Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תתפלאו אבל גם עסקים קטנים יכולים לתת שירות מסביב לשעון

תתפלאו אבל גם עסקים קטנים יכולים לתת שירות מסביב לשעון
קרדיט freepik

קשרי לקוחות תקינים הם בסיס ההתנהלות עבור עסקים רבים ובמיוחד עבור עסקים קטנים שאינם מעסיקים עובדים רבים. כל עסק ללא קשר לגודלו ולתחום העיסוק שלו מעוניין לצבור כמה שיותר לקוחות כדי שאלו ירכשו את המוצרים שהוא מייבא, מייצר ומשווק ובדרך זו ההכנסות של העסק יתפחו. 

תתפלאו אבל גם עסקים קטנים יכולים לתת שירות מסביב לשעון
קרדיט freepik

חשיבותו הרבה של המוקד הטלפוני 

לאור זאת אף עסק אינו מעוניין לפספס עסקאות מכירה עקב העובדה שאיש המכירות היה בשיחה או בפגישה עם לקוח אחר. לכן כולם מחפשים דרכים מעשיות שבהן הלקוחות שמתקשרים לאיש המכירות ינותבו למוקד קישורית ושם ישוחחו איתם בנעימות ובאדיבות, יקבלו מהם את הפרטים הרלוונטיים ויבטיחו להם שאיש מכירות ישוחח אתם בהקדם.

לאורך כל היום איש המכירות מקבל מידע מהמוקד הטלפוני הכולל את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאליים ובזה אחר זה הוא מתקשר לכל אחד מהם ומקדם את התהליכים השיווקיים. בדרך זו הלקוח מרוצה כיוון שקיבל התייחסות והבקשה או השאלה שלו קיבלה פתרון, הוא קיבל שירות בטיב מעולה וגם איש המכירות מרוצה, כיוון שהוא הוסיף לקוח מרוצה נוסף לרשימה שלו. 

עסקים קטנים שהמשאבים שלהם נמוכים יחסית, אינם יכולים לתקצב משרה מלאה סביב השעון של איש שיענה לכל הטלפונים של הלקוחות, כיוון שיש שעות שיש בהן שיחות רבות ושעות אחרות שיש בהן שיחות מועטות. במקום להעסיק עובד למטרה זו, יוצרים חיבור עם חברות המעניקות שירות מענה אנושי אשר ייתן לעסק מענה 24/7 בכל יום. 

איכות השירות של מענה אנושי 

מתן שירות מענה אנושי עם חברת מענה אנושי לעסקים כדוגמת קישורית ייתן לכם מענה 24/7  זהו שירות נעים ומכובד ולכן ההתייחסות לכל לקוח יוצרת את הבסיס החשוב ביותר של קשרי שירות תקינים ומועילים לטווח הארוך. עסקים קטנים לעיתים לא מודעים לכך שקיימת אופציה מסוג זה ולכן לא מתחברים לשירות זה, אך למעשה זהו השירות האידאלי והנכון ביותר עבורם. מדובר בהוצאה מינורית חודשית קבועה אשר נעה סביב 200 ₪ בחודש והערך המוסף שיקבל הן הלקוח והן העסק שיבצע עסקאות נוספות היא משמעותית.

מוקד מעולה של שירות אנושי 

מוקד ייחודי זה מתאים לכל אחד מהעסקים הקטנים, הדבר החשוב ביותר הוא שכאשר לקוח מתקשר, הוא זוכה למענה אנושי מכובד ואדיב אשר קשוב לבקשה שלו. בדרך זו עובדי המוקד מקבלים הודעות ומעבירים מידע לבעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רופאים, בעלי חנויות, אינסטלטורים וכל תחום אחר בו בסיס ההתנהלות הוא שירות של לקוחות לצרכי פגישה, שירות תיקונים, או מכירה של מוצר זה או אחר. 

בעלי מקצוע נחשפים לאופציה של מוקד השירות, מבינים שהעלות היא מאד נמוכה ונקבעת על פי היקפי הפעילות אך סדר הגודל הוא סביב 200 ₪ בחודש, כך שזה הרבה פחות משכר של אדם שיועסק כשכיר בכל עסק קטן למטרה זו. 

התקשרות עם עסק חדש 

עסק חדש שמעוניין להתחבר למוקד, מעביר הסבר להנהלת המוקד, על מהות העסק שלו ומה יהיה האפיון של הפניות הטלפוניות. עובדי המוקד יקבלו הדרכה על העסק החדש ומה יהיה עליהם לומר ללקוח הפוטנציאלי בהתאם לתחום העיסוק ולזמינות של השירות אשר נחוץ ללקוח.

יש מקרים שבהם ההודעה מועברת לאיש מכירות שמתקשר אל הלקוח תוך פרק זמן קצר ויש מקרים שבהם מדובר בבעיה אקוטית כמו לדוגמה פיצוץ של צינור ובמקרה זה השרברב ישוחח מיד עם קבלת ההודעה עם הלקוח.

המוקד מסוגל לתת מענה רוחבי ללקוחות רבים בו זמנית בהתאם לצורך העסקי האינדיבידואלי. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...