

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...