Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תאונת דרכים – עורך דין דניאל חי עזרא

תאונת דרכים – עורך דין דניאל חי עזרא
קרדיט https://daniezra.co.il/

תאונת דרכים עורך דין יכול לייצג היטב בסיטואציה מורכבת זאת. הליווי חשוב במיוחד, כאשר יש בתאונה נפגעים אשר עשויים להגיש תביעות לפיצוי בגין נזקים. מדובר על מקרים מורכבים וכדאי להכניס את עורך הדין לתמונה כבר בראשית האירוע. הוא יכול לטפל בו זמנית או בנפרד מול הרשויות, חברות ביטוח, המשטרה ועוד. "עורך דין דניאל חי עזרא" עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

תאונת דרכים עורך דין – ייצוג הולם

תאונת דרכים עורך דין ינחה כבר בהתחלה את המעורבים על הדרך שעליהם לפעול. בכל תאונה עם נפגעים הוא ייעץ לבצע שורה של פעולות. להזמין חוקרי משטרה, מד"א, לצלם את זירת האירוע, לתאר אותו, לשמור מספרי טלפונים של עדים לתאונה. כן עליו לשמור את כל המסמכים השונים ובמיוחד, הרפואיים. התיעוד הנ"ל חשוב לצורך התדיינות עתידית מול חברות הביטוח, ביטוח לאומי והרשויות השונות שאמורות לפצות את הנפגעים. משא ומתן לפיצוי יכול להיערך במסגרת דיונים בין שני הצדדים וכאשר לא מגיעים להסכמות, אזי יהיה צורך להגיש תביעה לבית המשפט. במקרים מסויימים ניתן אף להסתמך על דיונים הנערכים בבית דין לתעבורה לגבי אותו אירוע.

ייעוץ וליווי

עורך הדין יבדוק כל תיק ויבין אותו לעומק. במידה והוא יסבור כי אין ממש בתביעה הוא ימליץ שלא להגיש אותה. בכל מקרה בו יש סיכוי להצלחה הוא ייצג במיומנות את הלקוח. התביעה במקרה זה תתנהל לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה – 1975, אשר מסדיר את תביעות הנזיקין בגין תאונות דרכים.

חוק זה קובע את הכללים לפיהם בני אדם שנפגעו בתאונות דרכים, או כאלה התלויים באנשים שנהרגו בתאונה, זכאים לפיצויים מבעל הרכב הפוגע מבלי קשר למידת האשם בגרימת תאונת הדרכים. מדובר בחוק שתכליתו סוציאלית ומטרתו העיקרית הינה הענקת פיצוי למי שנפגע בתאונת דרכים במטרה להביא לשיקומו המהיר.

שירות מקצועי

מחפשים עו"ד תעבורה מומלץ? "עורך דין דניאל חי עזרא" 050-6279028 הינו בעל ידע בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות. הוא עוסק בתחום תאונות הדרכים באופן מקיף הכולל ליווי וסיוע לנפגעים, ייעוץ וליווי נאשמים בכך שגרמו לתאונת דרכים, ייצוג מול רשות הרישוי ועוד. הוא בעל ידע רב ועשיר, המאפשר לו להצליח בפעולות השונות שהוא עושה לטובת לקוחו. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרד לכל לקוח נזקק.

* הערה: מאמר זה הינו למטרת מידע כללי ואינו מהווה תחליף לייעץ משפטי פרטני עם עורך דין המתמחה בתחום. בנוסף, אין הדבר מהווה תחליף לייעוץ טרם חקירה במשטרה או כל הליך מינהלי או פלילי אחר המתקיים בעניין.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...