איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

בשנים האחרונות לקוחות רבים עברו אט אט לקנות פחות בחנויות והעדיפו להזמין מוצרים באתרי האינטרנט השונים. בתחילת הקורונה מכיוון שרוב החנויות נסגרו כמות הקניות באינטרנט קפצה באופן מטאורי וגדלה לממדים עצומים. הלקוחות מאד נהנו מהעובדה שהם בבית ומגיעים שליחים עם חבילות של מוצרים שונים שהם הזמינו, בכל תחומי החיים.

איך הקורונה השפיעה על הקניות באינטרנט
מקור pexels

קניות של מזון באינטרנט

בנושא הקניות של מוצרי מזון וירקות באינטרנט, ללא קשר לקורונה כמות הלקוחות שמעדיפים להזמין באופן רגוע במחשב את כל הפריטים הנחוצים להם מתגברת מיום ליום. גם בימי הקורונה רבים מהלקוחות העדיפו לא לצאת למרכזים המסחריים והם המתינו לקבלת ארגזי המשלוח. כך הם הזמינו מראש מוצרים שונים שיספיקו להם לפרק זמן של שבועיים ואף יותר וכדי שלא היה להם כל צורך לצאת החוצה.

עם הזמן החלו לצוץ הרבה מאד אתרים חדשים אשר הציעו ללקוחות עסקאות אטרקטיביות של משלוחים הביתה הכוללים מזון, חומרי ניקוי, כלים חד פעמיים, מוצרי מזון בסיסיים ועוד. ללקוחות רבים היה הרבה יותר נוח להזמין מהאתרים הקטנים יותר יחסית, כיוון שהמחירים שבהם מצוינים, יש להם היצע נרחב של מוצרים והמשלוחים הם מאד מהירים. בדרך זו אין צורך להמתין פרקי זמן ארוכים מרגע ההזמנה ועד הגעת המשלוח.

קניות של בגדים באינטרנט

בשנים האחרונות ישראלים רבים נהגו להזמין הרבה מאד ביגוד מאתרים פופולריים כמו עלי אקספרס, אמזון ו – next. אך בימי הקורונה לא היו משלוחים ארצה ולכן כל הקניות בוצעו מאתרי אינטרנט ישראליים. בגדי תינוקות, בגדי ילדים לכל הגילאים, בגדי גברים, נשים והנעלה לכל המשפחה. הקמעונאים הבינו שאתר האינטרנט הוא מקור ההכנסות היחיד שלהם בימי הקורונה ולכן רובם עשו כל שאפשר כדי לספק את ההזמנות תוך פרקי זמן קצרים כדי ליצור שביעות רצון של הלקוחות במטרה שיבצעו רכישה נוספת בעתיד.

אתרי אינטרנט חדשים ומשודרגים

מגפת הקורונה הובילה עסקים רבים להקים במהירות באמצעות משרד פרסום דיגיטלי אתרי איקומורס כדי להציע לקהל את המוצרים שלהם. הם העלו לאתר מידע על כל הפריטים שיש במחסנים, תוך פירוט מלא של גודל, מידה, צבע וכל נתון רלוונטי נוסף. ההקמה המהירה של האתרים בוצעה באופן מקצועי תוך הקמת מערך אבטחה של אפשרויות הסליקה באמצעות כרטיסי האשראי ואופציות התשלום הנוספות כמו Pay pal  ביט ועוד.

מי שכבר היה ברשותו אתר אינטרנט מקוון הוסיף לקטגוריות המכירה גם מוצרים נוספים שעד עתה לא נמכרו דרך האתר. זאת כיוון שזהו אפיק ההכנסות היחיד ולכן קיימת חשיבות רבה ליצור את מקסימום המכירות.

משרד הפרסום חשף באמצעות קידום אורגני, קידום ממומן, פרסום דרך הרשתות החברתיות ודרכים נוספות, את האתרים המכירתיים כדי לסחוף כמה שיותר לקוחות שייהנו מהמבחר ויקבלו החלטה לרכוש מוצרים אשר נחוצים להם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
השירותים המקצועיים שאפשר לקבל מצד עורך דין מקרקעין במרכז
במרחב המשפטי המורכב של דיני המקרקעין, עורך דין מקרקעין במרכז...
מצברים איכותיים לכל מטרה: פריקה עמוקה, קלנועיות ומערכות סולאריות
מצבר פריקה עמוקה: הבחירה הנכונה למערכות מתקדמות מצבר פריקה עמוקה הוא...
המלצת קיץ: ברחנו מהחום – ונחתנו בקרח. חוויה משפחתית מהסרטים
החום הגדול של אוגוסט כבר התחיל לשגע אותנו. הילדים קפצו...
הפנטהאוז היוקרתי שתמיד חלמת עליו
עיצוב הפנטהאוז אינו מסתכם רק בבחירת רהיטים יוקרתיים, אלא בשילוב...
באילו מקרים נדרש ליווי של עורך דין לענייני אפוטרופסות
כאשר אדם, בין אם הוא קטין או בגיר, אינו מסוגל...
איך מתמודדים בצורה נכונה עם סכסוכי ירושה בין אחים?
ירושה משפחתית אמורה להיות חלוקה שוויונית והוגנת של נכסי ההורים...
מה כולל הליך גירושין בבית דין רבני ולמה חשוב להתכונן מראש?
כאשר בני זוג יהודים מקבלים את ההחלטה שאולי יתאים להם...
התקנת תשתיות אינטרנט מתקדמות לבית ולעסק
המהפכה בהתקנת סיבים אופטיים משנה את פני השוק המודרני, ומאפשרת...
תכנון אדריכלי מודרני לביתך
מהי אדריכלות בתים אחד התחומים המרכזיים בעולם התכנון הוא ללא ספק...
חושבים כי הצוות הרפואי פעל ברשלנות? אל תתמודדו לבד
כאשר אדם ניגש לרופא להתייעצות או לקבלת טיפול רפואי, הוא...
דילוג לתוכן