Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רמת גן – העתיד כבר כאן

רמת גן – העתיד כבר כאן
מגדל מנורה, בורסת רמת גן - צילום - offispaces.com

במשך שנים רבות סבלה רמת גן מתדמית של "האחות הקטנה" של תל אביב, או שמא ה"אחות החורגת והלא מגניבה.". המרחק מהים, האוכלוסייה המבוגרת ומיעוט מקומות הבילוי תרמו בלי ספק לתדמית זו. גם העובדה שבתל אביב התפתחה כלכלה משגשגת ושיותר ויותר משרדים להשכרה היו קיימים בתל אביב תרמו בלי ספק לתדמית זו.

אבל בשנים האחרונות תדמית זו מתחילה לתפוס כיוון שונה לחלוטין. תרמו לכך מספר גורמים, וביניהם עליית מחירי הדיור בתוך תל אביב, התפתחותו של אזור הבורסה וכן גם הארנונה הזולה בעיר אשר תרמו לפתיחתם של יותר ויותר חברות ברמת גן שגם החלו לחפש משרדים להשכרה ברמת גן , ובפרט משרדים להשכרה בבורסה ברמת גן

בדומה אולי להרצליה ואזור הרצליה פיתוח שסימלו את תחילתה של תעשיית ההייטק בישראל, כך גם הפיתוח העסקי שמתרחש ברמת גן עשוי להעיד על זרמי עומק משמעותיים של תעשייה זו המשפיעים גם מחוץ "למדינת תל אביב". כך, באמצעות התפתחותה של תעשייה זו, ניתן לראות כיצד פירות הצמיחה הטכנולוגית מתחילים לחלחל לעוד ועוד אזורים בישראל.

רמת גן - העתיד כבר כאן
מגדל מנורה, בורסת רמת גן – צילום – offispaces.com

 

אחד המהלכים המשמעותיים ביותר שתרמו לכך הוא העידוד של עיריית רמת גן לחברות שונות לבוא לפעול בתחומה ולחפש משרדים להשכרה ברמת גן. כך, באמצעות ההנחות המשמעותיות שעיריית רמת גן מספקת בארנונה למשרדי הייטק, השכרת משרדים ברמת גן הופכת ליותר ויותר משתלמת. משרדים להשכרה ברמת גן יכולים להיות משתלמים עבור שלל גדלים של חברות.

הנחות אלו באות לידי ביטוי בעיקר באזור הבורסה, אשר צמח להיות אחד מאזורי התעשייה המתקדמת המרכזיים בכל גוש דן. כך, בזכות העובדה שהשכרת משרדים בבורסה היא משתלמת וכן העובדה שיותר ויותר חברות החליטו למקם את את עצמן באזור זה, נוצר מעין אקו-סיסטם פנימי בתוך הבורסה אשר תורם גם לחברות עצמן, ולחיזוק הקשרים ביניהן, באופן התורם לכל אחת מהן לשיפור וייעול העבודה שלהן. כך, ניתן לראות כיצד השכרת משרדים באזור הבורסה תורמת בין היתר לעסקיהן של חברות תרומה עקיפה מלבד השכירות עצמה.

כאשר, מחירי הארנונה ברמת גן עבור חברות היי טק נעים בממוצע על פחות מ-150 ש"ח למ"ר עבור חברות הייטק, מחיר הנחשב לזול במיוחד מתחילה להתבהר התמונה מדוע יותר ויותר חברות רוצות להתמקם ברמת גן, ובפרט באזור הבורסה. אזור הבורסה נחשב לאחד האזורים בהם הארנונה היא זולה במיוחד בתוך רמת גן, דבר שמעודד כבר כיום חברות לחפש משרדים להשכרה בבורסה. כך, באמצעות צעדים כאלו ותהליכים כלכליים בתוך גוש גן, רמת גן היא כבר היום אחת האלטרנטיבות הקורצות ביותר למשרדים להשכרה בתל אביב ונותנת פייט משמעותי בתחום השכרת המשרדים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...
אלמנטים שיש לבחור לבניית מצבה
המצבה הנבנית עם שמו של יקירכם עליה צריכה להתאים לרצונכם...