Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תלונה על הסתה לרצח כנגד ראש עירית רמת גן צבי בר

תלונה על הסתה לרצח כנגד ראש עירית רמת גן צבי בר

אמש נעצר מספר חמש בסיעת הירוקים ברמת-גן, אריה מזרחי, בגין חדש להסתה נגד ראש עיריית רמת-גן המכהן, צבי בר.

על פי החדש מזרחי הסתובב ביומיים האחרונים כאשר הוא נושא על גופו ועל רכבו שלט ענק המציג את דמותו של סאדאם חוסיין בעת נפילתו כאשר חבל תלייה תלוי על צווארו. בשלט מופיע הכיתוב (בפונטים הלקוחים מקמפיין הבחירות של ראש העיר) "צבי בר, זמנך עבר" (האותיות "בר" במילה "עבר" מודגשות בגוון אדום בוהק).

ככל הנראה, האיור והכיתוב מתייחסים להפלת פסל הענק של סאדאם חוסיין הדיקטאטור על ידי ההמון לאחר הוצאתו להורג. חבל התלייה משמש למשיכתו של פסל הדיקטאטור לארץ וניפוצו והשחתתו. דימוי המייצר השוואה בין ראש העיר המשרת את הציבור, לרוצח הדיקטאטור, סאדאם חוסיין, ולאופן הטיפול של השלטון וההמון בעריץ מבגדד.

מזרחי "מהירוקים" ברמת-גן בחר להסתובב עם השלט בשעה בה נערכה עצרת הזיכרון ליצחק רבין שהתקיימה אמש המסמלת בין השאר את חשיבות השמירה על הדמוקרטיה ועל שלטון החוק בחברה הישראלית.

ממטה צבי בר נמסר כי: " ככל הנראה בסיעת הירוקים שכחו מרצח רבין והשלכותיה המסוכנות של הסתה זו מהר מאד. הדבר חמור עוד יותר על רקע העיתוי בו אנו מצויים כיום, ימי ציון הרצח המתועב. כבר מזה זמן מה סובל ראש העיר מהשמצות, הסתה ושקרים, ממתמודדים שונים שאינם בוחלים בשום כלי על מנת להשיג את האינטרסים למענם הם פועלים, כולל השחתת שלטי בחירות, הפצת שקרים והטעיית הציבור. " חשוב להדגיש כי לא מדובר בפעיל אקראי של סיעת הירוקים, אלא במספר חמש ברשימה!! מקום מכובד ברשימת הסיעה כאשר סביר להניח כי הושקעה מחשבה רבה בהחלטה מי יצטרף ומי יוכל לייצג את הסיעה. מספר חמש אינו אדם מנותק או הזוי אלא אדם שחש את האווירה ואת הלך הרוח בסיעה בה הוא לוקח חלק, ומבטא זאת בשטח"

עוד נמסר מהמטה כי: "כנראה שאמון הציבור בצבי בר, אמון שהוכח מזה עשרים שנה, מאיים על סיעת "הירוקים" ומביא אותם לנקוט באמצעים בוטים וחמורים כולל עבירה על החוק ואף קשה ככל שזה יישמע הסתה לרצח!

אנו מאמינים כי המשטרה תטפל במקרה זה בכל החומרה הנדרשת. לא ייתכן שראשי עיר ואנשי ציבור יהיו מאוימים בשל פעילותם הציבורית."

תגובת הירוקים ברמת גן: "אנו מביעים הסתייגות מהפעילות אשר בוצעה בצורה עצמאית, למרות התנגדות מצד ראשי הירוקים ברמת גן. מצער שצבי בר וראשי רשימתו עושים שימוש ציני בטענות חסרות שחר בנושא הסתה בניסיון להשיג רווח פוליטי. כנראה שרשימתו של צבי בר לא מצליחה להתמודד עם הצלחת הירוקים ברמת גן בקרב ציבור הבוחרים, לכן ממהרת להתנפל כמוצאת שלל רב על אירוע שולי בניסיון להרוויח הון פוליטי תוך שימוש בטענות סרק".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...