Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רפואת שיניים טבעית

רפואת שיניים טבעית

טיפולי שיניים על בסיס עקרונות הרפואה הטבעית רואים קשר ויחסי גומלין בין האיברים השונים בגוף האדם, לכן מטרת הטיפול היא מעבר לרפואת שיניים בסיסית המתמקדת בתסמינים של הבעיה, אלא התמקדות בטיפול כללי ומקיף התורם לבריאות טובה ונכונה יותר ולמניעת בעיות אחרות.

חומרים ידידותיים לאדם ולסביבה

בטיפולי רפואת שיניים טבעית נעזרים רק בחומרים שאינם מהווים סיכון בריאותי לגוף האדם. כך לדוגמה רופא השיניים יימנע מסתימות חורים בשיניים באמצעות חומרים המכילים כספית, מאחר והמתכת רעילה לאדם ולסביבה. כמו כן, רופא השיניים הפועל על פי עקרונות הרפואה הטבעית מאבחן את המטופל על מנת ללמוד על הרגלי התזונה שלו, אורח חייו, מחלות כרוניות, חסמים רגשיים ובעיות של איזון הורמונלי.

לאחר אבחון בסיסי של המטופל יכול הרופא להתאים את סדרת טיפולי השיניים הנדרשת ללקוח, תוך התחייבות להתאמת החומרים היעילים והנכונים ביותר לצרכי המטופל. ברפואת שיניים טבעית דוגלים בתזונה נכונה ובטיפוח הרגלי אכילה נכונים כדי להימנע מבעיות בחניכיים ובשיניים, וכדי לשמור היטב על היגיינת הפה, ולמעשה להפחית את הצורך בטיפולי שיניים מורכבים ויקרים.

אגב, מאחר והצוות של מרפאת השיניים הפועלת על בסיס עקרונות הרפואה הטבעית נמנע משימוש במכשירים ובחומרים העלולים להוות סכנה בריאותית, במקום לבצע טיפול שורש בטכניקה הרגילה, הצוות יעשה שימוש במשחות ותכשירים על בסיס חומרים ושמנים טבעיים במקום לקדוח במקום, מאחר והקידוח בשן כדי להגיע לשורש עלול לגרום לנדידת חיידקים לאזורים אחרים בגוף, ולהתפרצות מחלות נוספות.

חומרים טבעיים ללא מתכות רעילות

כאמור, ברפואת שיניים טבעית נעשה שימוש בחומרים איכותיים ללא מתכות רעילות. חומרים זרים בפה, ובעיקר מתכות, גורמים לשינוי אנרגטי ולחוסר איזון בגוף. לכן, ברפואת שיניים טבעית מתאימים את החומרים לאחר אפיון המטופל ואבחון החומרים המתאימים עבורו, לדוגמה סתימות קומפוזיס, חומר גלם המיוצר מתערובת פלסטיק קשיח בשילוב חלקיקים מיקרוסקופיים של זכוכית, גשרים לתותבות ולמבנה שתלים ללא מתכות, טיפול בחניכיים ובשורש באמצעות חומרים טבעיים בלבד, שיניים תותבות משרף רזין מעובד ועוד.

בעקבות המודעות הגוברת ליעילותם ולחשיבותם של טיפולי רפואת שיניים טבעית כדאי לדעת כי עוד ועוד מרפאות שיניים בוחרות להציע למטופלים טיפולים הוליסטיים איכותיים וברמה גבוהה. ניתן לחפש מרפאת שיניים ברמת גן המתמחה ברפואת שיניים טבעית ומציעה סתימות לבנות ללא שימוש במתכות, טיפולי שורש טבעיים, טיפולי אסתטיקה עם חומרים טבעיים ובריאים לאדם וכיוצא בזה. כמו כן, כל מטופל עובר אבחון כללי טרם הטיפול על מנת להתאים עבורו את הטיפולים והחומרים הבריאים והנכונים ביותר למאפייניו הייחודיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...