Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תערוכה של פעם במאה שנה

תערוכה של פעם במאה שנה
קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

ביום חמישי  הושקה התערוכה "מאה שנים מאה נשים" בתיאטרון גבעתיים, במעמד רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, בהשתתפות הגב' ליהיא לפיד, אשת ראש הממשלה, ואור-לי ניב, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים.

באירוע ההשקה השתתפו מירי אלוני, כרמלה מנשה, אודיה קורן – שיסגל, נועה ירון-דיין, ורדינה כהן, גליה מאור לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, השופטת בדימוס לימור מרגולין-יחידי, שופטת בית הדין הצבאי אל"מ מאיה הלר ונשים נוספות שלקחו חלק בפרויקט.

"מאה שנים מאה נשים" הוא פרויקט אומנותי- היסטורי המבוסס על ספר ותערוכת דיוקנאות המתעד את סיפורן האישי והמקצועי של מאה נשים בעלות זיקה משמעותית לגבעתיים, חלקן נולדו בעיר וחלקן מתגוררות בה עד היום. הנשים המוצגות בפרויקט הן בעלות הישגים מוכרים ומוערכים מתחומי התרבות, האומנות, החינוך, הספורט, המדע, האקדמיה המשפט ועוד. הפרויקט הוא יוזמה משותפת של אור-לי ניב, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים ודורון פולק, מנהל הגלריה העירונית, אוצר התערוכה ומנהל הפרויקט.

קרדיט: דוברות עיריית גבעתיים

התערוכה פתוחה לקהל הרחב בתיאטרון גבעתיים עד ה- 20.11. הכניסה ללא עלות.

רן קוניק ראש עיריית גבעתיים :"הנשים בעיר גבעתיים בלטו עוד בימי הראשונים של העיר ,הן היוו נדבך משמעותי מההוויה העירונית ותרמו תרומה מכרעת לעיצוב אופייה היחודי של גבעתיים. השנה ציינו 100 שנים להיווסדה של העיר וראינו חשיבות רבה במתן בולטות לכל אותן נשים פורצות דרך ומעוררות השראה שנולדו, גדלו והתחנכו בעיר שלנו . "

אור-לי ניב, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים: "לעיר גבעתיים היסטוריה מפוארת ועשירה. רצינו לספר את ההיסטוריה של העיר מהצד הנשי שלה. בחרנו מאה נשים מעולמות תוכן שונים ומגוונים אשר תרמו והשפיעו על עיצוב העיר כעיר איכותית, מעניינת ומובילה במדינה ויצרו מארג נשי משובח ביותר. כולן קשורות בצורה כזו או אחרת לגבעתיים, אני גאה מאוד בכל שם ושם המופיע כאן, באילו שנמצאות איתנו כאן ובאילו שכבר לא, אבל משפחותיהן זוכות להערכה ולהתרגשות במקומן. אני גאה להיות מיוזמי פרויקט כה משמעותי, שיישאר כאן כמסמך תיעודי-היסטורי עשיה חשובה זו, אין לי ספק שבשנת המאה לעיר גבעתיים, היא ראויה למסמך היסטורי מכובד."

ליהיא לפיד, רעיית ראש הממשלה: " אני מסתכלת על התמונות הניבטות אלינו מהקירות פה סביב, מאה נשים עוצמתיות שכל אחת מהן השאירה חותם עצום על העיר שלכם, על הקהילה ועל החברה הישראלית. יש לנו את המחויבות להבטיח שלכל אישה, בכל מקום בארץ, תהיה את ההזדמנות להגשים את החלומות והשאיפות שלה ולייצר מציאות שבה אין תקרות זכוכיות, לאף אחת."

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
טכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון רחובות וכבישים לראשונה בגבעתיים
גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר. פיילוט...
"מגשרים על סכסוכים": לא שיתפו אותך בסרטון טיק טוק? לא הזמינו אותך למסיבה? בכיתה יש מריבות על מקומות ישיבה?
קורס של מרכז הגישור העירוני בגבעתיים בשיתוף מתנדבי "ידיד לחינוך"...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
לראשונה עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי הושקה במרכז שירות לתושב בעיר
כחלק מהמאמץ להנגיש ולהרחיב את מגוון השירותים לתושבי העיר, בימים...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
מועדון שורדי השואה שלנו "קפה אירופה" זוכרים את רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כחודשיים
ביום שלישי (16.11), נערך אירוע הוקרה לזכרו של בר פלח...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...