Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שבוע הנוער 2019

שבוע הנוער 2019
עיריית גבעתיים

בשבוע שעבר, התקיים שבוע הנוער העירוני בגבעתיים. במשך החודשיים האחרונים, עמלו במחלקת הנוער והצעירים במנהל החינוך, וכן במועצת התלמידים והנוער העירונית, על בניית תכנית משמעותית ומגוונת המספקת מענה ערכי, תרבותי וחברתי לבני הנוער בעיר. לאורך השבוע, הגיעו כ- 1500 בני ובנות נוער אשר נהנו מהאירועים ומהפעילויות השונות.

טל גזית, מנהל מחלקת נוער וצעירים בעירייה: "שבוע הנוער הפך בשנים האחרונות לאבן דרך משמעותית של פעילות הנוער בעיר. בשבוע זה אנו מבקשים להציב את בני הנוער במרכז וליצור פעילויות אשר עונות לצרכיהם המגוונים. מטרתו של שבוע הנוער היא לבטא את כל פעילויות הנוער העירונית, באמצעות מנהיגות הנוער ומעורבותו במרחב העירוני. הפעילויות בשבוע הנוער נבחרות תוך התייחסות לרצונם של בני נוער, לצרכיהם ולעמדותיהם, ובהלימה למטרות וליעדים החינוכיים המהווים את " כוכב הצפון" של מחלקת נוער וצעירים."

 

שבוע הנוער 2019 בגבעתיים
עיריית גבעתיים

שבוע הנוער כלל אירועים רבים ומגוונים, ובניהם:

 

יום א' 13.1.2019:

חלוקת צמידי הנחות

את בוקר יום ראשון פתחנו בחלוקת צמידי הנחות לכלל בני ובנות הנוער בעיר בכניסה לבתי הספר. לכבוד שבוע הנוער, מספר רב של בתי עסק בעיר הציעו מגוון הנחות והטבות לבני ובנות נוער בגבעתיים, בהצגת צמיד ההנחות.

 

יום שלטון משותף

האירוע איתו נפתח שבוע הנוער הינו יום שלטון משותף,  אשר התקיים ביום ראשון ה-13.1 . ביום זה לקחו חלק נבחרי ציבור, המנהלים הבכירים של העירייה וחברי מועצת הנוער העירונית אשר מטרתה לייצג ולקדם את כלל בני הנוער בעיר.

היום נפתח בהצגת שבוע הנוער ומועצת הנוער העירונית לכל בעלי התפקידים הבכירים בעירייה.  לאחר מכן,  נפגשו חברי המועצה לפגישות עבודה אישיות עם נבחרי הציבור ובעלי התפקידים השונים מתוך מטרה לבצע היכרות ולקדם נושאים מהותיים לבני הנוער בעיר.

חברי המועצה למדו רבות מנבחרי הציבור ומבעלי התפקידים ויצרו קשרי עבודה טובים להמשך שיתופי פעולה עתידיים משמעותיים.

 

ערב הוקרה לנוער מתנדב גבעתיים

 

ביום ראשון בערב, 13.1.2018, התקיים טקס הוקרה לנוער מתנדב במועדון הגגוס. באירוע נכחו בני ובנות הנוער אשק קיבלו הוקרה, והקהל הורכב ממשפחות המתנדבים, צוותים של בתי הספר, וחברים מבתי הספר והתנועות של המצטיינים. אירוע זה, מתקיים שנה תשיעית ברציפות ומוקיר את כלל בני הנוער המתנדבים והמעורבים חברתית בשכבות ט'-י"ב בעיר.

האירוע מציב זרקור על נושא המעורבות החברתית בעיר גבעתיים שהיא אבן דרך מרכזית בחיי בני הנוער בעיר אשר פעילים במסגרות רבות ומשמעותיות לרבות תנועות נוער, מרכזי נוער, מד"א, צער בעלי חיים, כיבוי אש ועוד מגוון רחב של אפשרויות לעשייה למען הקהילה.

האירוע נפתח בקבלת פנים חגיגית ובהצגה של תיקי המצטיינם. בהמשך האירוע התקיים הטקס אשר הוקיר באופן מיוחד 18 בני ובנות נוער, בשכבת י"ב, אשר הוגשו על ידי הארגונים והמוסדות החינוכיים במסגרת פרס "אלעד ריבן" ז"ל של משרד החינוך לנוער מתנדב מצטיין ברשויות. בני הנוער המצטיינים קיבלו שי ותעודות הוקרה מראש העירייה, מר רן קוניק ומחזיקת התיק, הגב' קארין איינס, על העשייה המשמעותית בעיר.

 

המצטיינים שקיבלו הוקרה בטקס הם:

תיכון אורט גבעתיים
אבי מלכס
יובל אוקון
שניר חלפון
סיוון זרדוג
ניצן אדלר
גל זונדלביץ'
תיכון בית אקשטיין
מאי אלגרבלי
ענבל ברכה
טום דניאלי
תיכון קלעי
תומר כהנא
יואב ראובן
מאיה יקיר
שרון אסיא
אביב ברקאי
נעם קדר
תיכון שמעון בן צבי
אבי בטש
יעל ירון
איתמר אפרת
שרון בן גל
יהונתן יהודה
בוני ויינשטיין
בר שטיין
תלמה ילין
יובל מידן
תמר פרימור

 

 

מופע הפתיחה – סטנד אפ – אורי חזקיה

בערב יום ראשון , התקיים אירוע הפתיחה החגיגי של שבוע הנוער בתיאטרון גבעתיים. האירוע התחיל במופע סטנד-אפ של אורי חזקיה בו נכחו כ-400 בני ובנות נוער. לאחר המופע, נפתח ברחבת התיאטרון מתחם ישיבה אלטרנטיבי לבני ובנות נוער. המתחם כלל עמדת הכנת פנקייקים, פופקורן ומשחקי שולחן.

 

שבוע הנוער 2019 בגבעתיים
עיריית גבעתיים

יום שני 14.1.2019:

צהריים – כנס אנשי חינוך – הרצאה של חילי טרופר:

כ- 200 מעובדי קהילת החינוך בעיר, הגיעו למרכז קהילתי בית ראשונים, להרצאה של חילי טרופר בנושא הרצף החינוכי והראייה ההוליסטית של הנער/ה. בסיום ההרצאה התחלקו המשתתפים ל-3 סדנאות:

  • בית ספר בתנועה – בהנחיית נלי מרקמן, מנהלת מח' הדרכה של תנועת הצופים בישראל לשעבר ובוגרת תכנית מנדל
  • כשהבוקר ואחר הצהריים נפגשים – בהנחיית אורי מלכין, מ"מ מנהל מרכז הדרכה ארצי למנהיגות.
  • הגל שלי – בהנחיית עומר טולצינסקי, מייסד ומנהל פדגוגי של עמותת "הגל שלי"

 

יום שלישי 15.1.19 :

בוקר – יום מוקד כיתות ט'

בבוקר יום שלישי וחמישי, נאספו תלמידי שכבת ט' בעיר ליום עיון מעמיק בנושא גזענות ואלימות בחברה הישראלית. היום נפתח בשיעור חברה בנושא אשר בו התלמידים דנו לעומק על התופעה והביעו את עמדותיהם בנושא. לאחר מכן, צפו התלמידים בסרט "פנתר לבן" העוסק  בנושא והצליח להציב לתלמידים מראה כלפי תהליכים משמעותיים שמתרחשים בחברה הישראלית. בתום הסרט, המשיכו התלמידים לשיחת עיבוד משמעותית עם במאי הסרט והשחקן הראשי.

 

יום רביעי 16.1.2019:

ערב – Cazy Wednesday

ביום רביעי ה-16.1 התקיימו  שלושה ערבי שיא במקביל בשלושת מועדוני הנוער בעיר- הצוללת, שדה-בו והבועה. על הסערה והגשם הרב, מעל ל- 300 בני ובנות נוער בכיתות ז'-ח' הגיעו למועדוני הנוער לערב מיוחד הכלל מגוון רב של פעילויות: קריוקי, סדנת אפיית פיצות, הכנת פנקייקים, קליעת צמות וטורנירים של כדורגל שולחן ופינג-פונג. בני הנוער נהנו ובילו לאורך כל הערב.

 

 

שיח הורים- הקרנת הסרט פיגומים

ביום רביעי ה- 16.1 נערכה הקרנה של הסרט פיגומים להורי מתבגרים. ההורים היו מרותקים לסרט המעניין שמספר על התמודדויות שונות בחייו של נער בגיל ההתבגרות. לאחר מכן, נשארו ההורים לשיח משמעותי עם במאי הסרט, במסגרתו דנו בדילמות השונות שעולות בסרט, שאלו שאלות ואף קיבלו מספר כלים פרקטיים להתמודדות עם הילדים.

 

יום חמישי 17.01.2019:

 

ערב תחרות מוזיקאים צעירים – מועדון הגגוס

מופע להקות נוער אשר כלל 9 הרכבים שהתאמנו במשך מספר חודשים עד ליום המופע. לאירוע הגיעו  כ- 200 בני ובנות נוער ונהנו מהופעה וממוזיקה איכותית. את התחרות הגיעו לשפוט שלושה שופטים בכירים מתעשיית המוזיקה והרדיו.

 

 

יום שישי 18.01.2019:

לילה –מסיבה לשכבות ז' – ח': ביום שישי ה- 18.1 , שבוע הנוער נחתם במסיבה אליה הגיעו כ- 250 בני ובנות נוער.   בני הנוער בילו ורקדו עד השעה 00:00 בלילה.

שבוע הנוער 2019 בגבעתיים
עיריית גבעתיים
שבוע הנוער 2019 בגבעתיים
עיריית גבעתיים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...
הליכים קוסמטיים שמטרתם להפחית את מידות הגוף
טיפול הצרת היקפים הם הליכים קוסמטיים שמטרתם להפחית את מידות...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
מגוון עיסויים מקצועיים
ייתכן שמגוון האפשרויות של דירות דיסקרטיות לא יהיו זמינות בכזו...
גישה עדינה לירידה במשקל לאחר לידה
חוויית ההיריון, הלידה והבאת חיים חדשים לעולם היא יוצאת דופן...