Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שבוע תנועות הנוער בגבעתיים!

שבוע תנועות הנוער בגבעתיים!
עיריית גבעתיים

עם פתיחת שנת הלימודים תש"ף, מחלקת הנוער בעירייה מקיימת את "שבוע תנועות הנוער", שבוע בו כל בתי הספר בעיר, יסודיים ותיכוניים כאחד, פותחים את הדלתות עבור מדריכי ומדריכות תנועות הנוער, שנכנסים לכיתות ומעבירים פעילויות גיוס ותוכן.

שבוע תנועות וקצת נתונים על התנדבות ומנהיגות בגבעתיים
עיריית גבעתיים

במהלך השבוע, מדריכי כל תנועות הנוער בעיר, הצופים, הנוער העובד והלומד, כנפיים של קרמבו, בני עקיבא וגב"ע, בוחרים להשקיע את הזמן שלהם בבניית מערכי גיוס והדרכה לקבוצות אותן הם מדריכים.

מנהל החינוך, הנוער והצעירים בעירייה רואה בתנועות הנוער כגורם מרכזי ומשמעותי במערך החינוך העירוני. החשיבות של שיתוף פעולה בין מנהל החינוך בעירייה לבין תנועות הנוער היא גבוהה, ומאפשרת לתנועות לצמוח, לגדול ולחנך באופן הטוב ביותר.

את ההשפעה של שיתוף הפעולה ניתן לראות בבירור בהסתכלות על הנתונים, לפיהם מעל 50% מבני ובנות הנוער בעיר חניכים בתנועות נוער, בעוד הנתונים הארציים עומדים על אחוזים נמוכים משמעותית.

אמיר ישר גדות, רכז תנועות הנוער בעיר, מציין כי "תנועות הנוער הן מסגרות חינוכיות חיוניות ומשמעותיות בעיר, הנוכחות שלהן בבתי הספר חשובה והכרחית, גם עבור אלו אשר אינם חברים בתנועות, שכן הן מכניסות תכנים חינוכיים חשובים למארג החינוך העירוני".

מעבר לתנועות הנוער, בעיר קיימות מסגרות התנדבות ומעורבות חברתית נוספות, אותן מפעילה מחלקת הנוער, כגון קבוצת השפצת לשיפוץ בתי קשישים בעיר, מלאכיות יום הולדת, קבוצת חונכות לילדים עם צרכים מיוחדים, קבוצת שירה לנוער עם ובלי צרכים מיוחדים, "צבעים אחרי הגשם"  ועוד רבות אחרות.

אחוז בני ובנות הנוער המסיימים את שעות ההתנדבות הנדרשות בכיתות י'-י"ב במסגרת תוכנית המעורבות החברתית של משרד החינוך עומד על 98%, ואחוז התלמידים המסיימים את לימודיהם בהצטיינות חברתית עומד על מעל 50%, בעוד הנתונים הארציים עומדים על אחוזים נמוכים משמעותית.

ישראל נתנאל, רכז מעורבות והתנדבות נוער בעירייה מציין כי "אנו במחלקת הנוער שואפים לשמר מערכת התנדבות עירונית מגוונת ורחבה ככל שניתן, בוחנים מעת לעת את מסגרות ההתנדבות ומתאימים אותן לבני ובנות הנוער, וכן עובדים מול בתי הספר באופן רציף על מנת לוודא שכל נער ונערה בעיר מוצאים את מסגרת ההתנדבות המתאימה להם ביותר."

מחלקת הנוער בגבעתיים קוראת לכל ילדי העיר גבעתיים לקחת חלק בפעילות ולהצטרף בימים אלו לתנועות הנוער וכן לקבוצות ההתנדבות החדשות שנפתחות במרכזי הנוער העירוניים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...