Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רפואה אלטרנטיבית היא הפתרון

רפואה אלטרנטיבית היא הפתרון
Credit: Pixabay.com
טיפול בפריצת דיסק
Credit: Pixabay.com

במקביל להתפתחות הרפואה המערבית במאה השנים האחרונות ופיתוח תרופות, חיסונים, טיפולים ובדיקות אשר הוכחו כמגדילים באופן משמעותי את תוחלת החיים הממוצעת של אדם, ירדה החשיבות של הרפואה המסורתית במרבית המדינות. עם זאת, הטכניקה העתיקה שעברה מדור לדור כן השתמרה, ובמאה ה21 בה אנו חיים כיום היא חזרה לכותרות וצוברת פופולריות הולכת וגואה. טיפולים כמו דיקור סיני, שימוש בכוסות רוח, אבן גואשה, שיאצו, עיסוי באבנים חמות ועוד הופכים לכלי טיפולי לגיטימי ואף מומלץ לטיפול בבעיות אותן הרפואה הקונבנציונלית, המסתמכת על בדיקות ותרופות מחומרים מלאכותיים וכימיים לא יכולה לפתור.

טיפול אלטרנטיבי לבעיות גב

בכל הנוגע לבעיות גב, מי שמכיר את הבעיה מקרוב וודאי יודע כי אין פתרונות קסם ברפואה המערבית. אין תרופה ואין מזור, הפתרון היחידי הוא משככי כאבים אשר משככים את הכאב, אך לא פותרים את הבעיה מהשורש שלה. על כן, ישנן מגוון שיטות ודרכים להתמודדות עם כאב, טיפול בפריצת דיסק ובבעיות נוספות דווקא ברפואה המזרחית והמסורתית. השיטות הללו לרוב משלבות דיקור סיני, כוסות רוח, טווינא וכירופרקטיקה, כמו גם שיאצו ורפלקסולוגיה, והן למעשה משלבות עיסויים שונים, תנועה נכונה ואמונה כי הגוף והנפש מחוברים וכי כמו אפקט הפרפר, דברים משפיעים אחד על השני.

עיסויים ותנועה נכונה הם חלק מתהליך ההחלמה

בכל הנוגע אל טיפול בדלקת בכתף, לעיתים ניתן לראות כי מקור הכאב איננה בכתף, אלא שהכאב בגב מוקרן מבעיה באזור אחר. אין אחד שלא שמע על אדם שסבל מכאבים חמורים אך הסתבר לו לאחר בירור רפואי מקיף כי הבעיה הייתה במקום שונה ממקום הכאב. הרפואה האלטרנטיבית ידועה בתור אמונה המשלבת גוף ונפש, ואף מדגימה באמצעות דיקור סיני או רפלקסולוגיה כי חלקים שונים של הגוף מושפעים אחד מהשני ללא סיבה נראית לעין, למי שאיננו בקיא באמונה זו.

לבחור את איש המקצוע הנכון

בעקבות העובדה כי רפואה אלטרנטיבית היא נפרדת מרפואה מערבית, גם ההכשרה שהיא דורשת משתנה ולכן על מנת לבחור את אנשי המקצוע הנכונים חשוב לחפש המלצות בהתאם לטיפולים ספציפיים כגון טיפול בפטריה בציפורן, כאבי גב או רגליים וכו'. רוצים להיות בטוחים כי הכאב יעלם ואתם תרגישו בריאים מאי פעם? רוצים להחזיר את החיים למסלולם אך חוששים מטיפולים יקרים ללא תכלית? פנו אל יובל אהרן סלומון מהקליניקה לרפואה משלימה ותתחילו להרגיש טוב! חייגו אל המספר 0507715425 לקביעת תור.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...