אין כמעט מי שמתנהל כיום ללא הטלפון הנייד שלו. הטלפון כבר מזמן לא רק טלפון אלא מחשב של ממש ועבור לא מעט אנשים גם כלי עבודה לכל דבר ועניין. ככזה – יש בו אפליקציות רבות ומגוונות שמסייעות להעביר את היומיום בצורה הרבה יותר טובה ונוחה וכמובן כזאת שאפשר לבצע בה פעולות מכל מקום כשכל מה שצריך זה רשת אינטרנט זמינה להתחבר אליה. לא מעט מהאפליקציות שיש בטלפונים הניידים של כמעט כל האנשים קשורות לבנקים, לתשלומים ולהתנהלות עם כרטיסי אשראי. נשאלת השאלה מה עושים ואיך מתנהלים כשצריכים לברר מידע או לשאול שאלות. כיום יש אתר אינטרנט שנקרא שירות בקליק ובו אפשר למצוא את הדרכים הכי טובות ונכונות ליצור קשר בצורה דיגיטלית עם מגוון רחב של חברות מוכרות, ובכלל זה בנקים וחברות אשראי.

שירות לקוחות של חברות עם אפליקציות
האפליקציה של ביט כובשת בסערה את התחום של העברות כספים מהירות ותשלומים דרך אפליקציה נוחה וידידותית לתפעול ללא צורך לגישה לסניף הבנק או לאתר של הבנק. היא מקושרת לחשבון הבנק דרך פרוטוקולים מחמירים של אבטחה והגנה על מידע ואין כמעט מי שלא עושה בה שימוש בשנים האחרונות. מה קורה כאשר רוצים ליצור קשר עם ביט שירות לקוחות ? האפשרות המסורתית היא לחפש דרך האינטרנט את דרכי יצירת הקשר. האפשרות החדשנית והנוחה יותר היא דרך האתר של שירות בקליק. האתר מחלק את החברות המוכרות במשק לקטגוריות שבאמצעותן נוח מאד למצוא את החברה שאליה רוצים לפנות וכך לא צריך לבזבז הרבה זמן. בעמוד הייעודי שמוקדש לאפליקציה של ביט אפשר למצוא את ערוצי יצירת הקשר שמעמידה החברה לטובת הלקוחות שלה ולבחור בדרך יצירת הקשר הכי טובה ונוחה. לכל לקוח תהיינה ההעדפות האישיות שלו – שיחת טלפון, השארת הודעה או שליחת דואר אלקטרוני.
שירות לקוחות יעיל בעידן של תקשורת דיגיטלית
אין ספק שרשת האינטרנט פותחת הרבה מאד אפשרויות למתן שירות ללקוחות ומענה מהיר ויעיל ככל האפשר. זו הדרך הנכונה לפעול כיום, בעיקר בשל העובדה שרשת האינטרנט גם מאפשרת ללקוחות והגולשים חופש פעולה לבחור את החברות שהם משלמים להן ובהקלקת עכבר אחת הלקוחות יכולים לקבל החלטה שהם עוברים לקבל שירות מחברה אחרת על מנת לשפר את השירות שהם מקבלים ממנה. אין ספק שרק בדרך זו החברות ימשיכו לשפר את מערכי השירות שלהם ואפשר יהיה לוודא שאכן כל לקוח מקבל את המענה הכי טוב שהוא יכול לקבל, בדרך שהכי נוחה לו לפנות וכמובן תוך פרק זמן סביר והגיוני ללא המתנה ארוכה מדי. עם הזמן אפשר יהיה לראות עוד שיטות כאלה.