המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות
מקור pixabay

פתחתם עסק חדש – מזל טוב! עכשיו המשימה שלכם ברורה – לשווק את העסק ולקדם את השירותים או המוצרים שאתם מוכרים. גם אם לא תשכרו את משרדי הפרסום הגדולים והיקרים, עדיין יש כלים רבים בהם תוכלו להשתמש בשיטת "עשה זאת בעצמך" ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. בין אם זה פרסום קלאסי דרך הזמנת מודעות בעיתונים, תשדירי רדיו, עזרים שיווקיים ממותגים או פרסום ושיווק דיגיטלי ובמדיה החברתית, במאמר זה תמצאו את כללי האצבע לשיווק העסק המתחיל שלכם. אז בואו נצא לדרך!

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות
מקור pixabay

 איך מפרסמים עסק חדש וחוסכים כסף?

בינינו, הבנאדם שמכיר את העסק שלכם הכי טוב – הוא אתם. אתם גם כנראה מכירים היטב את קהלי היעד הרלוונטיים. עכשיו רק צריך לדעת איך לפנות אליהם. ולרוב, לכל קהל יעד, בדגש על שכבות גיל, עיסוק מקצועי, תחומי עניין, מגדר, מצב משפחתי וכיו"ב – יש את הפלטפורמות הרלוונטיות לו ודרכים שונות בהן הכי נכון לשווק לו מוצרים או שירותים. כך לדוג', חולצות מודפסות מאוד מתאימות לקהלי יעד צעירים יחסית ( עדיין טווח גילאים די רחב – מילדים ועד בוגרים צעירים בגילאי ה-30 ואף צפונה…). 

אם קהל היעד שלכם הוא אזרחים ותיקים לדוגמא, בגילאי 60 + תעדיפו פרסום ברדיו ובעיתונים – בכלל זה גם עיתונות מקומיות מאוד נקראת ע"י בני הגיל השלישי. 

פרסום העסק ברשתות החברתיות

בני הדור הצעיר מצויים רובם ככולם בטיק טוק ועבורם תבנו אסטרטגיית פרסום נפרדת התואמת את השימוש בפלטפורמה, שירי טיקטוק, אתגרי טיקטוק וכיו"ב. 

בפייסבוק, תוכלו למצוא את בני גיל המעבר: בני 30 – 50. הפרסום היעיל ביותר בפייסבוק הוא באמצעות הקבוצות השונות, בהן גם קבוצות צרכנות, קבוצות ייעודיות לתחומי עניין שונים ובהן מקובל גם לפרסם מוצרים ושירותים הרלוונטיים לתכני הקבוצה. היתרון בפייסבוק הוא האפשרות להיעזר בסביבתכם הקרובה כדי לקדם את הפרסום ע"י שיתופים. 

לעומת פייסבוק, בו ניתן להעביר מסרים מורכבים יחסית ויש מרחב להרבה תוכן, האינסטגרם הוא כלי ויזואלי המיועד לתמונות ולסרטונים קצרצרים. המפתח לקמפיין פרסומי מוצלח באינסטגרם הוא תמונות מעניינות, מיוחדות, שונות ובאיכות גבוהה לצד שימוש בהאשטגים. 

ההאשטג הוא אותו סימן סולמית על המקלדת וע"י שימוש בו ובשרשרת תווים בצמידות אליו כמו מילה או צמד מילים בעלות משמעות, תוכלו להגביר את החשיפה של כל מי שחיפש את אותו צמד מילים לפרסום שלכם. 

פרסום עסק חדש בקלות ובזול

כפי שניתן לראות במאמר, כדי לפרסם עסק חדש לא חייבים לקחת משרד פרסום בריטיינר של עשרות אלפי שקלים בחודש. הרבה פעמים אפשר להסתפק בשירותים של בית דפוס, מעצב גרפי ומומחה לשיווק דיגיטלי שיעשו את העבודה במחירים נמוכים בהרבה ואיתם תגיעו לתוצאות לא פחות טובות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
כיצד בוחרים נכון את המזון האיכותי ביותר עבור הכלב שלכם?
למה לבחור מונג אוכל לכלבים היפואלרגני? כלבים, כמו בני אדם, עלולים...
חוויות יום הולדת למבוגרים שיזכרו לכל החיים!
פעילות יום הולדת למבוגרים בסטודיו Art Time מציעה הפוגה מושלמת...
בחירת רואה חשבון לעוסק מורשה –  מקצועיות, תמיכה ומחיר משתלם
בעלי עסקים קטנים ועוסקים מורשים מתמודדים עם מגוון אתגרים פיננסיים,...
טיפול בפחדים, טראומה נפשית וילדים: הצעד הראשון לשחרור ולריפוי פנימי
הפחדים והטראומות נפשיות יכולים להשפיע בצורה עמוקה על איכות החיים...
מגמות חדשות בעולם החתונות
אולמות באשדוד לחתונה הפכו בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור זוגות...
מטענים לסוללות: כל מה שצריך לדעת
מתחילים את הדרך החשמלית שלכם בעולם הסוללות והמטענים? הגעתם למקום...
מהפכת החומרים: עיצוב המרחב האקוסטי העתידי
בעידן שבו הרעש הפך למזהם סביבתי משמעותי, תעשיית הבנייה מגיבה...
איך להתמודד עם דלקות חוזרות בדרכי השתן בגיל המעבר?
הירידה ברמת האסטרוגן מעודדת צמיחה של אוכלוסיות חיידקים חדשות ומגדילה...
חדשנות בטיפול בנשירת שיער: פתרונות מתקדמים לגברים
נשירת שיער היא בעיה נפוצה שמשפיעה על גברים רבים, ולעיתים...
דרכים ליצירת הצלחה עם נכסים דיגיטליים
הקמת חנות דרופשיפינג: הדרך המושלמת להתחיל מסחר מקוון הצטרפות לעולם המסחר...
דילוג לתוכן