Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיעורי מחול וריקוד למבוגרים

שיעורי מחול וריקוד למבוגרים
קרדיט לצילום סטודיו פיור – ברנר 5, תל אביב

שיעורי מחול הם אחד השיעורים המבוקשים ביותר בקרב מבוגרים, אך לא רק. גם צעירים יותר מתמכרים לעולם הריקוד המרתק הזה, בגלל המוזיקה, האנרגיות והתרגילים שמבצעים במהלך השיעור המשפרים את טווח התנועה. מעבר לכך, בתחום המחול קיימים תתי תחומים נוספים הנושקים לעולם הבלט ולעולמות נוספים, מה שהופך את שיעורי המחול והריקוד למבוקשים מאוד בחדרי כושר ובסטודיו לאימונים.

שיעורי מחול וריקוד למבוגרים
קרדיט לצילום סטודיו פיור – ברנר 5, תל אביב

הכירו את עולמות הריקוד של מחול

בלט קלאסי

בלט קלאסי נוגע בסגנונות ריקוד מגוונים ומפתח את כישרון הריקוד שיש לרקדנים, על מנת להגיע להצלחה. מבחינת הכושר הגופני, בלט קלאסי משפר מאוד את האתלטיות והגוף בעזרת תנועה המשפרת גם את טווח התנועה של הגוף. מעבר לכך, בלט קלאסי הוא סוג של יצירה, ומפתח מאוד את היצירתיות של המתאמנים, ולכן הוא מומלץ מאוד בכל גיל.

גאגא

גאגא היא שפת תנועה אומנותית היעילה מאוד לחיזוק הגוף, שכלול הזריזות, שיפור התנועה ופיתוח הגמישות של הגוף. מדובר על שיטת הדומה מאוד לסגנונות המחול השונים ופותחה על ידי אוהד נהרין, שהוא המנהל האומנותי של להקת בת שבע, אשר פיתח את שיטת גאגא בעקבות פציעה שחווה. גאגא משמשת כשיטת אימון וגם כשיטת ריקוד מקצועית ומומלצת מאוד למתאמנים המגיעים ללא רקע בריקוד או במחול.

ג'אז פיוז'ן וג'אז לירי

ג'אז פיוז'ן הוא סוג של מוזיקה המשלבת סגנונות מוזיקליים שונים מכל קצוות הקשת המוזיקלית. לצלילי מוזיקה זו רוקדים באימון ג'אז פיוז'ן ונעים על פי קצב השיר. האימון משחרר מאוד  ומתאים לכל סוגי הרמות, גם למתחילים.  לעומת זאת, ג'אז לירי משלב סגנון ריקוד שונה, קצת נוגע בג'אז הקלאסי ורוקדים אותו לצלילי המוזיקה הלירית. באימון זה תנועות הגוף חופשיות ומבטאות רגש על ידי תנועת הגוף.

 מחול מודרני וג'אז

שיעורי מחול מודרני דומים מאוד לבלט הקלאסי, רק מחול הוא פחות אומנותי ומודרני, אלא יותר מזכיר את צעדי הריקוד המסורתיים של המחול, אך עם יותר תחושה של חופש המביע רגשות. כמובן שאין צורך להשתמש במחול המודרני כריקוד, אלא כאימון לכל דבר המחזק את הגוף ומגדיל את טווח התנועה שלו.

ג'אז פאנק

ג'אז פאנק,  אכן נוגע בעולם הג'אז, אך משלב סוגים נוספים של מוזיקה כדוגמת מוזיקת רוק. מהלך האימון או הריקוד יהיה דומה מאוד לג'אז, אך התנועות יתאימו לסגנון המוזיקלי המתנגן. סגנון אימון זה מתאים מאוד למתחילים, ולאנשים שמחפשים חופש תנועה.

היפ-הופ

היפ הופ הוא אחד הריקודים הדורשים יכולת טכניות גבוהות מאוד, והוא מזוהה מאוד עם סגנון צעיר, מודרני. גם קרדיטציה גבוהה  נדרשת בריקוד היפ הופ, שהרי על המתאמן לשלוט היטב על כל חלקו גופו ולהיות על יכולת סיבולת לב ריאה גבוהה במהלך הריקוד, ויציבה נכונה, ולכן יש צורך להתקדם לאט לאט ברמות האימון.

 דאנסהול ו- Floor bar

דאנסהול הוא סגנון ריקוד מוכר מאוד בתור אימון גופני, מכיוון שבמהלך השנים הוא הפך להיות אימוני ופחות 'ריקודי'. במהלך האימון נשמעת מוזיקה בסגנון פופ שמשולב בה גם מוטיבים יותר קולניים המגבירים את קצב הריקוד. סגנון נוסף ומעניין הוא FLOOR BAR, כשמו כן הוא ומתבצע על גבי הרצפה ברובו. האימון מאוד אינטנסיבי, מכיוון שהוא מתבצע על הרצפה ובמהלכו מפעילים חלקים בגוף שאין אנו משתמשים בהם ביום יום.

לסיכום, ישנם סוגים רבים של אימונים, חלקם משלבים ריקוד חלקם פועלים על הגדלת טווח התנועה וחיזוק השרירים. ההמלצה היא לנסות סגנונות שונים, לבחור את האחד שאתם מתחברים אליו ולהתמיד להגיע לשיעורים.

המאמר נכתב באדיבות סטודיו פיור – ברנר 5 תל אביב 03-5269000

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...