Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שומרים על גבעתיים נקייה

שומרים על גבעתיים נקייה
קרדיט: דוברות גבעתיים

עיריית גבעתיים יוצאת במהלך לשיפור הניקיון במרחב הציבורי באמצעות מעבר של פינוי פסולת ביום אחד, בהתאם ל- 2 אזורי חלוקה גיאוגרפיים

 

עיריית גבעתיים מובילה שינוי במערך פינוי הפוסלת העירונית, במטרה לייעל ולשפר את השירות לתושב ואת תהליכי ניקיון העיר, תוך מיצוי המשאבים העירוניים באופן מיטבי. המהלך יכנס לתוקף ב- 5.12.21. החל מדצמבר, תתבצע אכיפה של אגף שפ"ע, האחראי על טיפוח ושיפור של אחזקת העיר לרווחת התושבים, על הוצאת פסולת גושית לרבות גזם, קרטונים וגרוטאות, בהתאם לאזור הגיאוגרפי בעיר.

במסגרת התכנית לשיפור מערך הניקיון במרחב הציבורי, גבעתיים חולקה ל- 4 אזורי ניקיון מוגדרים, כאשר באזורים 1 ו-2 תותר הוצאת פסולת רק בימי א' בין השעות 23:00-06:00 ובאזורים 3 ו- 4 תותר הוצאת פסולת רק בימי ג' בין השעות 23:00-06:00. פירוט שמות הרחובות המשתייכים למספרי האזורים מפורסמים באתר העירייה.

בכל אזור מונה מנהל, הפועל בכפוף לעירייה ובשיתוף פעולה עם מרכז שירות לתושב והמוקד העירוני. כל הגורמים יחדיו מעניקים לתושב מעטפת של שירות ניקיון מקצועי ויעיל. מנהלי האזורים הינם: חיים סעידי אחראי על אזור מס' 1, דורון בכר אחראי על אזור מס' 2, משה זיו אחראי על אזור מס' 3 ובני שחר אחראי על אזור מספר 4. העירייה בוחרת להדק את הקשר עם התושבים ולכן פורסמו מספרי הטלפון של מנהלי האזורים באתר העירוני, הדבר מאפשר לתושבים קשר ישיר בנוסף למענה השוטף של המוקד העירוני.

על פי ההנחיות החדשות, סוגי הפסולת המותרים להוצאה הינם פסולת גזם וגרוטאות בלבד, אותם מתבקשים התושבים להשליך במקום המיועד לחנייה או בשולי הכביש, כדי לאפשר למדרכות להישאר נקיות עבור הולכי הרגל. כמו כן, העירייה אוסרת על השלכת פסולת בניין, על כל סוגיה לרבות פסולת שיפוצים. לפי ההנחיות, תושבים המשפצים את ביתם, באחריותם הבלעדי להזמין מכולה ולפנות לתוכה את הפסולת. חשוב לדעת, כי ע"פ חוק עזר עירוני, יוטל קנס בגובה של 730 ₪ על משליך גזם ופסולת שלא ביום האיסוף שנקבע ע"י עיריית גבעתיים.

 

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "באמצעות השיטה החדשה של הוצאת פסולת ביום אחד נצליח לשמור על ניקיון המרחב הציבורי, כך שגבעתיים תהייה עיר נקיה בכל ימות השבוע ובפרט בסופי השבוע. לקיחת אחריות של הציבור להשלכת הפסולת בהתאם ליום המיועד היא קריטית להצלחת המהלך. אני רוצה להודות לאגף שפ"ע בהובלת פיני אדרי, על תכנון מקצועי והוצאה לפועל של התכנית, על אף האתגרים שעמדו בפניהם".

פיני אדרי, מנהל אגף שיפור פני העיר: "בתוכנית החדשה נעשתה הפרדה ברורה בין הוצאת הפסולת הגושית (גזם, קרטונים וגרוטאות), למרחב הציבורי והאיסוף שלה. הדבר יקל על נותני השירותים לתושבים כגון גננים שיוכלו לעבוד יום עבודה מלא. והתושבים יקבלו רחובות נקיים יותר.

קרדיט: דוברות גבעתיים
קרדיט: דוברות גבעתיים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...