Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תנאי קבלה לקורס מנהל עבודה בבניין

תנאי קבלה לקורס מנהל עבודה בבניין
קרדיט FREEPIK

תחום הבנייה יכול להיות מאוד מכניס. השכר יכול בקלות להגיע לחמש ספרות, העבודה יציבה ותמיד יש ביקוש רב עבור ישראלים בתחום הבניין. לעובדים מנוסים בתחום, הרוצים להתקדם במקצוע, מומלץ לשקול להירשם לקורס מנהל עבודה בבניין. בתור מנהלי עבודה תשדרגו את התפקיד שלכם ותתקדמו למשרה נחשקת בשכר יותר גבוה. הקורס יקנה לכם כלים כדי להתמודד עם האתגרים אותם פוגש מנהל העבודה במסגרת תפקידו. במהלך הקורס תרכשו את הידע העיוני והמעשי הנדרש כדי לעבור את הבחינה של משרד העבודה. הידע הזה יהיה שימושי עבורכם כאשר תיכנסו לעבודה בתור מנהל עבודה.

תנאי קבלה לקורס מנהל עבודה בבניין
קרדיט FREEPIK

תפקיד מנהל עבודה בבניין

על פי דרישה חוקית מוגדרת חייב להיות מנהל עבודה בכל אתר בנייה במדינת ישראל. על מנהל העבודה להגיע לשטח בכל יום, מתחילת העבודה ועד סיומה. הדבר נוגע לכל עבודה משמעותית שמבצעים, שיפוץ בית, תמ"א 38 או בניית בית. אחת המשימות המשמעותיות שלו היא לדאוג לבטיחות בשטח. תפקיד נוסף של מנהל העבודה הוא להיות בקשר עם מזמיני העבודה ולתת מענה מיידי בפתרון בעיות ותקלות שצצות במהלך העבודה. ישנה תעודת הסמכה מיוחדת ממשרד הכלכלה הנדרשת כדי להיות מנהל עבודה, אותה יקבלו המסיימים בהצלחה את הקורס. הקבלן הראשי הוא זה שממנה את מנהל העבודה. על מנהל העבודה להיות אדם אחראי, מקצועי ובעל יכולת לתקשר עם הלקוחות. אז אם אתם חושבים שאתם עונים על התיאור הזה כנראה שהעבודה הזו היא בשבילכם.

תכני קורס מנהל עבודה בבניין

במהלך הקורס תלמדו נושאים שונים הקשורים למקצוע של מנהל עבודה בבניין. ראשית, תקבלו בקורס הדרכה מפורטת בכל הנושאים הקשורים לבטיחות. במסגרת הבטיחות תלמדו גם כיצד להגיש עזרה ראשונה. בין השאר תלמדו גם על חומרי בניין וציוד בנייה, את מלאכת הבנייה, תורת הבנייה ויציבות מבנים. תלמדו לקרוא תוכניות ולעסוק בטופוגרפיה ומדידות. תלמדו דברים הקשורים ישירות בעבודת המנהל כמו ארגון אתר וניהול הביצוע. בנוסף יילמדו בקורס עניינים הקשורים לעבודת מנהל עבודה בבניין, מתוך דיני עבודה וניהול עובדים.

תנאי קבלה

כדי להירשם לקורס מנהל עבודה בניין אצל מכללת הנדסה בגובה ולקבל את התעודה שתעניק לכם את האחריות הגדולה שכרוכה בתפקיד של מנהל עבודה בבניין, עליכם לעמוד במספר תנאים. ראשית על המועמד להיות בוגר 12 שנות לימוד, או לחילופין לעבור בהצלחה מבחן ידע בהבעה, הבנה ובמתמטיקה ברמה זהה. על המועמד להיות בעל ותק מקצועי של שלוש שנים לפחות בתחום הבניין ולספק את האישורים המתאימים לכך. כמו כן יש צורך בהצגת תעודת עבודה בגובה בתוקף.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...