Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שישי תרבות בגבעתיים

שישי תרבות בגבעתיים
קרדיט אסף לב

בשישי האחרון התקיים בתיאטרון גבעתיים, אירוע "שישי-תרבות", שעסק סביב בחירות 2022, במעמד רן קוניק, ראש עירית גבעתיים ובהנחייתה של העיתונאית טל שלו, הכתבת הפוליטית של "וואלה". במפגש האקטואלי השתתפו שרת התחבורה מירב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מתן כהנא, המחנה הממלכתי וחיים לוינסון, עיתונאי ה"ארץ".

שרת התחבורה מירב מיכאלי אמרה "הבאנו תוספת עצומה של תקציב לתחבורה הציבורית. ישראל מפגרת ב-25 שנה לעומת מדינות ה- OECD". מיכאלי התייחסה לשיתוף הפעולה עם גבעתיים בהיבטים תחבורתיים הנוגעים לעיר וציינה: ״שיתוף הפעולה עם גבעתיים הוא מצוין ואנחנו פועלים יחד לקידום מספר תכניות לשיפור התשתיות והתחבורה הציבורית בעיר״.

בהתייחס לשאלה עבור התחבורה הציבורית בשבת שהופנתה מהקהל מדוע יאיר לפיד לא תומך בך בעניין התחבורה הציבורית בשבת? ענתה השרה: ״אני אף פעם לא מתייחסת למניעים. אני קוראת לכם להצטרף לקריאה לאפשר תחבורה ציבורית בשבת". עוד הוסיפה "אין לי רצון לכפות על רשות מקומית דתית להפעיל תחבורה ציבורית אבל אין לכפות על עיר ליברלית לא לקיים תחבורה ציבורית בערים שמעוניינות בכך״.

אסף לב
אסף לב

בין התכניות לפיתוח התשתיות העירוניות, קיים הקו הסגול במסגרת הרכבת הקלה אשר עתיד לפעול בשתי תחנות הממוקמות בצירים מרכזיים בדרום העיר גבעתיים, ברחובות אלוף שדה ודרך השלום. אור-לי ניב ס. ראש העירייה, הצטרפה בשבועות האחרונים למטה המאבק של סגני ראשי הערים ת"א ור"ג להפעלת הרכבת הקלה בשבת. אור-לי ניב, ס. ראש העירייה ציינה כי "גבעתיים, כעיר החופשית בישראל וכשותפה ראשית ל"נעים בסופ"ש", תומכת באופן טבעי בהפעלת הרכבת הקלה בשבת. חופש תנועה הוא עיקרון חיוני עבור כל אזרח במדינה חופשית. נמשיך לפעול לקידום הניידות של התושבים בימי שגרה ובסופי שבוע"

אחרי שרת התחבורה, התראיין ח"כ מתן כהנא "מהמחנה הממלכתי", כהנא התייחס לתחבורה ציבורית בשבת: ״אני נגד מחטפים בענייני דת ומדינה. לא צריך לתקוע אצבעות בעיניים לאנשים שמאמינים אחרת ולפגוע בסטאטוס קוו״.

כהנא התייחס גם להתנגדות של סמוטריץ' לרעיונותיו, ״ההתנגדות של סמוטריץ׳ לדברים שהובלתי נבעו משיקולים פוליטיים. רפורמת הכשרות תחזק את הכשרות בישראל ותוזיל את העלויות. בקואליציה עם חרדים היינו יכולים לקדם דברים דומים. הם יהיו חלק מהחברה ומהצבא." אמר. כהנא נשאל על יחסיו עם בנט ושקד, לדבריו הוא בקשר עם בנט, אך לא כ"כ עם שקד. "בנט תמך שארוץ במחנה הממלכתי". בהתייחס לשאלה שנשאל מהקהל האם בנט יחזור בקרוב לפוליטיקה? ענה: "אני חושב שנראה את נפתלי בנט נותן ממרצו למען מדינת ישראל".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
מועדון שורדי השואה שלנו "קפה אירופה" זוכרים את רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כחודשיים
ביום שלישי (16.11), נערך אירוע הוקרה לזכרו של בר פלח...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...