Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך המלא לחופשה זוגית רומנטית בצפון (כולל רעיונות לפעילויות וטיול)

המדריך המלא לחופשה זוגית רומנטית בצפון (כולל רעיונות לפעילויות וטיול)
מקור pixabay

עם הצימר הנכון תצליחו לתכנן סוף שבוע רומנטי מושלם בתוך פחות מ-20 דקות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור צימר רומנטי ומפנק עם ג'קוזי בחורף ובריכה פרטית בקיץ. אם לא הזמנתם ברגע האחרון ויש עדיין צימרים מבודדים פנויים או מתחמים שיש בהם רק צימר אחד – תנו להם עדיפות. הבילוי בצימר הוא הזדמנות לחזק את הזוגיות, לשפר את התקשורת וליהנות יחד מחוויות לא שגרתיות. נצלו את ההזדמנות לפרוץ גבולות עם טיולי סוסים, נסיעה בשטח בג'יפים, סדנאות שוקולד, טיסה בכדור פורח, ביקור ביקב ועוד. יש לאזור הצפון הרבה מה להציע לכם. 

המדריך המלא לחופשה זוגית רומנטית בצפון (כולל רעיונות לפעילויות וטיול)
מקור pixabay

טיפ חשוב

אם יש לכם אפשרות לנסוע לצימר באמצע השבוע עשו זאת. המחירים יהיו נמוכים יותר באמצע השבוע, אתרי התיירות ריקים, הכבישים הרבה פחות עמוסים. באמצע השבוע תוכלו לשכור צימר אחד במתחם של 4 וליהנות מפרטיות מלאה במתחם. האווירה תהיה הרבה יותר רומנטית כשאתם תהיו לבדכם במתחם צימרים גדול ושומם. 

מהו הצימר המושלם לזוגות?

בעבר, צימרים לזוגות כללו מיטה זוגית, ג'קוזי, מסך טלוויזיה וגינה קטנה. כיום, צימר כזה נתפס כצימר פשוט, אנחנו כבר לא מסתפקים במעט ומחפשים צימרים לזוגות שכוללים בנוסף גם בריכה, סאונה, קמין, מכונת אספרסו, מערכת קולנוע ביתית. ההמלצה שלנו בעבור חופשה רומנטית זוגית בחורף היא על צימרים עם ג'קוזי פנימי. בעונת החורף תבחרו צימרים עם בריכה בחצר. את הצימרים היוקרתיים שכוללים גם סאונה ובריכת זרמים בחצר, נשמור לאירועים מיוחדים. 

כדאי תמיד לזכור להתייחס גם לעלויות. אל תמהרו לבחור בצימר יוקרתי ויקר שידרוש מכם לצמצם את ההוצאות בצורה משמעותית למשך מספר חודשים. תחסכו לעצמכם ריבים מיותרים על כסף. הצימר המושלם הוא צימר שתיהנו לבלות בו ללא דאגות כלכליות. את הכסף שתחסכו תוכלו להוציא בארוחה טובה במסעדה, ארוחת בוקר, טיול סוסים, עיסוי זוגי. 

מתי כדאי לתכנן מראש פעילויות ולוח זמנים?

צימרים לזוגות הם המקום בו תיהנו מזמן איכות זוגי. רק שניכם נמצאים בצימר כך שעליכם להיערך בהתאם. אם אתם נמצאים בתחילת הקשר כדאי להרכיב תכנית עם פעילויות ואטרקציות. הפעילויות המתוכננות מסייעות להתחמק משתיקות מביכות או משיחות על עתיד הקשר שאנכם מעוניינים לנהל כעת. אם אתם מעוניינים בסוף שבוע זוגי של שינה, מנוחה ובילוי בג'קוזי – אל תקבעו תכניות, זה בסדר גמור ואפילו רצוי לא לצאת מהצימר כלל. 

משחקים שאפשר להביא אל הצימר

לרוב, צימרים לזוגות כוללים מסך גדול, סרטים וממיר עם עשרות ערוצים לבחירה. אם אתם חוששים משתיקות מביכות וחוסר מעש תכניסו אל התיק חפיסת קלפים (פוקר,מלחמה ועוד), קלפי טאקי, משחק מונופול ועוד. זה הזמן להשאיל מהאחיינים או מחברים שיש להם ילדים משחקי קופסה משעשעים כמו לוטי קרוטי, יטי ספגטי, תפוס את הנוצה. קלפי יוגה יעניקו לכם רגעים של צחוק. קיימים גם משחקי קלפים שמיועדים לחיזוק הזוגיות עם משימות ושאלות שמעודדות היכרות מעמיקה. 

מתי כדאי להזמין עיסוי זוגי?

אם מתוכננת חופשה של פינוקים לגוף ולנפש, אל תחסכו ותזמינו עיסוי זוגי רומנטי אל הצימר. צוות המעסים יגיע אל הצימר יחד עם כל הציוד הדרוש כולל מיטות עיסוי ושמנים. המיטות יוצבו בצימר ותוך האזנה למוזיקה שקטה תיהנו מעיסוי מקצועי. בתום העיסוי הצוות יעזוב את המקום ואתם תוכלו להתפנק בג'קוזי או להירדם לשנת צהריים טובה. 

מתי כדאי להזמין ארוחת בוקר אל הצימר?

ארוחות שמוגשות אל הצימר משדרגות כל חופשה. אם אתם מתכננים להישאר בצימר ולא לצאת ממנו לטיולים, תחסכו לכם את הצורך להתלבש ולצאת מהצימר רק בשביל לאכול ארוחת בוקר בבית קפה או לקנות מצרכים במרכול. ארוחת הבוקר כוללת לרוב ביצים, לחמים טריים, גבינות, ממרחים, מאפים מתוקים או מלוחים, מיץ תפוזים טרי. הרשו לעצמכם להתפנק ותפתחו את היום באווירה רגועה. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין מבעל הצימר או משף פרטי שפועל באזור. 

ספורט אתגרי או סדנת זוגיות רוחנית?

אתם יכולים להיות הזוג הכי אוהב בעולם ועדיין להגיע למצב בו אנכם מסכימים לגבי האטרקציות שישולבו בסוף השבוע. במקרים רבים אחד מבני הזוג מעוניין בטיולי ג'יפים, רכיבת סוסים, גלישה וסנפלינג, בעוד הצד השני מעדיף סדנאות יוגה, מדיטציה, סדנת שוקולד, קרמיקה וסיורים במוזיאונים. הסוד הוא איזון. עליכם למצוא את הדרך לשלב בסוף השבוע פעילויות ששניכם אוהבים. אם אתם מחפשים מסלול סולידי לזוג בצפון כדאי לכם לבקר בשמורת עמק החולה, מסלול הפסגה של הר מירון, מסלול הטיול שסובב את הכנרת, יער שוויץ. 

קחו לדוגמא את לוח הזמנים הבא : הגעה לצימר ביום חמישי בשעות הערב עם ארוחת ערב שקניתם בדרך, בילוי בג'קוזי, סרט טוב, שינה. יום שישי : ארוחת בוקר שמוגשת אל הצימר, יציאה לטיול באזור בשילוב של טיול ג'יפים או רייזרים, ארוחת צהריים בשטח, טיול בשטח, ארוחת ערב, חזרה אל הצימר לג'קוזי ושינה. יום שבת : ארוחת בוקר בבית קפה גלילי, סדנת מדיטציה/יוגה, חזרה אל הצימר לעיסוי זוגי מפנק, ארוחת צהריים, טיול רגוע באזור, נסיעה הביתה. 

איך מצליחים למנוע ריבים?

היציאה לחופשה משותפת מעוררת בשני בני הזוג מתחים, התרגשות, ציפייה ותחושות של אי וודאות. קל מאוד להיקלע לוויכוח שיתפתח לריב ויהרוס את האווירה. הדרך להתרחק ממלכודת הכעס היא מודעות. עליכם להבין שגם הצד השני לחוץ, מתוח ומלא בציפיות, גם אם הוא פחות יודע איך לתת ביטוי לרגש, זה לא אומר שהוא לא קיים. נסו לגלות סבלנות, הבנה ובעיקר, הרבה אהבה. 

צימרים לזוגות הם הזדמנות לחזק את התקשורת הזוגית, לתרגל התמודדות עם משברים ולפתור אי הסכמות. תנו לאווירה הפסטורלית להרגיע את הרוחות. אם אתם לחוצים לקראת החופשה הזוגית המשותפת כדאי להכין מראש פעילויות ואטרקציות. תביאו אתכם משחקי קלפים, משחקי קופסה, ספר, מגזינים, סרטים. תוספת של עיסוי זוגי תצליח להרגיע אל האווירה ולהפוך אותה לנעימה, חיובית ורומנטית. במיוחד ברגעים בהם הצד השני כבר עולה לכם על העצבים תעצרו, תנשמו עמוק ותזכרו שאתם אוהבים. 

כתבה זו נכתבה על ידי צוות אתר צימרס – Zimmers.co.il

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...