Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שרון גל סחף את תלמידי בליך לקריאות "חנין לג'נין"

שרון גל סחף את תלמידי בליך לקריאות "חנין לג'נין"

במסגרת מפגשים עם פוליטיקאים בתיכון, הגיע שרון גל לבית הספר בלך ברמת גן. בתחילת דבריו התייחס גל לפיגוע שארע באותו הבוקר בתל אביב: "כל מי שחושב שאם מתפשרים עם הטרור, הוא ילך וייעלם – טועה. אנחנו צריכים לחשוב מה קורה פה בשנים האחרונות עם ההסתה הפרועה, לא רק של החמאס אלא גם מאבו מאזן. לכן ישראל ביתנו אומרת שקודם כל צריך להיפטר מאבו מאזן. אבו מאזן הוא לא פרטנר, הוא מממן טרור, מממן מחבלים וגורם לכך שאנו עדים לעיתים קרובות לטרור ליד ביתנו כפי שהיום אנו עדים ל-11 אנשים שרק רצו להגיע לעבודה או ללימודים ונפצעו כתוצאה מטרור".

גל הסביר מדוע אמר מה הדברים בהם יתפקד בעבודתו הפרלמנטרית: "אני מתחייב לפעול בשני תחומים עיקריים במסגרת ישראל ביתנו בכנסת הבאה: בתחום הכלכלי חברתי בדגש על תחום הדיור כדי להוריד באמת את מחירי הדירות. אפשר לעשות את זה כדי שאתם תוכלו לקנות דירות כשתסיימו את הצבא. אני מתכוון לטפל ביוקר המחייה לא בסיסמאות אלא במעשים, צריך לבוא עם תוכנית והבנה בדברים האלה. בנוסף, אני מתכוון לשים סוף לשיח האנטי ישראלי כפי שהיה במבצע "צוק איתן", זה היה בלתי נסבל.  אף אחד לא יכול לטעון שהצבא שלנו לא מוסרי. התקשורת בארץ נוטה באופן חריף לשמאל. אני זוכר את קבלת הפנים שעשו לאנשים שבאו מהתקשורת למפלגות שמאל – זה תמיד היה חיבוק ועידוד. כשזה קורה לימין – זה תמיד בא עם ביקורת ועקיצות".

גל הסביר מה הפתרונות שלדעתו ימנעו את המשך בעיית הדיור: "הפוליטיקאים לא עושים מספיק – תוכנית מע"מ 0 היה רעיון הזוי, זה היה אקמול לבעיה שצריכה פתרון שורש. הייתי בשוק נדלן ב-2014 ואני יודע איך הוא עובד -צריך לעשות שלושה דברים – שחרור קרקעות, עוד ידיים עובדות לשוק הזה, אפשר לעשות מכרז בינלאומי ולהביא עוד עובדים כדי לשחרר את שוק הבנייה והדבר השלישי הוא הצעת חוק שהציעה ח"כ אורלי לוי-אבקסיס שעשתה המון בצד החברתי – 90 אחוז מימון משכנתא לזוגות צעירים בתנאי שהם מוכיחים יכולת השתכרות כדי שהם לא יכנסו למצוקה".

כשנשאל לגבי סיסמת "ישראל ביתנו" – "בלי נאמנות – אין אזרחות", אין ייקבע מי נאמן ומי לא הסביר גל: "ברגע שחברי כנסת למשל עולים עם דגל אש"פ להר הבית, תומכים בטרור, אומרים שישראל היא הסכנה לאזור ונותנים גיבוי לשאהידים, זאת חתירה תחת יסודות המדינה. יש אפשרות לוותר על האזרחות הישראלית. או לעבור לג'נין או לטול כרם או לעזה". כשסיים את דבריו אלה החלה שירה בקהל אליה הצטרף גם גל בקריאות "חנין לג'נין".

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...