מגה בעיר, השייכת לקבוצת יינות ביתן, הרשת השנייה בגדולה בישראל, משיקה מיתוג מחדש בסניף מגה בעיר גבעתיים

צילום יחצ
מהלך החדש ברשת מגה בעיר, כל סניפי הרשת יעברו שינוי חזותי וישדרגו את נראות הסניפים, כרגע 22 סניפים סיימו את המיתוג מחדש, ובמהלך כל חודש יצטרפו כ-12 סניפים במהלך החצי השנה הקרובה.
המהלך נעשה כחלק מרצון לשיפור חווית הקניה ברשת, לאחר עבודת מחקר עמוקה שבחנה את רצונות קהל הלקוחות של הרשת ומה הם מחפשים, בין יתר הנושאים שהועלו במחקר שרוכשי הסניפים של מגה בעיר מחפשים חוויה יוקרתית ותחושת הפרימיום בחוויה וברשת במחיר הוגן.

צילום יחצ
הצבע שנבחר ללוות את המיתוג מחדש הינו שחור כרקע ועליו בולט כל מה שמכיל חנות סופרמרקט במיטבו, סחורה טרייה ויפה ממגוון תחומים; ירקות ופירות, קצביה, גבינות ועוד.
מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין: נעשו מחקרי שוק עמוקים שהתחדדו עם התקופה המאתגרת שכולנו חווים כעת. חשוב לנו להעביר חוויה חדשה ללקוחות, התקופה האחרונה הבהירה לנו שהלקוח רוצה להיות כמה שפחות בסניף, לעשות קניה ממוקדת ולקבל חוויה ושירות פרימיום במחיר הוגן. אנחנו קשובים ללקוחות שלנו, הורדנו מחירים והעמקנו מבצעים, ובכל זמן נתון אפשר למצוא ברשת למעלה מ-2000 מבצעים שבועיים במגה בעיר ויינות ביתן."

צילום יחצ

צילום יחצ