Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שוברים הרגלים – משנים דפוסי חשיבה ויוצרים מציאות

שוברים הרגלים – משנים דפוסי חשיבה ויוצרים מציאות

בני האדם דומים במובן מסוים למכונה יצרנית – אנו עובדים לרוב על פי דפוס קבוע שמקשה עלינו לראות אפשרויות בחירה נוספות. לעיתים אין מנוס משבירת השגרה ויציאה לדרך חדשה. עם כליי העבודה עכשוויים. שיטת ה NLP מאפשרת לעשות שינוי עצום בהשקעה מינימלית. לשם קבלת מידע נוסף על כך, פנה אל אפרת ננר.

שוברים הרגלים – משנים דפוסי חשיבה ויוצרים מציאות

מחליטים לשנות את השיח

חיים מלאי עניין יש לנו והם מהירים ומשתנים בקצב מסחרר. ישנם כיום לא מעט רגעים בהם אנו נאלצים לבצע החלטות גורליות במהירות וללא זמן מחשבה אמיתי. החלטות אלו משפיעות על המשך חיינו ויחד עם תפיסות העולם שלנו יוצרות מציאות חדשה. כדי שאתה תהייה זה המשפיע והקובע על מציאות חייך, עליך להיות אקטיבי וקונקרטי ולפעול. כן, ממש לקחת את האחריות, להיות זה העושה למען איכות חיים טובה יותר. לשם כך תוכל להתחיל לשנות את השיח. ניתוב לשוני פיזיולוגי מדויק הוא מיומנות נרכשת אשר מאפשרת לאדם לעבד כל חוויה או החלטה בצורה אופטימלית ולהשפיע על סביבתו. בעבודה, במשפחה, בזוגיות ובקרב חברים.

מחשבה יוצרת מציאות

העולם האימוני מפגיש אותנו עם שיטות רבות וגישות שונות ליציאה לדרך חדשה. דמיון מודרך  nlpהוא אחת הדרכים להכיר את המחשבות, את האמונות והדפוסים השולטים בחייכם. היכרות זו מעלה לפני השטח את אותן מחשבות ואמונות שאינן מועילות לנו. מודעות למחשבה לא מועילה או שגויה היא הצעד הראשון לקראת פתרון הבעיה. ועל כן, מדובר במהלך משמעותי לעבר חיים שלמים יותר. את עולם המחשבות הפנימי של כל אדם אפשר לשנות עם מוטיבציה וכליי עבודה פשוטים. כדור השלג שנוצר מביא לשינויים עצומים בחיי המטופל ולשיפור משמעותי ביכולותיו.

בוחרים לבחור דרך

כל שינוי באורחות חייו של אדם נובע מצורך כל שהוא. השינוי מונע מהשפעות חיצוניות ומתחושת אי נוחות. גם כאשר אתה מחליט שיש צורך בשינוי ויודע לאן עליך להגיע, לא תמיד נמצאת הדרך לממשו. אם אינך מוותר ומחפש דרך נוספת, הפנייה לעזרה מקצועית היא אפשרות בטוחה. באמצעות שיטת ה nlp תוכל להגיע למטרה שלך במהירות ובאופן מדויק. בעזרתה, תגלה את השינוי הנדרש ואת הכוח הטמון בך להשיג אותו דרך הסתכלות ושינוי פנימי, לשינוי ההתנהגות. שיטוט בדפוסים המנהלים כל אדם ומציאת נקודות תורפה הוא השלב הראשון לקראת יציאה "לחופש", לשינוי המיוחל.  לאחר האיתור, בתהליך מתמשך מתחילים להמיר את הדפוסים ולהתאימם לעולם העכשווי אליו אתה שואף.

משחק "מעגל החוויה" מבית אפרת ננר מסייע לכל משתתף לייצר שינוי בחייו האישיים. על ידי יצירת דפוסים חדשים והקניית דרכי חשיבה חיוביות יותר, כל אחד זוכה לגלות את העולם האישי האופטימי שלו ואת הדרך לממשו. המשחק מתאים לכל הרכב – מיחיד ועד קבוצות גדולות ומשמש כלי עבודה מצוין לקליניקה ולסדנאות.

לפרטים התקשרו: 050-9282798

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...