Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

״נדל״ן לכל דבר״ החל מ-5,000 ש״ח?

״נדל״ן לכל דבר״ החל מ-5,000 ש״ח?
אדם טל בכנס המוצרים הדיגיטליים של סקולר

בזמן ש״דירה״ נהייתה מילת קוד לחלום בלתי מושג עבור הישראלים, האינטרנט מתגלה כפיצוי הולם עבור דור שכמעט ויתר, ועכשיו יכול לייצר כמעט מאפס נכסים שמניבים לא פחות מנדל״ן להשקעה – רק בלי משכנתא, בלי תלות בבבנקים ובלי הון עצמי.

מאת: יונית גלנפידיך

״בהשקעה של $100 בניתי אפליקציה בלי לכתוב שורת קוד – שהניבה לי משכורת חודשית של 5,000-11,000 ש״ח בחודש״ מספר אדם טל, אושיית רשת בהתהוות, על ״הסטארטאפ הראשון״ שלו.

״התרגלנו לחשוב שסטארטאפים ואפליקציות זה תחום ששמור ליחידי סגולה – מתכנתים, יוצאי יחידות טכנולוגיה בצבא או יזמים בקיאים בתחום גיוס ההון…״ הוא ממשיך, ״אבל אנחנו מתעלמים מתחום שלם של ״לואו-טק״ בתוך עולם ההיי-טק, תחום שבו כל אחד יכול להרים מיני-עסק שלא דורש כמעט זמן, עובדים, או השקעה כספית… או להבין בעסקים״.

ש: נכס, בעצם?

כן, ממש כמו נדל״ן, רק בלי הבנק, בלי משכנתא, בלי הון עצמי, בלי סיכון, בלי עורכי דין ושמאים ועין לטרנדים וכל מה שנדרש ממי שרוצה לעשות כסף מנדל״ן.

ש: נשמע כמו חלום…

״זה לא. בדיוק כמו שכדי להרוויח מנדל״ן אתה צריך ״להיות בעניינים״, ללמוד את זה, לנסות, להכשל ולהתמיד – גם פה. רק שחסם הכניסה נמוך יותר והנפילות לא כואבות… כשאתה נכשל באינטרנט, זה קצת כמו ליפול מאפניים במקום ליפול ממכונית נוסעת״.

מיליונים שוכבים על הרצפה ומחכים שמישהו ירים אותם

״אני לא אמור לעשות את הסכומים שאני עושה כל חודש… סכומים שיעוררו קנאה אצל לא מעט מנכ״לים. אין לי בגרות, לא סיימתי תיכון, ולא רכשתי שום מקצוע…״ אדם מספר לי בטון שנשמע כאילו גם הוא בעצמו לא מאמין למספרים שהוא מראה לי על המסך.

על המסך, הוא מראה לי את קבוצות הוואטסאפ הפעילות של תלמידי הקורסים שלו – אלפי אנשים שמדברים בקודים שאני לא מבינה, כאילו יש להם שפה משלהם, וכל אחד מהם שילם אלפי שקלים על הזכות להיות חלק מהשיחה, וכמובן על ההדרכות של אדם – סרטוני וידאו שמסבירים כיצד לעשות כסף באינטרנט.

ש: אדם, אני יכולה להבין למה עשית הרבה כסף, בסרטונים שלך אתה מעביר המון תוכן מקצועי ברמה גבוהה. איך אתה טוען שכל אחד יכול לעשות את זה?

״לא כל הכסף הגיע מלמכור קורסים. מוצרים דיגיטליים יכולים להיות כל מיני דברים, יש לנו ספרים דיגיטליים – שהם למעשה קבצי טקסט – ועוד כל מיני סוגים של מוצרים שהמכנה המשותף שלהם הוא שאנחנו מוכרים קובץ כך שאין עלות ייצור או שכפול או עלויות של מלאי ושילוח. זה קצת כמו למכור אוויר, אבל אוויר שאנשים רוצים ושמחים לשלם עליו״

״עשיתי גם כסף ממוצרים בתחומים שאני לא מבין בהם כלום, השיטה שלי, שאני קורא לה ״אקוויטי האקינג״ מאפשרת לך לעשות כסף בלי שום מעורבות רגשית או אישית בנושא.

ש: לא שמעתי את המונח הזה אף פעם

״כיוון ואני טבעתי אותו, זו שיטה שאני פיתחתי״. מי שרוצה עוד פרטים יכול להרשם אליי לעדכונים בחינם ולקבל הסברים מלאים והדגמות של איך עושים את זה.

אדם טל בכנס המוצרים הדיגיטליים של סקולר
אדם טל בכנס המוצרים הדיגיטליים של סקולר

להרשמה לעדכונים וההדרכות החינמיות של אדם טל לחצו כאן

הצהרה: דה-רוטשילד היא נותנת חסות באירוע ובעלת אינטרס, אנו משתדלים להיות אובייקטיביים וכנים בדיווחים שלנו ככל האפשר, אבל אנחנו סומכים על שיקול דעתם של קוראינו להבין שלקשר עסקי שכזה יש השפעה על האובייקטיביות שלנו ולפעול בהתאם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...