Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תיקון שערים חשמליים

תיקון שערים חשמליים
צילום יחצ

התקנה של שער חשמלי היא פתרון מצוין שיכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש ולתרום לנוחיות שלכם במהלך היומיום. כך למשל, רכב שנמצא בחניה פרטית יהיה מוגן על ידי שער חשמלי שנפתח על ידי שלט, ובעל הרכב יוכל להחנות מאת האוטו בקלות רבה מבלי לצאת ממנו ולהיות חשוף לתנאי מזג האוויר או כל דבר אחר. מדובר על מוצר אמין מאוד שלא מתקלקל במהירות גדולה מידי, מאידך כמו כל מוצר גם שער חשמלי עשוי לחוות תקלה כל שהיא ואז כדאי שיהיה אל מי לפנות על מנת שיגיע לתקן את התקלה.

אין זה משנה איזה סוג של שער חשמלי יש לכם ליד הבית, אם זה מברזל, אלומיניום, מחסום לחנייה או כל דבר אחר. תיקון שערים חשמליים יתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה שמחזיקה צוות טכנאים מיומן ונותנת מענה לאורך כל שעות היממה.

תיקון שערים חשמליים
צילום יחצ

מהו שער חשמלי

שערים אלו שנקראים גם שערים אוטומטיים משמשים על מנת להגן על מרחבים ציבוריים ופרטיים כאשר בדרך כלל ככל שמדובר על המרחב הפרטי הם ישמשו בתור שער לחניה. מצד שני, ניתן להתקין שער חשמלי גם בכניסה לבית או לחצר שיפתח על ידי קוד או מפתח רגיל. ניתן גם להתקין שערים חשמליים מעוצבים שיתרמו לא רק לביטחון אלא גם למראה הכללי של הבית. על ידי שימוש במערכות חשמליות אפשר לשמור על כך שרק מי שאמור להיכנס למקום יעשה זאת.

מתקנים את השער

ישנן מגוון תקלות שעלולות לקרות בשערים חשמליים ומוטב שיהיה מי שיטפל בהן במהירות בכל שעה משעות היממה:

  • מחסום השער לא מתרומם, זו תקלה מוכרת שעשויה לגרום לעוגמת נפש רבה. לא כדאי לנסות להרים את המחסום בכוח, ועדיף להמתין לטכנאי שיגיע על מנת לתקן את השער הפגום.
  • השלט החשמלי של השער לא עובד – לעיתים יהיה מדובר על תקלה פשוטה מאוד כגון סוללה שנגמרה, אך במקרים מסוימים מדובר בתקלות חמורות יותר המצריכות בדיקה מדוקדקת.
  • המנוע של השער לא עובד – למנוע תקול יכולות להיות מגוון סיבות ולא כדאי לנסות לתקן לבד או לחבוט בו על מנת שיעבוד. גם לוח פיקוד שאינו תקין עשוי לגרום לקצר חשמלי שישבית את המערכת.

חשוב לתקן את התקלה ולבצע תיקון שערים חשמליים במהירות, שכן תקלה בשער עלולה לסכן את הסובבים. על מנת להפחית את הסיכוי לתקלות מומלץ לפעול על פי ההוראות ולא לנסות לתקן את השער באופן עצמאי. יש לעדכן את החברה לגבי התקלה כך שצוות הטכנאים יוכל להגיע ולתקן אותה במהירות.

חברת אלופי הברזל מתקנת את כל סוגי השערים ניתנים, ואין זה משנה אם מדובר על שער דו כנפי, נגרר או מתרומם. במידה ולא ניתן לתקן תקלה במנוע החשמלי של השער הוא יוחלף על ידי טכנאי מקצועי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...