Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שר הבריאות יולי אדלשטיין קיים ביקור עבודה בגבעתיים

שר הבריאות יולי אדלשטיין קיים ביקור עבודה בגבעתיים
קרדיט צילום: עיריית גבעתיים

שר הבריאות חילק שבחים להנהלת העיר על הטיפול במגפה ועל נתוני התחלואה הנמוכים בעיר

שר הבריאות יולי אדלשטיין יחד עם המשנה למנכ"ל המשרד פרופ' גרוטו קיימו ביקור עבודה בגבעתיים ביום שלישי 24.10 ונפגש עם ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק חירום וביטחון, אור לי ניב, ממלאת מקום ראש העיר טלי ארגמן, מפקד היק"לר, ובכירי עירייה נוספים.

קרדיט צילום: עיריית גבעתיים

במהלך ישיבת העבודה הוצגה לשר על ידי מחזיקת תיק החירום והביטחון אור לי ניב דרך ההתמודדות של העירייה עם נגיף הקורונה בכל תחומי החיים תוך שימור שגרת החיים על פי המגבלות. לאורך כל התקופה מתקיים קשר מצוין  עם היקל"ר, כוחות הביטחון בעיר וגופי המתנדבים כאשר מתקיים סנכרון מלא בין המכלולים באמצעות ישיבות העבודה קבועות וקב' דיון מצומצמות על פי נושאים ייעודיים.

העיר הקימה צוותי עבודה ייעודיים למגוון נושאים בהם כ"א, היום שאחרי ויציאה הדרגתית מהסגר, הפקת לקחים ועוד. לאורך כל התקופה מתקיים קשר הדוק עם קופות החולים ובוצעו מבצעי בדיקות מרוכזים למוסדות חינוך ולתושבים.

ראש העיר רן קוניק מינה את פרופ' שמואל קיוויתי, תושב העיר ומומחה לאלרגיה ומחלות בדרכי הנשימה כיועץ רפואי בהתנדבות למטה הקורונה העירוני והוקם חמ"ל עירוני המהווה תא תשאול אופרטיבי לקטיעת שרשרות ההדבקה. החמ"ל מרוכז על ידי אנשי מקצוע מהעירייה ומורכב מעובדי עירייה ומתנדבים אשר פועלים לאורך כל התקופה, מבצעים תשאולים ומסייעים בקטיעת שרשרת ההדבקה.

קרדיט צילום: עיריית גבעתיים

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק הודה לשר וצוותו על הביקור בגבעתיים וציין כי מן היום הראשון למשבר אמרתי מעל כל במה כי רק שיתוף פעולה של פיקוד העורף והרשויות המקומיות יביא לניהול מקצועי ונכון של המשבר ובמיוחד של ״החיים בצל הקורונה״ וכל זה יצליח רק עם יהיה שיתוף פעולה ואמון של התושבים.  אני שב וקורא לשר לאמץ את הצעתי (בעת הצורך) למתווה ״פיילוט גבעתיים״ ללימודים של כיתות ז-י׳ וכן את דרישתנו, ראשי הערים הירוקות, לקבל סמכויות החלטה בכל הנוגע לפעילויות תרבות, ספורט וכדומה. רק כך נוכל לנהל נכון את השגרה של כולנו".

שר הבריאות יולי אדלשטיין ציין כי גבעתיים מהווה דוג' לערים רבות במרחב בנוגע להתנהלות נכונה ואחראית בנוגע למשבר. "רואים כי בגבעתיים מתנהלת עבודה מסודרת ומסורה של רשות מקומית שיודעת מה היא עושה .  החקירות האפידמיולוגיות שאתם מנהלים באופן עצמאי תוך הכרת כל תושב ותושב תורמות ליכולת השליטה שלכם ומבוססות על שיתוף פעולה עם כלל הגורמים. אני מאמין כי יש צורך להחזיק מעמד עוד חדשים בודדים עד שנוכל להתחיל לצאת מהמשבר עם מתן החיסונים ובינתיים אני רוצה להודות לכם על העבודה המעולה שאתם עושים  לאורך הזמן בשמירה על העיר כירוקה".

 

סגנית ראש העיר אור לי ניב ציינה כי : הצגנו בפני השר את גבעתיים בקורונה, את העשייה בעיר, את הניהול שלנו, את התנהלות התושבים, את המיזמים המיוחדים, את פעילות החמ"ל ואת החקירות האפידמיולוגיות שאנו מבצעים. ראש העירייה העלה בפני השר את תכנית פיילוט גבעתיים לחזרה ללימודים, שכעת, עם ההחלטה על פתיחתה של מערכת החינוך, תישאר כתכנית מגירה למקרה ונידרש לה בעתיד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...
גישה עדינה לירידה במשקל לאחר לידה
חוויית ההיריון, הלידה והבאת חיים חדשים לעולם היא יוצאת דופן...
הזהב הנוזלי של ישראל
שמן זית ישראלי ידוע באיכותו יוצאת הדופן ובטעמו העשיר. שמן...
היתרונות הבריאותיים של עיסוי מפנק
היתרונות הבריאותיים של עיסוי מפנק
בעולם המהיר והמלחיץ של היום, לקחת פסק זמן לטיפול עצמי...
הזמנת תוסף פרוביוטיקה - כל מה שחשוב לדעת על פרוביוטיקה ואיך היא תעזור לכם
פרוביוטיקה זכתה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בזכות היתרונות הבריאותיים...
כל מה שאתם צריכים לדעת על יישור שיניים 
הקלישאה כי חיוך הוא הדבר היפה ביותר אותו תוכלו ללבוש...
חיוך מדהים ויפה
אחת מן הטכניקות הייחודיות ביותר בתחום רפואת השיניים זה ללא...
אלצהיימר??!! תזכרו , יש מה לעשות!
בניגוד לתקלות זיכרון טבעיות פה ושם, אלצהיימר היא מחלה של...
סוף להתמכרויות
אנשים אשר מתמודדים עם בעיות נפשיות שונות, דורשים טיפול ממוקד...
עיכוב התפתחות ואוטיזם - כך מעונות יכולים לסייע להם
שיטות אבחון חדישות חוללו פלאים באבחון של ילדים בעלי צרכים...