Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תוכן שיווקי: למה צריך אותו?

תוכן שיווקי: למה צריך אותו?
קרדיט pixabay.com

יש שיגידו כי בעולם של ימינו יש כל כך הרבה תכנים מגוונים, תמונות, סרטונים, צילומי וידאו ועוד. אך תוכן שיווקי כתוב יש בכוחו להשפיע לא פחות אם לא יותר. כוחה של המילה הכתובה לנצח יהיה חזק, וזאת בשל הקשר ההדוק עם הדמיון שלנו. בכוחן של מילים להשפיע ולהוות השראה שאין שנייה לה.

תוכן שיווקי: למה צריך אותו?
קרדיט pixabay.com

מילים, דמיון והקשר ביניהם

נסו להיזכר כמה פעמים יצא לכם להיתקל במשפטים קצרים שיווקיים, כמה כוח הם נותנים, מוטיבציה, השראה ודחף לשעוט קדימה, לצלוח את המכשולים שבדרך, לא להתייאש לרגע, להמשיך לדחוף קדימה ולהגיע אל אותה הצלחה מבורכת.

גם ממש ברגעים אלו, בעודכם יושבים וקוראים את המאמר הזה, אתם ודאי רואים לנגד עיניכם את המטרה שלשמה הקמתם את העסק שלכם.

חשוב שתזכרו שעסק הוא כמו צמח שיש להשקות ולטפל בו כל הזמן כדי שלא ינבול, שלא יקמל ושלא יאבד מחינו. לכן יש חשיבות רבה בכל הנושא של כתיבת תוכן שיווקי עבור אתרכם.

תוכן שיווקי שהוא ממוקד, מבריק, שנון וחכם ללא ספק יביא אתכם רחוק. לקוחות חדשים וקהלי יעד מטורגטים יגיבו לסגנון הכתיבה השיווקית בהתאם ואתם תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. אך בזה לא תם תפקידו של התוכן השיווקי. נרחיב על כך מעט.

יתרונותיו של התוכן השיווקי

אחד התפקידים של תוכן שיווקי הוא למתג אתכם בעיני דעת הקהל. ככל שהמסרים שלכם טובים, חזקים וברורים, כך תתפסו טוב יותר בעיני הלקוחות העתידיים שלכם. יש שלל עסקים שעוסקים בדיוק באותו תחום שבו אתם עוסקים. אם כן, איך בכל זאת תצליחו לבדל את עצמכם מהמתחרים? איך תבלטו יותר מכולם? איך תגרמו לכל אותם לקוחות להגיע דווקא אליכם ולהשתמש דווקא בשירותים או במוצרים שאתם מציעים? התשובה – תוכן שיווקי.

יתרון נוסף שמציע התוכן השיווקי הוא ערך מוסף. למעשה, דרך כתיבת תוכן מדויקת ומדוקדקת, תצליחו להעביר ללקוחות שלכם מדוע דווקא לכם יש את הפתרון שהם כה זקוקים לו. כל לקוח שמגיע אליכם ובוחר לרכוש דווקא אצלכם שירות מסוים או מוצר, עושה זאת משום שהוא חש שאתכם הוא מקבל את המענה למה שהוא מחפש או למה שהוא צריך. תוכן שיווקי שכתוב באופן נכון, רהוט ומסוגנן כראוי, לא ירגיש למי שקורא אותו כמאולץ או אגרסיבי, אלא יפנה אל הצורך שלו ולמעשה \"ישכנע\" את אותו הלקוח שהוא אכן הגיע למקום הנכון ושכדאי לו לרכוש דווקא מכם.

האם תוכן שיווקי יכול ליצור אמינות?

נדבך נוסף שיש להתייחס אליו הוא עניין האמינות. פעמים רבות גולשים ינטשו אתר מסוים משום שהם לא חשים בטוחים לרכוש בו. זה יכול לקרות בגלל מגוון רחב של סיבות כמו: תוכן לא קריא, תוכן ברמה ירודה, הסבר לא מספק או קצר מידי שאינו מסביר מה המוצר או השירות מעניק במלואו, בעיות בטעינת הדף ועוד שלל סיבות.

גם תוכן שיווקי שהוא מוגזם, יכול ליצור את אותה השפעה. תוכן פומפוזי או אגרסיבי יתר על המידה יכול לגרום ללקוחות שלכם לצאת מן האתר ולא לשוב אליו יותר. לכן, כאשר בוחרים לכתוב תוכן שיווקי, חשוב מאוד להקפיד על האופן שבו נכתבים הדברים, ולשמור גם על מסר שיווקי שיגרום ללקוח לרצות לקנות מכם ובכך ליצור אצלו אמון ולא להבטיח הבטחות שווא או לכתוב מילים ותיאורים "מפוצצים" שעלולים להשמע כאילו אין ביניהם ולמה שקיים באתרכם שום קשר עם המציאות.

מי יכול לכתוב לכם תוכן שיווקי בסגנון כזה?

מלאכת הכתיבה היא מלאכה שלא כל אדם יכול לעסוק בה. גם אם אתם מגיעים מהתחום ואתם מומחים בו, אין זה אומר שתוכלו להסביר ולשווק את עצמכם כראוי בכתיבה.

בלו פן ארטיקלס היא חברת תוכן אונליין, אשר לה כותבים המתמחים בכתיבה לתחומים שונים. בין התחומים המגוונים שקיימים באתר, תוכלו למצוא גם כתיבת תוכן שיווקיהכותבים המיומנים, אשר נבחרים בקפידה, ישמחו לכתוב עבורכם תוכן שיווקי המותאם לצרכים שלכם ככפפה ליד.

תוכלו להסביר לכותבים מהן דרישותיכם, ציפיותיכם ורצונותיכם והם יכתבו לכם תוכן שיווקי לפי ההנחיות המדויקות שתבקשו.

היכנסו עוד היום לאתר בלו פן ארטיקלס והזמינו תוכן שיווקי לאתר שלכם שיוכל למתג ולהבליט אתכם מעל המתחרים שלכם. אם יש לכם שאלות, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או פנייה במספר טלפון 08-9431717 או במייל [email protected] או באמצעות הטופס המקוון המופיע באתר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...