Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תביעת תאונות עבודה – ככה תצליחו לקבל את מה שמגיע לכם

תביעת תאונות עבודה – ככה תצליחו לקבל את מה שמגיע לכם
קרדיט FREEPIK

כולנו יודעים שתשלומים שמשלמים כל חודש לביטוח הפרטי והביטוח הלאומי יורדים ומתקתקים כמו שעון. התשלומים האלה שנועדו להבטיח את העתיד שלנו – במקרה של תאונה או מחלה – מגיעים אל חברות הביטוח ללא שום היסוס ובכל חודש בחודשו. 

אבל כשאנחנו רוצים להגיש תביעה מול המוסד לביטוח לאומי או מול חברות הביטוח הפרטיות ( כמו למשל במקרים של תאונות עבודה או מחלת מקצוע) – אנחנו מגלים לא מעט מכשולים וקשיים בדרך אל הפיצוי המובטח. 

קרדיט FREEPIK

אנשים צעירים או מבוגרים מנסים להתמודד לבד מול הביטוח לאומי ומול חברות החברות הפרטיות, אבל אז מגלים כי ההתמודדות אינה קלה, גם בשל הערמת קשיים וגם בשל בירוקרטיה סבוכה. במקרים כאלה יש לא מעט אנשים אשר מוותרים על כספי הפיצויים ועל הזכויות המגיעות להם בעקבות תאונת עבודה או מחלה. 

בשל כך חשוב לדעת שבמידה ונפצעתם בזמן העבודה או בדרך אליה, אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים שקשורה למקום העבודה, במידה וחליתם בעקבות חומרים שנחשפתם אליהם, שברתם איבר או לקיתם במחלה כרונית/ זמנית בעקבות המקצוע שלכם – כדאי מאד והכרחי להגיש תביעת תאונות עבודה. 

דוגמאות לתאונות עבודה

כיום יש לא מעט דוגמאות לתאונות או מחלות, כמו למשל אדם שנפל מגובה ושבר איבר בגוף, או שחלילה הנפילה גרמה לנכות או חלילה מוות. גם פריצת דיסק היא דוגמא נוספת למחלות מקצוע או זיהומים, ולצעירנו יש לא מעט דוגמאות של מצבים כאלה ואחרים. לכן כדאי לבחור אנשי מקצוע שיבדקו עבורכם האם מגיע לכם הרבה כסף ופיצויים מחברות הביטוח ומהביטוח הלאומי. 

בנוסף לכך חשוב לדעת שיש מקרים בהם אפשר לקבל קצבה זמנית או קבועה שתסייע לכם נחזור לשגרה כמה שיותר מהר, או להתפרנס בכבוד לאחר אובדן כושר עבודה אל תוותרו זאת זכות ויוזמה חשובה כדי לא לוותר ולקבל את אשר מגיע לכם. 

במקרים כאלו ואחרים חשוב להתייעץ עם מומחים במיצוי זכויות ביטוח, ולדעת מה יכול לעזור לכם או לבני המשפחה לקבל את התשלומים הנחוצים עבור שמירה על איכות החיים שלכם. 

המומחים יעזרו למלא טפסים, להתמודד עם בירוקרטיה, לדבר עם נציגים של חברות הביטוח, להגיש תביעה, והם יוכלו גם לייצג אתכם מול בית המשפט במידה ומקרה יגיע לכך. 

באתרים של מומחים אפשר  לקבל מידע על דיווח במקרה של תביעת תאונות עבודה, אפשר לחשב פיצויים וגמלה באמצעות מחשבון מיוחד, אפשר לבדוק כיצד נקבע אופן הפיצוי במקרה של נכות ולקבל מידע חיוני נוסף שיכול לסייע לכם מאד. 

אז אם הייתם חלק מתאונות עבודה או שקרה לכם כל אירוע ביטוחי במסגרת העבודה שלכם – קחו כדאי כבר עכשיו לבדוק מה מגיע לכם ועל מה אסור לכם לוותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...