Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תיקון גודל השיניים באמצעות חיפוי חרסינה

תיקון גודל השיניים באמצעות חיפוי חרסינה
צילום pixabay

זוכרים את באגס באני הארנב, עם שתי השיניים הקדמיות הבולטות שלו? ובכן, כאשר מדובר בדמות מצוירת מצחיקה, מקרודונטיה (שיניים גדולות מדי) או מיקרודונטיה (שיניים קטנות מידי) יכולות להוסיף לדמות אופי ולתת לה מאפיינים ייחודיים משלה, אבל כאשר מדובר בפה האישי שלנו, לגודל ה"נכון" של השן ולהשתלבותה במראה הכולל של הפה, ישנה חשיבות מכרעת לאסתטיקה של החיוך שלנו, ומכאן – גם לביטחוננו העצמי וליכולת שלנו לחוש חופשיים לדבר ולצחוק ללא הגבלה וללא צורך להסתיר את הפה שלנו.

תיקון גודל השיניים באמצעות חיפוי חרסינה
צילום pixabay

מהו הגודל ה"נכון" לשן?

בשיניים הנחשבות ליפות קיים יחס פרופורציונאלי בין רוחב השן לאורכה. יחס של 0.85 נחשב לנעים לעיני המתבונן, ולכן, שיניים שהן רחבות ביחס לאורכן, מרובעות או שיניים ארוכות מדי נחשבות לפוגמות באסתטיקה של חיוכו של בעליהן. גודל נוסף הרלוונטי לשיניים, הוא יחס הזהב, ערך קבוע של 0.618 המוכר לנו מתחומי האדריכלות, האומנות והאסתטיקה הרפואית. באסתטיקת השיניים, יחס זה מתייחס ליחס המתקבל כאשר מחלקים את רוחבה של השן הקדמית ברוחב השן הבאה בתור. וכתוצאה מכך, מיקרודונטיה בשיניים החותכות הצידיות העליונות נחשבת לתופעה שכיחה למדי.

ציפוי השיניים בחרסינה לצורך הגדלתן

ציפוי החרסינה המודבק על השן הנזקקת להגדלה ולעיצוב צורתה, הוא, עלה חרסינה דקיק שעוביו פחות מחצי מ"מ. את החרסינה ניתן לעצב בצורה כזו שהציפוי יוכל ליצור אורך או רוחב נוספים לשן, בהתאם לצרכי המטופל/ת. החיפוי מודבק לשיניים הנראות כשהוא לא רק משפר את גודלן ואת היחס ביניהן, אלא גם מעניק להן צבע אחיד, העמיד בהרבה יותר מהשן שמתחתיו. ניתן, בשיטה זו, לבצע חיפוי בשן בודדת, במספר שיניים או בכל השיניים, על פי מצב שיני המטופל/ת והעדפותיו/העדפותיה.

שינוי גודל השיניים באמצעות ציפוי חרסינה במרפאת ד"ר זיידמן

במרפאת ד"ר אלון זיידמן מבוצע טיפול שינוי גודל השיניים ללא צורך בהרדמה כללית, או, כל שכן, שימוש בהרדמה מקומית. הטיפול איננו כולל קדיחה בשיניים וללא שיוף מסיבי של השן (בניגוד, למשל, לתהליך הכנת השן להרכבת כתרים) והדבר החשוב ביותר – התהליך נטול כאב לחלוטין! חזיתיות החרסינה של למינט וינירס, אשר בהן נעשה שימוש לצורך זה, הינן איכותיות ובעלות עמידות יוצאת דופן לשחיקה או להכתמה. המזון, המשקאות ושאר הצבענים והחומרים המכתימים המוכרים לנו אינם פוגעים בהם, וכתוצאה מכך, השיניים נשארות גם צחורות למשך שנים רבות.

בשני טיפולים לא ארוכים, תוכלו לזכות בשיניים צחורות מושלמות בגודלן, אשר תהפוכנה את חיוככם לאסתטי יותר, ואתכם – לבטוחים בעצמכם ונינוחים!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...